Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Biim sanoi
Torstaina olisi edessä avovaimon uurnan nouto. Se olisi myös ollut hänen 34. syntymäpäivänsä.
Osanottoni ja voimia.
miikka sanoi
Otan osaa. Alkaa arkiset murheet saamaan oikeita mittasuhteita kun tällaisen kuulee :(
Todellakin samaa mieltä,alkaa taas miettimään että miksi surra joitain arkisia asioita,jotka ovat oikeasti aivan mitättömiä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Biim sanoi
Torstaina olisi edessä avovaimon uurnan nouto. Se olisi myös ollut hänen 34. syntymäpäivänsä.

:eek: Syvimmät osanotot. Kehtaako kysyä mikä tuli kun noin nuorena lähti? Ei tarvitse vastata jossei huvita. En kyllä heti keksi tuota raskaampaa tehtävää... :'(
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
:eek: Syvimmät osanotot. Kehtaako kysyä mikä tuli kun noin nuorena lähti? Ei tarvitse vastata jossei huvita. En kyllä heti keksi tuota raskaampaa tehtävää... :'(

Suolistoperäinen aikapommi, joka naamioitui tavalliseksi noroksi kunnes oli liian myöhäistä ja romahdus tuli. Taisteli teholla reilun vuorokauden, mutta voimat eivät vain enää riittäneet taistelussa verenmyrkytystä vastaan. Aivan liian aikaisin hän keskuudestamme poistui. Niin väärin. :'(
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Biim sanoi
Aivan liian aikaisin hän keskuudestamme poistui. Niin väärin. :'(
Huh. Todella syvät osanotot.
Vaatii varltavasti voimia selvitä tuollaisesta tragediasta, mutta toivottavasti sulla on tukiverkko kunnossa että ei tarvitse omissa oloissa märehtiä.

Sivusta olen seurannut kun hieman vastaavan tilanteen jälkeen ihminen sulkeutui eikä halunnut käsitellä asiaa vaan vältteli useamman vuoden.
Ei se ihmiselle hyvää tee vaikka ehkä helpommalta sillä hetkellä tuntuu. Aikansa se ottaa mutta jos ei muuta niin tätä varten on ammattilaisia joilla on keinot käsitellä asiaa.

Voimia.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Toivon, että tämä pysäyttää ihmisiä ajattelemaan mikä on oikeasti tärkeää ja mikä joutavaa. Mikään ei ole itsestäänselvää ja se mitä mietit kannattaa sanoa toiselle jo tänään. Aikaa ei välttämättä sitten olekaan vaikka kuinka olisi nuori. Olkaa rehellisiä toisille, mutta ennen kaikkea itsellenne.

Meillä oli onneksi kaikki hyvin yllättävään loppuun asti.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Biim sanoi
Torstaina olisi edessä avovaimon uurnan nouto. Se olisi myös ollut hänen 34. syntymäpäivänsä.

Voimia!!!
Vähän samoilla fiiliksillä, viikko sitten 2 tyttäreni äiti menehtyi, taistellen vuoden syöpää vastaan. Ei se katso ikää tahi kuntoa, kun lähtö tulee...35v oli hänellä....
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mitsubisimään sanoi
Voimia!!!
Vähän samoilla fiiliksillä, viikko sitten 2 tyttäreni äiti menehtyi, taistellen vuoden syöpää vastaan. Ei se katso ikää tahi kuntoa, kun lähtö tulee...35v oli hänellä....

Osanotot. :'( Eikös Spezzillä ollut myös hieman samankaltainen tilanne 2-3v sitten, ainakin jotain tämänsuuntaista muistan hänen kymppigallun projektipäiväkirjassaan maininneen? Tässähän alkaa kohta pelottaa itseäkin... Laittaa kyllä miettimään nuo Biimin sanat. Onhan noita fraaseja kuultu pitkään monilta elämänlaatukonsulteilta jne, mutta jotenkin niillä ei tunnu olevan uskottavuutta pätkän vertaa jos niitä toistelee hymyilevä kravattikaulainen mies jolla on elämässä kaikki hyvin.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mitsubisimään sanoi
Voimia!!!
Vähän samoilla fiiliksillä, viikko sitten 2 tyttäreni äiti menehtyi, taistellen vuoden syöpää vastaan. Ei se katso ikää tahi kuntoa, kun lähtö tulee...35v oli hänellä....

