Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Viime viikolla maalauksessa olleet Compomotivet tuli tänään haettua takas kotiin. Päälle tuli valkoinen pulverimaali ja lakka :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mopo-Sportilla sattui olemaan poistotuotteena tuohon yhteen leluun sopiva K&N filtteri vakioboksiin 35 eurolla. Halvempi kuin tarvike paperisuodatin ulkomailta :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

8h kituamista töissä enään ja loma alkakoon.... :nykii :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Loma alkaa.

No, alkuviikoks on kuitenkin tultava tekemään yks kiireellinen laskenta ennen kuin voi jäädä lomalle ja lomautuksille...

Mutta: On töitä! Ilonaihe sekin ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Täällä kanssa enään tämä päivä töitä ja sit alkaa 2 viikon loma :p
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kanssa tämä pv enään!
Motivaatio miinuksen puolella.. firman sisäl haisee kivasti kun kompressori oli yöl vissii leikannu kiinni ja päästäny käyntisavut tänne ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Hitto. :nykii
Legnum taisi mennä kaupaksi nopeammin kuin ikinä osasin odottaa. :peukku
Sitten vaimolle sitä sen haaveilemaa tsitimaasturia metsästämään.

Kaveri jo tarjoili omaa diesel ML Mersua 4L V8-kattilalla. ;D Ainoa kiinnostava osa siinäkin autossa olisi ollut tuo Laivamoottori. Rumahan se auto muuten on.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tota sitimaasturihommaa tuntuu olevan liikkeellä, tuli itekki hommattua emännälle moinen ku vaihettiin sen ooppeli pajeroon... ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ekan kerran ampumaradalla ampumassa ja aselista oli seuraavanlainen
Ruger mk II 0.22cal
Clock 9mm
Smith&Wesson .44cal
Smith&Wesson .500cal
Desert Eagle .50cal
:peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

evo6 sanoi
Desert Eagle .50cal
:peukku
Minkäslainen ase tuo oli ampua,noin niinkuin tarkkuus ja rekyyli kategoriassa? Ainakin kaveri sanoi että rekyyliä on käsiaseeksi reilusti. Täytyy myöntää että vähän kateellinen olen,moni jätkä pääse elämänsä aikana ampumaan tehokkaimalla käsiaseella.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pienemmän Desertin ostaisin itselleni ellei se olis niin hemmetin kallis kapistus... :( :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

samitsu sanoi
Pienemmän Desertin ostaisin itselleni ellei se olis niin hemmetin kallis kapistus... :( :)

Ostais vaikka kalleimman mutta kun tää suomi on tässä aselaki hommassa ihan perseestä. Laittoman aseen saat helpommalla kuin luvallisen.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Veikka sanoi
Ostais vaikka kalleimman mutta kun tää suomi on tässä aselaki hommassa ihan p*rseestä. Laittoman aseen saat helpommalla kuin luvallisen.

Juu tuossa kun otin papan aseet nimilleni niin luvat maksoi sata euroa ja sen päälle vielä joutui kuskaamaan niitä noin 500 kilometriä autolla... tuli siinä ilmaisille aseille hintaa..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Bazeeba sanoi
Juu tuossa kun otin papan aseet nimilleni niin luvat maksoi sata euroa ja sen päälle vielä joutui kuskaamaan niitä noin 500 kilometriä autolla... tuli siinä ilmaisille aseille hintaa..

Mutta meeppäs kysymään ekalle käsiaseelle lupaa, ei tule. Sitten suoritat metästyskortin ja saat kaiken mualima haulikot ja kiväärit, joilla voi tarvittaessa ottaa hengen pois niin kuin pistoolillakin. Mut ilmeisesti kaks kakkonen on vaarallisempi kuin joku pumppari tai kunnon lintukivääri ::)

Pistooli kiinnostais , mutta ei niin ei :-\
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Veikka sanoi
Mutta meeppäs kysymään ekalle käsiaseelle lupaa, ei tule. Sitten suoritat metästyskortin ja saat kaiken mualima haulikot ja kiväärit, joilla voi tarvittaessa ottaa hengen pois niin kuin pistoolillakin. Mut ilmeisesti kaks kakkonen on vaarallisempi kuin joku pumppari tai kunnon lintukivääri ::)

Pistooli kiinnostais , mutta ei niin ei :-\

Niinhän tuo on. Pitää olla monenlaista näyttöä että harrastaa pienpetopyyntiä aktiivisesti jos meinaa eikä tuo sittenkään ole varmaa. Ei tuossa touhusssa mitään järkeä kyllä enää ole.
 
