Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Hablu sanoi
Evolla Top-5 pysti EC Car Show:sta.
Kiitokset eräälle clubilaiselle ruokapaikasta ja terassi kierroksesta...jano lähti mut nälkä jäi ;D
Onnittelut rapsahtaa täältäkin päin :peukku Harmi etten oo nähny luonnossa Evoa mutta kuvatkin kertoo jo vähintään riittävästi :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

töihin pääsy väline vaihtui, Hiace lähti ja Transporter tuli...höysteenä päälle 18" vanteet ja Promotech pitäis tulla ensiviikolla...me like :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

:palvo Ai sellaiseen vaihtui.
Yhden koekilpisen näin Turussa viime viikolla, ja viime yönä näin unta että olin koeajolla. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

;D jos se oli punanen, se on lehdistön koeajoauto.maahantuojan kautta tulevista ainakin on mulle ensimmäinen. Eipä noita kyl ole montaa Suomeen luvattukaan... ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Peke sanoi
;D jos se oli punanen, se on lehdistön koeajoauto.maahantuojan kautta tulevista ainakin on mulle ensimmäinen. Eipä noita kyl ole montaa Suomeen luvattukaan... ::)
Hieno auto,minkäs värisenä?(arvaus,valkoinen :) )
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kyllä, vaikka valkosia Audeja on aika paljon. Toinen vaihtoehto mulle ois ollu ottaa Audi Exclusive väri(yli 4000€), mutta rahatkaan ei ois riittäny...ja järkevyydestäkin voidaan olla montaa mieltä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tästä olen iloinen. 8)
Edest.jpg
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Onpas tuo keula jotenkin erikoisen näkönen... Mutta pistähän lisää kuvia ja päiväkirja rojektia pystyyn?? :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Shadow sanoi
Onpas tuo keula jotenkin erikoisen näkönen... Mutta pistähän lisää kuvia ja päiväkirja rojektia pystyyn?? :peukku
Komppaan myös ulkonäköä mutta eihän sillä loppupeleissä oo kauheesti merkitystä vaan tekniikalla.
 
Vs: Mistä olet iloinen?


no eihän tosta nyt rumaa saa tekemälläkään. happamia, sano.. ;) onnea vaan pekelle uuden kulkineen johdosta!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kiitoosshh, itseä ton ulkokuori kyl miellyttää ihan sikana. :) Ja ei muuten oo ollenkaan hullumpi ajettavuudeltakaan. :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Onpa kyllä outo juttu, tavallaan oon tykänny todella paljon Audien ulkonäöstä aina. Tässä Peken laitteessa on nyt jotain kyllä pahasti pielessä ja veikkaan että vika on kyllä kuvassa, eikä autossa :)

Itse olen iloinen siitä että tuossa parin tunnin päästä alkaa LOMA!!! :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mun mielestä tuo lasipalatsi tuolla taustalla näyttää ihan jees. Samoiten nuo venepaikat(? )mitä tuo mustahousunen naisihminen kahtelee on ihan cool.

Ei senpuoleen ole ajoneuvossakaan moittimista, onneksi olkoon ;D :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vene ei ole vieläkään vesillä, kevään projektit on syöneet liikaa aikaa harrastuksilta :-[

Mutta nyt on ollut aikaa pestä ja myrkkymaalata botskia kun lomaa. Vielä tänään ja huomenna vaha pintaan ja loppuviikosta kapine vesille :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään maistetaaaan.. Halvan maukasta lakri...Lagavulinin maukasta viskiä... Tänään lähdetään.. Kesälomille neljäksi viikoksi ;D ;D ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

homma etenee... vauhtipyörä olis sorvattu & kytkimenpään stefan runkoosa...