Osanotot ja voimia. Vetää hiljaiseksi...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jotenkin tuntuu nuo muut murheet aika pieniltä VS mitä muilla on.

Noh jokatapauksessa: Tuli käytyä Mazan alla ja toki ruosteensuojaus oli tehty. Jopa minä hämäännyin, ehjää kaikki. Ihan pieni probleema... kaikki massa lohkeaa pois auton alustasta ja ruoste tekee pesää väliin. Täysin kovettunut alustamassa millä ei ole mitään virkaa.


No, tilattua aika samalle kaverille joka teki EVO9 ruostesuojauksen..... Töitä voi olla vaan enemmän.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ewopower sanoi
Täysin kovettunut alustamassa millä ei ole mitään virkaa.
Vanha kansahan ohjeistaa että alustamassa pitäisi kerran vuoteen (paitsi sillon tuoreeltaan) kastella esim. jäteöljyllä. Massa imee öljyn itseensä -> pysyy notkeena/elastisena. En vaan tunne ketään, kuka näin tekisi :( Enkä tiedä mikä olisi se virallinen tuote tähän hommaan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Urran sanoi
Vanha kansahan ohjeistaa että alustamassa pitäisi kerran vuoteen (paitsi sillon tuoreeltaan) kastella esim. jäteöljyllä. Massa imee öljyn itseensä -> pysyy notkeena/elastisena. En vaan tunne ketään, kuka näin tekisi :( Enkä tiedä mikä olisi se virallinen tuote tähän hommaan.

Näissä uudemmissa aineissa vaan on se huono puoli että ne liukeaa jos niitä ruiskii öljyllä. Ja tää oli ihan kuulopuhetta paikalliselta suojaajalta.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

J.Niemi sanoi
Näissä uudemmissa aineissa vaan on se huono puoli että ne liukeaa jos niitä ruiskii öljyllä. Ja tää oli ihan kuulopuhetta paikalliselta suojaajalta.
Onko näin? Pitää varmaan testata ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Urran sanoi
Onko näin? Pitää varmaan testata ;D

Saa koittaa ;D lopputuloksesta en sano mitään :)
Mulla on ainakin 10v takuu suojaukselle, joka pysyy voimassa kun käy 3v välein näyttämässä. Viimeks pesi pyöräkotelot puhtaaksi ja suojas uudestaan kun oli lohkeillu parista kohtaa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

perkele kun ei vaan osaa kieltäytyä ylitöistä vaikka burnoutti painaa jo päälle. loma missä olet? :palvo
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Late sanoi
p**k**e kun ei vaan osaa kieltäytyä ylitöistä vaikka burnoutti painaa jo päälle. loma missä olet? :palvo

onkos sulla kaikki sairaslomat jo pidetty ?

Noissa massoissa on eroja ja monissa muissa asioissa. Esim finikori tuntuu kovettuvan aika ilosesti tietyistä paikoista. TOSIN voi olla tekijässäkin ero.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Auton ostaja teki oharit... Ja kyllä vituttaa. Ei siinä muuten, mutta uusi auto on jo tiedossa ym ym. Voi vittu sanon minä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

yllätys rakennus tarvikelaskussa :seina .....hemmetti ku kallista....
ja pakko ostaa ja laittaa ennen ranne leikkausta... :'(
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Umpioiden pohjat kiehu. :-\ Onko ohenteesta kiinni vai mistä? Eli olin maalannut ja lakannut evon umpioiden pohjat kiiltäväks mustaks mastonin maalilla ja lakalla. Lopputulos ei miellyttäny silmää ja valojen tuleva omistaja haluu pohjat mattamustaks. Hioin umpiot kevyesti läpi ja aloin maalata pohjia matalla. Maali kiehu melkein heti. Matta maali oli jonkun toisen valmistajan, mutta kumpikin maali sekä lakka oli alkydia. Mistä vois johtua? Ei oo enne käyny vastaavaa... ???
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kauankos sulla oli aikaväliä maalausten välissä? Mun käsityksen mukaan jos vetää just kilikoli maalin+lakan, nii seuraavan kerran sais maalata vasta 7vrk päästä et maali ehtii kuivua. Mulla kiehu kans soarerin umpioitten pohjat kun jäi hiomanaarmuja vielä maalauksen jälkeen näkyviin ja seuraavana päivänä vedin lisää maalia ni alko heti kiehumaan :-\
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Zimbabwe sanoi
Kauankos sulla oli aikaväliä maalausten välissä? Mun käsityksen mukaan jos vetää just kilikoli maalin+lakan, nii seuraavan kerran sais maalata vasta 7vrk päästä et maali ehtii kuivua. Mulla kiehu kans soarerin umpioitten pohjat kun jäi hiomanaarmuja vielä maalauksen jälkeen näkyviin ja seuraavana päivänä vedin lisää maalia ni alko heti kiehumaan :-\
En tarkkaa muista. 5-7 päivää. Kannuissa joo lukee et 7 päivää mut uskosin kyl et 5 päivän jälkee ois jo kuivat. Tiiä sit. Enää en noit ala hiomaan vaan vien soodapuhallukseen. Sit puhtaalle pinnalle pohjamaali ja pintamaali. Ehkä lakka..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

