lancer 1.8 gti ei pysy käynnissä

MOTIKKA

lanttu
Liittynyt
23 Kesäkuu 2008
Sijainti
simo - kemi
niiih kullan nuppuni ei lähde käyntiin kun starttaa se yrittää lähteä käyntii mutta sitten hyytyy ja poksauttaa putkessa ja sammuu ei poksauta joka kerta. Missähän voisi olla vika katastaja setä sanoi että lamda arvot heittelee kummasti joten olisikohan siinä vika ? tulpat olivat hyvässä kunnossa :/
 
Vs: lancer 1.8 gti ei pysy käynnissä

mulla teki joskus samaa että hörähti vaan käyntiin ja sammu samantien jonkin aikaa teki sitä ja ei sit enään millään käyntiin. asentotunnistin oli rikki
 
Vs: lancer 1.8 gti ei pysy käynnissä

pystyykö sitä tolla ledillä lukeen vm 95 mallisesta tota vikakoodia ? jhuu vikahan oli siinä että autogaugen kierroslukumittarille menevä johdon yksi säije oli erillään muista jä teki hyppykipinän viereiseen liittimeen ja sammutti sytytyksen :D sen siita saa ku ei itse laittanut sitä johtoa sinne :D mittari ollut 2 kk paikoillaan ja sitten jääradalla vain yhtä äkkiä auto sammui :) mutta kiitos avusta lambdan kerkesinki jo ostaa kun välillä humpaa kierroksia/pitää 2000 tonnissa jos vika korjaantuisi.
 
Vs: lancer 1.8 gti ei pysy käynnissä

taitaapi vaan vika kierrosten heijaamiseeen olla ihan muualla kun lampaadassa :-[

eipä ainakaan mun tavis lankussa ollu mitään vaikutusta kierroksiin tai muutenkaan ajossa vaikka otin lampaadan piuhan irti.paitsi syttty check engine valo ja varmaan päästöt päin mettiä.kaikkee kun pitää koittaa 8) :eek:
 
Takaisin
Ylös Bottom