Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

A

adastra

Guest
Moro!

Olin ostamassa raisiosta tätä Legnumia.
Siihen oli joku edellisistä omistajista laittanut xenon-valot katsastuksen jälkeen.

MItähän tulisi maksamaan Kun heittäisi kyseiset valot pois ja laittaisi "oikeat" valot tilalle?
Onko iso operaatio?
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

Eipä kai sen isompi projekti kuin polttimoiden vaihto.
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

Nii... Meillä ainaki on kaikkien takaisin muutos 10 minuutin homma
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

no jos se niin helppoa on niin no problem. Mulle peloteltiin, että se on sellanen 300€ homma!? :nykii
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

adastra sanoi
no jos se niin helppoa on niin no problem. Mulle peloteltiin, että se on sellanen 300€ homma!? :nykii

Mistä tommosta kuulit :eek: Se on tosiaan 5-10min homma ottaa ne xenonit pois :D
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

Kuulin tämän "asiantuntijalta" .
Jos se on niin simppeli että xenonit helvettiin ja uudet polttimet tilalle niin tuskin siinä minun talous kaatuu :D
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

adastra sanoi
Kuulin tämän "asiantuntijalta" .
Jos se on niin simppeli että xenonit helvettiin ja uudet polttimet tilalle niin tuskin siinä minun talous kaatuu :D

Niin edellyttäen että etuajovalot ovat LHD... ja kuvie mukaa vissii ovat.
Jos on Japanin valot ni sitte joutuu ostaa umpiotkin.
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

Harri K sanoi
Niin edellyttäen että etuajovalot ovat LHD... ja kuvie mukaa vissii ovat.
Jos on Japanin valot ni sitte joutuu ostaa umpiotkin.

En kyllä tiedä onko Japanin valot. Sen tiedän , että auto on ollut kolmella omistajalla suomessa 08- vuodesta lähtien. Katsastuksistakin on läpi mennyt . Mutta viime katsastuksen jälkeen on laitettu Nämä xenonit.
Toivoisin ainakin, että ei ole sen kummempaa ongelmaa kuin vaan polttimoiden vaihto :driver
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

Siitä huomaat onko japanin valot jos etu vilkku on samassa umpiossa ajovalon kanssa.

Sit on suomivalot jos se näyttää tältä (lyhyenvalon ja vilkun välissä rako niin sit on ok):
index.php

(KUVA ON GOOGLE LAINAUS).
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

Juccaaa sanoi
Siitä huomaat onko japanin valot jos etu vilkku on samassa umpiossa ajovalon kanssa.

Sit on suomivalot jos se näyttää tältä (lyhyenvalon ja vilkun välissä rako niin sit on ok):
index.php

(GOOGLE LAINAUS).

No sitte taitaa mennä hienosti, koska se näyttää tältä:
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/legnum/4707799

Soitin tälle edelliselle omistajalle juuri joka mainitsi , että ei tarvi umpioita vaihtaa.. Kuulemma voi olla , että jotkin "kannattimet" (tai jotain sinne päin) pitäisi vaihtaa.. Ei sano minulle mitään.. Mutta harva autoon liittyvä asiaa sanoo.
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

Päältäpäin näyttäisi olevan homma kunnossa.

Tarkista vielä että löytyy valojen korkeus-säätö? Sisällä jokin nappi/rulla mistä pystyy korkeutta säätämään. Jos tämä löytyy niin leimalla ei ole mitään hätää. :peukku
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

Juccaaa sanoi
Päältäpäin näyttäisi olevan homma kunnossa.

Tarkista vielä että löytyy valojen korkeus-säätö? Sisällä jokin nappi/rulla mistä pystyy korkeutta säätämään. Jos tämä löytyy niin leimalla ei ole mitään hätää. :peukku

Uskaltaisiko olettaa, että Korkeussäätö siellä on, koska auto on kuitenkin mennyt katsastuksesta läpi jo 2-3 kertaa? :p
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

adastra sanoi
Uskaltaisiko olettaa, että Korkeussäätö siellä on, koska auto on kuitenkin mennyt katsastuksesta läpi jo 2-3 kertaa? :p

Kyllä se läpi menee ilman niitäkin jos on hyvät puhelahjat ;)
 
Vs: Legnumin ajovalot - laittomien xenonien tilalle normivalot

Jossei ole niin purat systeemin äkkiä omasta galantistas ja myyt sen seuraavalle onnettomalle. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom