Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Tämmöinen näky olikin vastassa kun talvigummit vaihdoin,mutta mistäs johtuukaan?

Eli mikäs arvo olikaan poskellaan?
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

helpottais vamaan myös tieto, että onko sisä- vai ulkopinnalla?

Eikös aurauskulmat mahollisesti vaikuta jos syö sisältä?
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

Veikkaan aurausta, camberin pitää olla silmin nähden kunnolla kallellaan että kuluttaa reunaa merkittävästi.
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

taipuisin myös auraukseen, itselläni meni kesässä eturenkaat samaan kuntoon kun ajelin "sinnepäin" vetäistyillä aurauksilla.
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

T. Kiili sanoi
taipuisin myös auraukseen, itselläni meni kesässä eturenkaat samaan kuntoon kun ajelin "sinnepäin" vetäistyillä aurauksilla.

Minä myös, ja vielä samanlaisella autolla kun ST, kyllä se on auraus varmaan pielessä....
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

Sisäpuolelta tuo on kulunut.

Hmm,saa Vianorin pojat hieman palautetta..
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

Itse olen säätänyt monestakin autosta aurauksen rullamitalla enkä ole koskaan saanut vastaavaa kulumista aikaiseksi. Miksi maksaa Vianorille? :)

Kotikonstein tosin onnistuu lähinnä camberin ja etuaurauksen säätö. Takana auraus on jo hankalampi koska autosta voi tulla ajokoiramainen jos auraus ei ole tasan molemmilla puolilla.
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

Monta kohtaa voi olla syynä kulumiselle. Halpa vai kallis rengas? Ja kuinka vanhat renkaat?
Jouset tai iskarit kuinka kuluneet tai vanhat?
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

No on se kumma ettei talvella nastat kuluneet,mutta nämä kului..

Hankook K102,ilmeisesti muutamia vuosia vanhat.

Jouset OK,iskarit ~vuoden vanhat.
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

Joo mulla ollut kolmisen vuotta yokohamat takana samallalailla kuluneet.
Tänäkesän olleet eturenkaina ja ja aika liukkaat sadekelillä ja kumi on aika kova laatuista.
Yleensä noi kiinalaiset kuluu aika nopeasti ja epätasaisesti.
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

Yokohamat on Japanilaiset ja Hankookit Korealaiset. Kummaltakin löytyy myös kilparenkaita ja valmistajan renkaita käytetään arvostettujenkin automerkkien ensiasennusrenkaina.

Linglong ja Goodride ovat esimerkkejä Kiinalaisista merkeistä. Näiltä merkeiltä ei löydy kilparenkaita eikä kukaan itseään kunnioittava autonvalmistaja uskalla käyttää niitä ensiasennusrenkaina. ;D
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

ST sanoi
No on se kumma ettei talvella nastat kuluneet,mutta nämä kului..

Hankook K102,ilmeisesti muutamia vuosia vanhat.
Ostitko käytettyinä? Ettei edellisellä omistajalla olisi jo kulmat olleet pielessä.
 
Vs: Mikäs aiheuttikaan renkaalle tälläistä.?

Feppi sanoi
Ostitko käytettyinä? Ettei edellisellä omistajalla olisi jo kulmat olleet pielessä.
Jep,mutta keväällä allelaittaessa mittasin,niin oli kaikissa 6-7mm pintaa ja olivat tasaisesti kuluneet.

Takarenkaissa oli edelleen ~6mm pintaa.

Ja en revittele yms.
 
Takaisin
Ylös Bottom