enemmänkin ihmetyttää kuin painaa,
äsken matkalla kauppaan hävisi kuin seinään ahdot viideksi minuutiksi ja sit toimi taas normaalisti.
(muutenkin huomannut että aika vähän nykyään toi auto painaa mieltä. en sitten vissiin enää tykkää siitä ;D )
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

BamBu^^ sanoi
En tarkkaa muista. 5-7 päivää. Kannuissa joo lukee et 7 päivää
Muistithan muoviprimerin?

P.S.Maston ei ole maalia,käy hakemassa KUNNON merkkistä maalia jostain maalikaupasta.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ST sanoi
Muistithan muoviprimerin?

P.S.Maston ei ole maalia,käy hakemassa KUNNON merkkistä maalia jostain maalikaupasta.
Primerista katkes pää ku otin korkin pois. :-\ Eli jäi laittamatta.. Kiiltävä maali ja lakka toimi iha hyvi. Eli voiko johtua tost primerista kiehuminen? Vaik matta ei ees pääse pohjien kanssa kosketuksiin?

Minkäs merkkiset on sit niitä maaleja?
Oon tykästyny noihi mastonin sinisiin suuttimiin.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kunnon merkkejä on vaikka kuinka,mee mihin tahansa maaliliikkeeseen niin saat kunnollista,unohda moponetit yms.

Ja ilman primeria ei maali tartu kunnolla muoviin,ja voi osittain senkin vuoksi kiehua..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ST sanoi
Kunnon merkkejä on vaikka kuinka,mee mihin tahansa maaliliikkeeseen niin saat kunnollista,unohda moponetit yms.

Ja ilman primeria ei maali tartu kunnolla muoviin,ja voi osittain senkin vuoksi kiehua..
Onkos toi k-raudan [prof] samaa kuraa mastonin kanssa?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ei nyt niin paljoa paina mutta viikon verran odoteltu että tunnarit lähtisivät toimimaan DNSF:n foorumilla. Ilmeisesti niitä ei kiinnosta saada maksavia jäseniä ??? Onneksi on noita toimivia autofoorumeita. :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

tepi sanoi
Ei nyt niin paljoa paina mutta viikon verran odoteltu että tunnarit lähtisivät toimimaan DNSF:n foorumilla. Ilmeisesti niitä ei kiinnosta saada maksavia jäseniä ??? Onneksi on noita toimivia autofoorumeita. :)

Sama kokemus, 2 kertaa yrittänyt rekisteröityä (en tosin maksavana jäsenenä mutta foorumille kuitenkin). Kummallakaan kerralla ei ole saapunut sähköpostiin mitään vahvistuslinkkiä tms. (Ja ei ole hotmail-tili. ;) ) Onkohan niillä joku tutka millä näkevät että ei minulla mitään Datsunia ole, roskiin vain?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
Sama kokemus, 2 kertaa yrittänyt rekisteröityä (en tosin maksavana jäsenenä mutta foorumille kuitenkin). Kummallakaan kerralla ei ole saapunut sähköpostiin mitään vahvistuslinkkiä tms. (Ja ei ole hotmail-tili. ;) ) Onkohan niillä joku tutka millä näkevät että ei minulla mitään Datsunia ole, roskiin vain?

