Maf sekoilee.

kinnunen90

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2011
Onko kellään ollut samanlaisia ongelmia kun mulla sekoilee maffi tasa kaasulla välillä arvot heittelee ihan nollille ja välillä ei mitään, täys kaasu kiihdytyksessä taas arvot pysyy normaalina. Penkissä on tämä todettu piti jättää säätö kesken
 
Vs: Maf sekoilee.

Mikä moottorinohjaus sulla on siihen tulossa, heitä maf mäkeen ;) Et tarvitse sitä edes 5-6 boksilla kun nykyään saa map ohjauksen, toki ahtimesta riippuen VE-karttojen metsästykseen menee tovi.
Joskus oon nähy jossain autoissa että maf menisi nollille hetkellisesti mutta eipä tuota ihan jatkuvasti kuulu tapahtua? Sekin taisi riippue loggauksen toiminnasta. Mitä menee tarkalleen nollille, Maf Hz?

Tinolla taisi olla ehjä maffi mutta meni jo. Slightly offtopic.
 
Vs: Maf sekoilee.

ihan on evon vakio tällä hetkelle 6.5tme ecu ja sillä säädetään mulla on holset 35superin ahdin siinä.
 
Vs: Maf sekoilee.

kinnunen90 sanoi
ihan on evon vakio tällä hetkelle 6.5tme ecu ja sillä säädetään mulla on holset 35superin ahdin siinä.

no mä nyt sanoisin että tilaa 3 bar tai 3.5 bar mapin ja hakee sen baserommin SD-modille. Ainakin Timpsalta löytyy se baserommi ja olikos se nyt geekmappedissa jaossa. Tietty pitää IAT myös asentaa. Jos sulla on muutenkin joku tötterö heti maffin edessä niin ei se absoluuttinen toiminta nyttenkään ole hirveen tarkkaa.
 
Vs: Maf sekoilee.

-Map anturi 30-120e
-Iat vaikka evo 9 20e-50e
-Johdot 20e -50e

Heitin hinnat vaan mututuntumalla mitä omat makso.
 
Vs: Maf sekoilee.

kinnunen90 sanoi
missähän hinnoissa tommosen osat pyörii?

Mulla threadi jäsenten suljetulla puolella.

Eikun liittymään vaan niin siellä on asennusohjettakin.. Yhteen versioon. :)

Itsellä Evo 8 USDM ecu.
 
Vs: Maf sekoilee.

Ja jos englantia ymmärrät niin ohjeistus löytyy myös evo5-6 eculle.
 
Vs: Maf sekoilee.

Pystyykös tommosen mappi modin tekemään EVO6RS2 eculle, kiinnostas tietää vai pystyykö tekemään eculle kuin eculle kunhan se on EVO5 ecuista uudempi??
 
Vs: Maf sekoilee.

aksuvaan sanoi
Pystyykös tommosen mappi modin tekemään EVO6RS2 eculle, kiinnostas tietää vai pystyykö tekemään eculle kuin eculle kunhan se on EVO5 ecuista uudempi??

Noh eiköhän sielläkin ole about sama rautakuin 5 ja 6 mutta 7203FA -prossulla varustettuna. En tiedä miksei toimisi....

Evo 7-> on sitten eri modilla täysin ja eri rautaa.
 
Vs: Maf sekoilee.

täytyy pistää harkintaan kun kuopion suunnalla yks kaveri on kokeilemas semmosta mappi hommaa ku sillä on oma penkki niin kahtoo sen kanssa sit ku sillä itsellä toimii.
 
Vs: Maf sekoilee.

aksuvaan sanoi
Pystyykös tommosen mappi modin tekemään EVO6RS2 eculle, kiinnostas tietää vai pystyykö tekemään eculle kuin eculle kunhan se on EVO5 ecuista uudempi??

mystinengalant sanoi
Noh eiköhän sielläkin ole about sama rautakuin 5 ja 6 mutta 7203FA -prossulla varustettuna. En tiedä miksei toimisi....

Evo 7-> on sitten eri modilla täysin ja eri rautaa.

Tosiaan evo 5 on jo ecu minkä saa toimimaan mapilla. Kannattaa avata ecuboxi jos vähänkään epäilyttää mikä ecu on. Mikäli RS2 mallissa on TME:n ecu niin pitää muokata vain yks parametri ja homma toimii taas.

Evo 7 on tosiaan sitten hieman eri asia.
 
Takaisin
Ylös Bottom