liitinpihdit vaihtopäillä?

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
muutamia sarjoja oon tavannu näistä vaihdettavilla päillä.

tarkoitus olisi löytää hyvät phdit millä puristaa abikot ja muut liittimet.

onko kellään kokemusta: http://www.elkris.fi/index.cgi?nav=tuoteluettelo&r1=82&r2=938&r3=1
 
Vs: liitinpihdit vaihtopäillä?

kuinka paljon sun pitää muita liittimiä kuin eristettyjä puristella?
että kannattaako eristämättömille hankkia edes pihtejä :)
sellainen makasiinipihti olis kova sana, pysyis leuatkin tallessa.

halvemmissa leuat väljistyy luvattoman nopeasti, eikä hommista sen jälkeen tule mitään.

itselläni on knipexin pihdit (oikeasti aika kolhot käyttää, kestää tosin ihan mitä vaan)
yleensä käytän sellaisia hienoja vihreäkahvaisia millä menee siniset ja punaiset eristetyt
 
Vs: liitinpihdit vaihtopäillä?

epäilen että pihdeillä mitä etsin nyt pitäs puristella ainoastaan eristämättömia liitin pinnejä...
joutuu varmaan ostaa kahdet erilaiset?
kunnoliset noille perus abikoille ja sitten noille pikkusille eristämättömille pinneille/liittimille.
 
Vs: liitinpihdit vaihtopäillä?

Mulla on abikoihin King-merkkiset halpis 22 € pihet ja hyvin on kestäny. Kohtuullisen paljon niillä oon puristellu ja semmosiin normaaleihin "abikopihtiin" en pala ikinä takasin.

Nyt syytä ja toisesta mulle eksy vastaavat, mutta FinnnBullet @ Motonetistä 22€ eristeettömille liittimille pihet. En oo kovin montaa ehtiny puristaa, mut tuntuis toimivan ihan ok.

Toki jos hyvät haluaa, niin sitten joutuu jo maksamaan ittensä kipeeksi, mutta sitte ei juuri kannata enää käyttää näitä perus varaosaliikkeiden abikoliittimiäkään. tommosilla edullisilla pihdillä pääsee hyvään alkuun ja jos ei ihan täyspäiväisesti tee autosähköhommia, niin riittää pihtiä pitkäksi aikaa.

ennemmin panostaa kunnon liittimiin sen erotuksen hyvien ja halpojen pihtien välillä harrastukäytössä.

Tuommoset vaihtopääpihdet vois olla ihan hyvät, mutta onko kuitenkin parempi jos on kaikki pihet erikseen? En tiedä.. Lukkorengaspihdissä ainakin parempi.. Mitkäs nuo kolmannet leuat muuten moisissa pihdissä on?
 
Vs: liitinpihdit vaihtopäillä?

MVa~1 sanoi
Toki jos hyvät haluaa, niin sitten joutuu jo maksamaan ittensä kipeeksi, mutta sitte ei juuri kannata enää käyttää näitä perus varaosaliikkeiden abikoliittimiäkään. tommosilla edullisilla pihdillä pääsee hyvään alkuun ja jos ei ihan täyspäiväisesti tee autosähköhommia, niin riittää pihtiä pitkäksi aikaa.

Jep, itellä kotona vanhat Bilteman jotkut ~20€ pihdit ja töissä on Facomin valmistamat mitkä on 100% samanalaiset, biltematekstin kohdalla vaan lukee Facom. Hintaa kyllä on melkoisesti enemmän.
 
Takaisin
Ylös Bottom