Noh koittakaapa pojat rekisteröityä geekmappediin!
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Rupee olemaan huumori ihan loppu. Jos koitat olla reilu ja killti kanssaihmisiä kohtaan ja saat siitä vaan pahanmielen ja kauhean ketutuksen niin eikös se sillon ole täysin väärin. Tiedän olevani todella tyhmä ja sinisilmäinen kun olen tässä "kiltisti" nyt odotellut VIISI VIIKKOA rahoja, mutta se että ensimmäisen kahdenviikon jälkeen jo sanoin että otan auton takaisin. Missä meni väärin, mikä meni vikaan, minun auto, minun nimissä, minä maksan vakuutukset+verot, en ole mitään maksua saanut, MIKSEN VOI SAADA AUTOA TAKAISIN PIHAANI!? Mikä siinä on niin helvetin vaikeeta. Huomenna jos ei rahat näy ja en saa autoa takaisin, ilmotan sen varastetuksi! Älkää KOSKAAN myykö mitään paria sataa euroa kalliimpaa rotiskoa kaverille,ystävälle tai tutulle jos haluatte säilyttää välit hyvinä ja saada autosta sovitun kauppahinnan ilman suurempia sähellyksiä ja vaaraa kaveruuden pilaantumisesta. Parempi on jos ei kaverille myy yhtään mitään.
Tässä nyt sitten olen todennut että en taida KOSKAAN IKINÄ myydä Colttia tai Legnumia kenellekkään. Johtuuko tää autokauppojen vaikeus vaan siitä kun olen NAINEN ja mua saa k***ttaa ihan niin paljon kuin haluaa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

BamBu^^ sanoi
En tarkkaa muista. 5-7 päivää. Kannuissa joo lukee et 7 päivää mut uskosin kyl et 5 päivän jälkee ois jo kuivat. Tiiä sit. Enää en noit ala hiomaan vaan vien soodapuhallukseen. Sit puhtaalle pinnalle pohjamaali ja pintamaali. Ehkä lakka..
Muistakaa että 1-Komponenttimaalin kuivuminen voi olla ihan mitä vain. Muuttuvina tekijöinä mainittakoon sun ja naapurin emännän ovulaation vaihe, planeettojen sijainti toisiinsa, aurinkomyrskyt ja viimeisimpänä tottakai se onko Pluto milläkin hetkellä todettu olevan meidän galaksissa vai ei.

Mitä me siis tästä opimme? No me opimme sen että jatkossa käytämme VAIN 2-komponenttituotteita, niin ei tarvii miettiä/turata. Helpomminkin saa arvokkaita esineitä pilalle. Ne voi lyödä p*skaks vaikka vasaralla.

Jättäkää ne paremmatkin 1-koo kilinkolinit kauppaan. Se Bilteman/Motonetin satakopio ja vedenerotin ei kertaostoksena ole kovinkaan kalliita.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirsen juttu tuttu myös mulle.Työkaverille möin auton koska sen oma oli hajonnut.Annoin auton ja sovittiin että maksaa seuraavana päivänä ja tehdään paperit.Kahteenviikkoon ei miestä näkynyt eikä kuulunut ja auto löytyi naapurikaupungista bensat loppuneena ja hylättynä.Sen lisäksi oli parkki sakkoja ja auto täynnä rojua.Töihin ei tullut enään koskaan ja otti loparit.Oltiin kuitenkin työkavereita useita vuosia ja autohan oli 400€ hintainen.Raha asioissa aloin kyllä suhtautua ihan pikkasen varovaisemmin tämän tapauksen jälkeen.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ah-05 sanoi
Tirsen juttu tuttu myös mulle.Työkaverille möin auton koska sen oma oli hajonnut.Annoin auton ja sovittiin että maksaa seuraavana päivänä ja tehdään paperit.Kahteenviikkoon ei miestä näkynyt eikä kuulunut ja auto löytyi naapurikaupungista bensat loppuneena ja hylättynä.Sen lisäksi oli parkki sakkoja ja auto täynnä rojua.Töihin ei tullut enään koskaan ja otti loparit.Oltiin kuitenkin työkavereita useita vuosia ja autohan oli 400€ hintainen.Raha asioissa aloin kyllä suhtautua ihan pikkasen varovaisemmin tämän tapauksen jälkeen.