Vs: Mistä olet iloinen?


harrastushan ammuntakin on muiden joukossa, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että käsiaseisiin ei tarvisi jakaa lupia ollenkaan. tokihan laittoman saa hommattua, mutta on se varmaan helvetisti helpompaa esim. jossain kauhajoella kaivaa oma waltherinsa laatikosta kuin lähteä kylänraitille ostamaan pimeetä pistoolia, jotta pääsee toteuttamaan itseänsä. ei sillä, kyllähän aseet hienoja on, mutta kun niillä saa paljon pahaa aikaan.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

GDI Galantti osottautunut hyväksi asuntovaununveturiksi :peukku Kabe tulee kuin kiskoilla perässä ja vaikka itä-Suomen vaaroja kiikuttu päälle, niin ei vauhti hyydy. Monet asuntoautot ja perkärrääjät vain tuntuu olevan tientukkeena , vaikka oma todellinen vauhti pyörii vain 85 km/h kahden puolen. Se on vaan persiistä, että noinkin hitaasti ajellessa pitää monesti etsiä ohituspaikkoja, kun noita 70-75 köröttelijöitä on yllättävän paljon :-[ No onneksi GDI:stä löytyy OHITUSVOIMAA myös asuntovaunu perässä :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Golfpallon kokoisia rakeita satoi parin kilsan päässä. Myräkkä meni ohi just sopivasti niin että jäätiin tähän keskelle. Säästyi smurffi lommoilta :peukku
Me nähtiin vaan salamointia ja vähän satoi vettä kun toisella puolella kaupunkia satoi noita palloja ja toisella puolella tulvi kadut ja hepat ei päässyt juoksemaan...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011070313996410_uu.shtml
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Nuhapumppu sanoi
Minkäslainen ase tuo oli ampua,noin niinkuin tarkkuus ja rekyyli kategoriassa? Ainakin kaveri sanoi että rekyyliä on käsiaseeksi reilusti. Täytyy myöntää että vähän kateellinen olen,moni jätkä pääse elämänsä aikana ampumaan tehokkaimalla käsiaseella.
Noilla isoilla aseilla ammuttiin vain pari laukausta per ase kun ammukset maksoivat useamman euron kappale. Eli en osaa tarkkuudesta sanoa sillä ampuma määrällä. Rekyyli oli ihan kunnollinen mutta ei ollenkaan niin kova kuin odotti mut kyllä siitä aseesta kiinni sai ihan kunnolla pitää. Onhan tollasessa isossa aseessa munaa kun sellasella ampuu mutta ei sellasella viitsisi ammuntaa harrastaa.
Kivoin oli ampua 9mm:llä koska se potkaisi kuitenkin ihan hyvin mutta sillä jopa osu johonkin ja sillä saatiin ampua 2 lipasta eli 2x15 laukausta.
Kysyttiin ampumapaikan omistajalta mihin käyttöön tollanen .50cal pyssy on tehty niin se sano, että munan jatkeeksi ;D ja jos sota tulisi ja .50cal pyssyä haluaisi käyttää niin tarvisi hiacen panoksia kuljettamaan :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MitsuMi sanoi
GDI Galantti osottautunut hyväksi asuntovaununveturiksi :peukku Kabe tulee kuin kiskoilla perässä ja vaikka itä-Suomen vaaroja kiikuttu päälle, niin ei vauhti hyydy. Monet asuntoautot ja perkärrääjät vain tuntuu olevan tientukkeena , vaikka oma todellinen vauhti pyörii vain 85 km/h kahden puolen. Se on vaan persiistä, että noinkin hitaasti ajellessa pitää monesti etsiä ohituspaikkoja, kun noita 70-75 köröttelijöitä on yllättävän paljon :-[ No onneksi GDI:stä löytyy OHITUSVOIMAA myös asuntovaunu perässä :peukku

