Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

Legnumi

huolella möykkyä!
Liittynyt
15 Tammikuu 2008
Hellou,

Olisi tarve saada muutettua 4 paikkainen Legnum 5 paikkaiseksi, mitä tsäänssejä on? Kyseessä tiptronikki, joka painaa aavistuksen enempi kuin manuaali. Pitäisi kaiketi saada joku läystäke/pruju haltuun, jossa massat kohdillaan.
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

LegnumVR4 sanoi
Hellou,

Olisi tarve saada muutettua 4 paikkainen Legnum 5 paikkaiseksi, mitä tsäänssejä on? Kyseessä tiptronikki, joka painaa aavistuksen enempi kuin manuaali. Pitäisi kaiketi saada joku läystäke/pruju haltuun, jossa massat kohdillaan.

Läystäke pitää saada, mutta tämän hetken tietämyksen mukaan sellaista ei saa mistään. 5 kyytiin ja sillä hyvä.
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

mulla menee kans 3-4 paikkaseks, sano että valmistajalta tarvis jonkunlaisen todistuksen mut mistäs ny sellasen sais..........
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

Selasin äsken clubvr4 foorumilla, siellä on nyt käynyt ilmi että massat ovat seuraavat:
Gross weight 2205kg
Max axle load front / rear 1185 / 1020 kg

Joku tyyppi ruotsista oli saanut todistuksen mitsubishiltä runkonumeron perusteella
http://www.clubvr4.com/forum/attachment.php?attachmentid=24903&d=1229416178
Eikö tämää meinaa sitä että sama pitäisi onnistua suomessakin :peukku
Ja jos ne ei täällä sitä kirjoittaa niin voi varmaan ruotsista hankkia vastaava todistus
Jos tuo onnistuu niin aken uusi paikkaluku laki meni mönkään, ainakin vr-4sen osalta ;D
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

Suomen maahantuojalta et saa mitään (itse mm. koitin tätä sekä katsastajani oli henk.koht. ilman pyyntöäni myös kokeillut)

En päässyt näkemään tuota dokkaria, mutta epäilisin, että Ruotsin maahantuoja on kirjoitttanut lausunnon normaali vaparin perusteella....runkonron vain vaihtanut....
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

Harri K sanoi
Suomen maahantuojalta et saa mitään (itse mm. koitin tätä sekä katsastajani oli henk.koht. ilman pyyntöäni myös kokeillut)

Siksipä en myöskään osta osia Suomen maahantuojan kautta tai käytä huoltopalvelkuita jos vaan suinkin mahdollista välttää. Sitä saa mitä tilaa, luulisi rahan kiinnostavan ainakin näin ankeina aikoina, mutta ilmeisesti ei. ::)
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

ast sanoi
Siksipä en myöskään osta osia Suomen maahantuojan kautta tai käytä huoltopalvelkuita jos vaan suinkin mahdollista välttää. Sitä saa mitä tilaa, luulisi rahan kiinnostavan ainakin näin ankeina aikoina, mutta ilmeisesti ei. ::)

Edelleen: niillä ei ole mistään mistä niitä katsoa. Eikä ole Euroopassakaan. Ja pääkonttori on näiden mielestä Euroopassa näillä ....Euroopan pääkonttori sitte vasta Japanissa.

Itsehän selvittelin evo2 asioita hyvinki pitkälle...olin jo Uuden-Seelanninki mitsuhead officeen yhteydessä ja jossai vaiheessa tuli Japanista vastaus missä luki niinkin tylysti "nämä autot on tarkoitettu JDM markkinoille..siksi emme luovuta tietoja muualle maailmalle"

tästä syystä epäilen myös tuota Ruotsin paperin "aitoutta"...
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

Harri K sanoi
Edelleen: niillä ei ole mistään mistä niitä katsoa. Eikä ole Euroopassakaan. Ja pääkonttori on näiden mielestä Euroopassa näillä ....Euroopan pääkonttori sitte vasta Japanissa.

Monessa muussakin asiassa todistusvoimaiseksi katsotaan tarpeeksi asiantuntevan tahon lausunto asiasta. Monessa tapauksessa on kuitenkin olemassa korirakenteeltaan vastaava malli josta kyseiset tiedot löytyvät. Tarpeeksi asiantuntevan tutkimuslaitoksen lausunto pitäisi siis kelvata, ei ehkä AKE:lle, mutta hallinto-oikeudelle.
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

Nostellaa ylös tätäki.. Mun legu o 3 paikkanen, kui helpost saan sen 5 paikkaseks?
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

Boomtown sanoi
Nostellaa ylös tätäki.. Mun legu o 3 paikkanen, kui helpost saan sen 5 paikkaseks?
Olisko ihan lappu maahantuojalta ja muutoskatsatus?
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

Boomtown sanoi
Nostellaa ylös tätäki.. Mun legu o 3 paikkanen, kui helpost saan sen 5 paikkaseks?

Tuolta vinkkiä:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24562.msg272335#msg272335
Ainakin itse sain ilmaiseksi viime viikolla, kun kelpasi katsurille sähköinen versio, eikä tarvinnut postitella.
 
Vs: Legnumin/Galantin (muutos)katsastus

Jouni_K sanoi
Tuolta vinkkiä:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24562.msg272335#msg272335
Ainakin itse sain ilmaiseksi viime viikolla, kun kelpasi katsurille sähköinen versio, eikä tarvinnut postitella.

Tänää kävin deltas ja lupas lähettää paperit s-postiin eikä kyl hinnastakaa ollut puhetta.
 
Takaisin
Ylös Bottom