Mulla on tonneja tämä sovittu summa joka pitäis saada. Ja kaiken lisäk tämä kaveri jolla auto on, on yrittänyt tingata hintaa kokoajan ja muuttelee kaupan ehtoja, esim. autossa d2 alusta, ostin korvaavan alusta siihen ja sanoin että otan sen d2 itelleni ja laita toi toinen alusta kiinni, meni pari pv ja mulle ilmotettiin että "en laita mitään vakio alustaa kiinni, en tarvii traktoria" WTF?! asiahan oli sovittu. Monta muutakin tällasta p***aa oon tullut tässä 5viikon aikana. Heti alkuunhan tässä tuli selväksi että tämä mun kaveri ei itse autoa maksa, vaan hänen isänsä (kaverin ikä lähentelee 30ikävuotta). Tätähän hankaluuttaa juuri se että auto on käytössä toisella ja toinen "hoitaa maksua", eli jos auton haluan takaisin niiin pitäisi molemmille olla ilmottelemassa mutta nehän sitten keskenään keskustelevat ja sopivat toiminta tavoista. Voi kun on hankala selittää.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirse sanoi
Mulla on tonneja tämä sovittu summa joka pitäis saada. Ja kaiken lisäk tämä kaveri jolla auto on, on yrittänyt tingata hintaa kokoajan ja muuttelee kaupan ehtoja, esim. autossa d2 alusta, ostin korvaavan alusta siihen ja sanoin että otan sen d2 itelleni ja laita toi toinen alusta kiinni, meni pari pv ja mulle ilmotettiin että "en laita mitään vakio alustaa kiinni, en tarvii traktoria" WTF?! asiahan oli sovittu. Monta muutakin tällasta p***aa oon tullut tässä 5viikon aikana. Heti alkuunhan tässä tuli selväksi että tämä mun kaveri ei itse autoa maksa, vaan hänen isänsä (kaverin ikä lähentelee 30ikävuotta). Tätähän hankaluuttaa juuri se että auto on käytössä toisella ja toinen "hoitaa maksua", eli jos auton haluan takaisin niiin pitäisi molemmille olla ilmottelemassa mutta nehän sitten keskenään keskustelevat ja sopivat toiminta tavoista. Voi kun on hankala selittää.

TOmmonen on todella paskamainen tilanne.... TOivottavasti saat sen tavalla tai toisella selvitettyä :peukku
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirse sanoi
Mulla on tonneja tämä sovittu summa joka pitäis saada. Ja kaiken lisäk tämä kaveri jolla auto on, on yrittänyt tingata hintaa kokoajan ja muuttelee kaupan ehtoja, esim. autossa d2 alusta, ostin korvaavan alusta siihen ja sanoin että otan sen d2 itelleni ja laita toi toinen alusta kiinni, meni pari pv ja mulle ilmotettiin että "en laita mitään vakio alustaa kiinni, en tarvii traktoria" WTF?! asiahan oli sovittu. Monta muutakin tällasta p***aa oon tullut tässä 5viikon aikana. Heti alkuunhan tässä tuli selväksi että tämä mun kaveri ei itse autoa maksa, vaan hänen isänsä (kaverin ikä lähentelee 30ikävuotta). Tätähän hankaluuttaa juuri se että auto on käytössä toisella ja toinen "hoitaa maksua", eli jos auton haluan takaisin niiin pitäisi molemmille olla ilmottelemassa mutta nehän sitten keskenään keskustelevat ja sopivat toiminta tavoista. Voi kun on hankala selittää.
tähän on yleensä yks ratkaisu: multa ei lähde yksikää auto pihasta enneku on rahat maksettu.

Ja tähän sun juttuun: hae ny hyvä nainen se autosi pois sieltä HETI! Meet ja sanot et ny lähtee auto ja avaimet tähän. Ellei anna ni sanot et poliisin soitan samantien. Ja uusi omistaja voi hakee autonsa kunha on rahat mukana. Ja tässä ei pidä antaa ny yhtää periksi!
Se on sun omaisuutta eli sä haet sen, oli kuin hyvä tai huono kaveri tahansa. Ja kannattaa ottaa mukaa joku muukin kaveri tueksi vaikkapa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Komppaan Harria tässä tapauksessa ihan täysin, nyt hakemaan ja sano että tähän käteen joko avaimet tai rahat. Jossei kuulu kumpiakaan niin sitten soitat poliisin.