Siihen ku laittas hyrskyttimen kylkeen niin sanoo hyrsk hyrsk. Oon joskus miettiny et mitenköhän gdi koneen ahtaminen (osaa kuitenkin nopeasti nostaa seokset normitasolle ja teoriassa tämäkin ecu modattavissa) mutta taitaa koneen korkea puristussuhde olla esteenä (ja ehkä joku turha juttu nimeltään katsastus) Olis kyllä ihan makea kone suorasuihkutuksella, laihaseoksella ja tarvittaessa löytys vielä paukkuakin :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Siihen ku laittas hyrskyttimen kylkeen niin sanoo hyrsk hyrsk. Oon joskus miettiny et mitenköhän gdi koneen ahtaminen (osaa kuitenkin nopeasti nostaa seokset normitasolle ja teoriassa tämäkin ecu modattavissa) mutta taitaa koneen korkea puristussuhde olla esteenä (ja ehkä joku turha juttu nimeltään katsastus) Olis kyllä ihan makea kone suorasuihkutuksella, laihaseoksella ja tarvittaessa löytys vielä paukkuakin :)
No ahdin tuo vain lisäongelma komponentin matkaan ;) Kun ei ole ahdinta, niin on yksi ongelma komponentti vähempänä. Näkeehän sen nyky dieseleistäkin. Ennen vapari dieselit olivat miljoona koneita ja nykyään ahtimen kanssa 100tkm koneita. Nykyään vapari bensat ovat kestävimpiä koneita mitä normiautoiluun saa, koska vapari dieseleitä enää juurikaan ole (luojan kiitos, kun olisivat armottomia tientukkeita) ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Soitto toimii ku synti!!! Ei oo ennen oma bändi näin hyvälle kuulostanu. Saatiin oikee mies rumpuihin ja rumpali siirty basson varteen takasin ja nyt toimii!!!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Nuhapumppu sanoi
Minkäslainen ase tuo oli ampua,noin niinkuin tarkkuus ja rekyyli kategoriassa? Ainakin kaveri sanoi että rekyyliä on käsiaseeksi reilusti. Täytyy myöntää että vähän kateellinen olen,moni jätkä pääse elämänsä aikana ampumaan tehokkaimalla käsiaseella.

"the most powerful handgun in the world" Magnum .44 :D, tosin Callahanin aikoihin ei kai vielä dessua ollut.. So do you feel lucky?

Itse olen ampunut ko. Magnumilla ja väitän että dessu on ihan varmasti/toivottavasti parempi koska magnumilla ainakaan ei osu yhtään mihinkään (ainakaan semmoisiin kohteisiin mihin pistooleilla yleensä ammutaan).. Tai minä en ainakaan osunut.. Koitin sekä kahdella kädellä että yhdellä kädellä.. Yhdellä kädellä jopa lataaminen (liipasimen virittäminen taakse, ei kaukana ollut että ois kaivannut toista peukaloa apuun, sen verta raskas operaatio) oli aika tuskan takana.. + toki että patit makso jotain euron kaks laukaus.. :peukku

Yhdellä kädellä ammuttaessa aseen rekyyliä voi kuvata "nousee 30cm", ja kahdela kädellä "nousee 10cm".. Tai sit mulla heikot kädet.. (ps. Kyl se 9mm on vain paras nuista)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

J. Puhakka sanoi
"the most powerful handgun in the world" Magnum .44 :D, tosin Callahanin aikoihin ei kai vielä dessua ollut.. So do you feel lucky?

Itse olen ampunut ko. Magnumilla ja väitän että dessu on ihan varmasti/toivottavasti parempi koska magnumilla ainakaan ei osu yhtään mihinkään (ainakaan semmoisiin kohteisiin mihin pistooleilla yleensä ammutaan).. Tai minä en ainakaan osunut.. Koitin sekä kahdella kädellä että yhdellä kädellä.. Yhdellä kädellä jopa lataaminen (liipasimen virittäminen taakse, ei kaukana ollut että ois kaivannut toista peukaloa apuun, sen verta raskas operaatio) oli aika tuskan takana.. + toki että patit makso jotain euron kaks laukaus.. :peukku