eli tiivisteitä, ahdinta ja ahtopaineputkistoa vaille romut..... :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Se olis lauantaina Pori Jazz ja Elton John. Voiko mies muusta olla niin iloinen kuin, että näkee Eltonin kerran livenä. Ei meikä ainakaan :p
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Eclipsen mysteerivika saatiin viimein tiistaina selvitettyä!!! ;D Vika: hajonnut PTU (kiitokset DaJackalille, Ilotalolle ja Hansulle). Nyt se käy jo useammalla kuin kahdella pytyllä :driver Olen niiiin onnellinen :) Ehkä projektipäiväkirjaa sitten jossain vaiheessa...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kavereilla aika nafteja kesälomia... Tänään alkoi loma klo 13.30 ja jatkuu ja jatkuu... Kunnes palaan töihin 1.9. klo 07.00... ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jooh loma tunnelmissa täälläkin. tänään palkallinen vapaa ja siitä se sitten lähtee 2 viikkoa lomaa käyntiin :peukku Seuraavan kerran sit elokuun puolella helsingissä pari viikkoa toden näköisesti ja sitten turkuun melkeen vuodeksi :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sauna lämpiää, saunakaljat on kylmiä, ysärit jytisee ratiosta :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jooh xenonit lähteny matkaamaan tännepäin tänään ja kesälomaa vietellessä :kuningas. Tylsää on mutta entäs sitten! Vois lähteä kohta ulkoiluttamaan evoa ja kattelemaan rantsulle biksuja :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Muksut hoidossa ja itse emännän kanssa holiday innissä hesassa.Eka kunnon irtiotto miltei 3 vuoteen. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Että selvis familywagonin mystinen moottorinmerkkivalon syttyminen. Roppakaupalla kiitosta mystinengalant:ille!! Sain mietteissäni jopa ehkä keksittyä, miksi näin oli tapahtunut. Ja mikäli olen oikeassa niin viasta saadaan syyttää vanhaa omistajaa/90tkm huollon tehnyttä firmaa :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tuli käytyä veneellä saunomassa ja uiskentelemassa :) Kyllä oli pirun mahtavat löylyt :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

juma juma... toimii toimii ja toimii hyvin.... :peukku
testi lenkkiä ajettu ja testattu siis pikkasen viilattua ecun softaa... :peukku

kuormaa vedetty (~400kg) peräkärryä ja toimii sitten erittäin hyvin :peukku

vakioon nähden kulutus tuntuu tippuneen kuormanvedossa :nykii :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2335233&l=eb1191c4ea&id=1523341893
Tuollainen muutti tänään minun luokse :)
Taustatarinaa sen verran että Ricky on minun exän koira johon rakastuin täysin seurustelu aikana ja nyt muutaman vuoden eron jälkeen Ricky päätyi minulle pitovaikeuksien vuoksi. Elämä hymyilee, on tuota niin hirveä ikävä ollutkin :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

jätin evon viikonlopuksi wolfien hellään hoitoon kun lähdin motoparkkiin kisoihin ja palatessa takaisin oli yllätys todella suuri vaikka tiesinkin että wolfie ''vähän'' kokeilee uusia pesuaineita tjs... :) mutta iso kiitos wolfielle vaivan näöstä :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

eikä oo muuten viel koskaan ollu evo näin puhas/kiiltävä mun aikana varmaan 8) (HUOM!! kuvat laatua nokia ;D )
 

Liitetiedostot

  • muokattu pesty.JPG
    muokattu pesty.JPG
    138.2 KB · Lukukerrat 257
  • muokattu pesty 2.JPG
    muokattu pesty 2.JPG
    133.9 KB · Lukukerrat 246
Vs: Mistä olet iloinen?

Chiqi_ sanoi
http://www.facebook.com/photo.php?pid=2335233&l=eb1191c4ea&id=1523341893
Tuollainen muutti tänään minun luokse :)
Taustatarinaa sen verran että Ricky on minun exän koira johon rakastuin täysin seurustelu aikana ja nyt muutaman vuoden eron jälkeen Ricky päätyi minulle pitovaikeuksien vuoksi. Elämä hymyilee, on tuota niin hirveä ikävä ollutkin :)
Menipä pehmeeks... ::) No ei vaan..Hieno elukka. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Englantiin ois taas lähtö torstaina :peukku Ja sieltä viikonlopun/alkuviikon aikana Euroopan läpi :driver takaisin...
Pääseepä mamman kanssa pitkästä aikaa ihan kahdestaan matkaan...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Englantiin ois taas lähtö torstaina :peukku Ja sieltä viikonlopun/alkuviikon aikana Euroopan läpi :driver takaisin...
Pääseepä mamman kanssa pitkästä aikaa ihan kahdestaan matkaan...

Älä pidä meitä enää jännityksessä... ;D Millä tulossa takaisin?
 
Takaisin
Ylös Bottom