Omana lisäyksenä: näin ei pääse käymään kun ei koskaan myy autoja. :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Lauantain tul hiuka juotuu.. No koko yö/aamun asuin vessas ja vieläki heikottaa.. Mitääs ei pysty syömää vieläkään :) Oiskos ny hetken juomatta taas. Jospas sit juhannuksen seuraavaks.. Ei jaksa ain 2-3 päivää makoil pelkästään sohval tekemät mitään..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Asiaa hankaloittaa tämä kun rahat on kuulemma tilille tulossa, piti olla jo viime torstaina, ja perjantaina ja tänään, viimeisin tieto on se että huomenna olisi klo 14.00 tilillä. Pankki kuulemma sekoillut niin ei rahat ole tulleet perille. Päätin että katson vielä siihen huomiseen, jos tulee taas 1 aikaan puhelu että ei näy rahat sulla vieläkään tilillä, totean että antaa olla, etsikää rahanne mutta minä otan omani takasin. Ärsyttää kun on niin paljon pitänyt laittaa asioita jäihin kun on odotellu noita rahoja.
Äsken tuossa soittelin tälle kaverille jolla auto on, suuttui saatana kun kyselin siitä d2:sta, alkoi vetoamaan siihen että se on aika huonossa kunnossa ulkoapäin että se ei kauaa kestä enään (2009 ostettu).
Sittenhän tämä olisi helppo homma jos uusi omistaja itse olisi autoa maksamassa, mutta nyt kun tähän on liitetty muu maksaja. Eli jos soitan tälle kaverille jolla auto on, sanon että otan auton huomenna jos ei rahoja näy, tämähän soittaa isälleen ja latelee kaikkea huuhaata joten sittenhän tämä isä soittaa minulle ja selittelee kamalasti kaikkea ja kertoo koska saa rahat jne jne.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Voi jes, tämäkin vielä. Edellis perjantaina ajoin kotipihasta 700m kunnes Coltti sytytti ABS ja luistoneston valot palamaan ja heitti nollille kulutusmittari/bensamittari näytön vaikka mittariston bensamittari näyttää tankissa olevan tavaraa. Noh, mystinen meinasi että cooleri voi olla jäässä tai in the worst case kaasuläppävika, noh, ajoin Coltin sillon sitten talliin lämpimään ja otin akun irti. nyt sitten 9päivän seisomisen jälkeen laitoin akun kiinni, käänsin virrat päälle ja KATSOS, siellähän ne valot palaa edelleen! Eli ei ole nollaantuneet viat. Laitoin käyntiin, lähti heti ja kävi todella hienosti, ei mitään ylimääräisiä ääniä pitänyt. Että mitähän ihmettä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirse: Huomenna jossei rahat näy niin poliisille vaan. Kyllä se yhteinen sävel isälle ja pojalle viimeistään laitoksella löytyy kun setä sininen vähän avittaa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Gdi galantti jakopään hihnan vaihtoon. ei tarpeeksi että meinasi työpäivä kusta kyseisen huollon takia, mutta eikös siellä ollutkin tasapainoakselin ratas halki. Ja tietenkään ei moista suomesta saa vaan jaappaniasta tilattu ja auto ehkä pääsiäiseks alle.. noh onni onnettomuudessa ettei ollut paljosta kiinni notta olis saanut taas uutta konetta ostella. :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mahatauti ollut jo 2 päivää eikä vieläkään meinaa hellittää. Voimat melko vähissä. Noh, nyt sentään sai ittensä sängystä ylös ja edes koneelle hetkeksi että kai se tästä... Perjantaina pitäisi vain lähteä toiselle puolelle Suomenlahtea ja sitä silmällä pitäen olisi kiva tervehtyä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
Mahatauti ollut jo 2 päivää eikä vieläkään meinaa hellittää. Voimat melko vähissä. Noh, nyt sentään sai ittensä sängystä ylös ja edes koneelle hetkeksi että kai se tästä... Perjantaina pitäisi vain lähteä toiselle puolelle Suomenlahtea ja sitä silmällä pitäen olisi kiva tervehtyä.


Mahatauti on kyllä se viihoviimonen tauti mitä on ...HYI!

Miun pitää taas lähtiä viemään tota koiraa nukutuspiikin alle ja uusiin lokkakuviin. :seina :seina :seina
Tämmönen kokoaika nukuttaminen kun ei tee hyvää kellekkään..
 
Takaisin
Ylös Bottom