Yhdellä kädellä ammuttaessa aseen rekyyliä voi kuvata "nousee 30cm", ja kahdela kädellä "nousee 10cm".. Tai sit mulla heikot kädet.. (ps. Kyl se 9mm on vain paras nuista)

http://www.youtube.com/watch?v=t1tJMe0rAq8 :kuningas

Tuommosta ois mukava kokeilla :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tulipahan tuossa kaupan pihalla ihasteltua tommosta C50 mallista Coltia, ihan ku pakasta vedetty, ainoa "vika" oli harmaantuneet/vaalentuneet muovipuskurit, mut muuten todella upea :peukku
Onkohan se ihan sopivaa mennä kysymään suoraan et oisko myytävänä? ;D

Kuskista oli jo parasta ennen päiväys menny aikaa sitten, siksi tämä ei ole tuolla "olitko se sinä" topicissa :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^Eihän harmaantuneet/vaalentuneet puskurit mikään iso ongelma ole. Helpostikkin ratkaistavissa. Jos jaksaa niin voi leikkiä kuumailmapuhaltimen kanssa tai sit laiskat tilaa GTehniq C4:sta.

Eikun kysymään vaan, ei se mitään maksa :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Urran sanoi
^Eihän harmaantuneet/vaalentuneet puskurit mikään iso ongelma ole. Helpostikkin ratkaistavissa. Jos jaksaa niin voi leikkiä kuumailmapuhaltimen kanssa tai sit laiskat tilaa GTehniq C4:sta.

Ei oo ei, Jos olis mun auto tuo ni ne puskurit ois käsitelty aikaa sitten kuumailmalla... Mä oon jo viimeiset 15 vuotta varmaan ihmetelly miksi ihmiset yrittää jollain mustavahoilla sun muilla leikkiä kun lämmöllä puskurit saa ihan oikeasti ja pysyvästi takaisin "alkuperäiseen" loistoonsa :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Ei oo ei, Jos olis mun auto tuo ni ne puskurit ois käsitelty aikaa sitten kuumailmalla... Mä oon jo viimeiset 15 vuotta varmaan ihmetelly miksi ihmiset yrittää jollain mustavahoilla sun muilla leikkiä kun lämmöllä puskurit saa ihan oikeasti ja pysyvästi takaisin "alkuperäiseen" loistoonsa :peukku
Mä en puhunu mustavahasta ;). C4 on vaan melko paljon nopeempi kun kuumailmapuhallin, ja kuumailmapuhaltimella saatu lopputulos ei oo pysyvä kun UV valo harmaannuttaa sen uudestaan. C4 on siis nano/polymeeriteknologian "pinnoite" minkä kesto on 'bout 2 vuotta. Paras lopputuloshan saadaan tietty jos ensin puhaltimella tummennetaan ja lopuksi suojataan C4:lla. Kun siinä muovilla pitäs pitää jotain UV suojaa antavaa ainetta pinnassa. Tosin on noita lyhytkestosempiakin/halvempiakin Esim. FK108AS, Ultiman Trim & Tire Guard Plus jne. Aineethan siis laitetaan suojaks.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Joo, en olettanutkaan että puhuit, mä totesin vaan noin niinku yleisesti. Mulla ainakin kuumaopuhaltimesta on prhaat kokemukset ja kestää vähintään sen kaks vuotta hyvän...

Mutta mulle nyt on ihan sama vaikka joku levittäis sarvikuonon spermaa puskureihinsa, alunperin kuitenkin iloitsin siitä että näkee n. vm.-90 ikäisiä Coltiaisia alkuperäiskunnossaan ja kunto on kuin kaupasta tulleena...
No sekin ilo tässä heti hiipuu... Over and out :p
 
Vs: Mistä olet iloinen?

No kuitenkin enemmän iloinen, nimittäin Evo lähtee maanantaina vaikka vaikeahan tosta on luopua. Paras auto mitä mulla on tähän mennessä ollu... :) Ja tiistaina hakemaan uutta. :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

galanttia kävin pienen seisonnan jälkeen leimaamassa ja läpihän se meni, muutamastakin kohtaa....mutta iloinen siitä et oli sen verran reilu katsuri eikä kiirettä et anto säätää päästöt kohalleen hallissa...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evolla Top-5 pysti EC Car Show:sta.
Kiitokset eräälle clubilaiselle ruokapaikasta ja terassi kierroksesta...jano lähti mut nälkä jäi ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom