Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Sain tiistaiksi tatuointi ajan, koira makaa väsyneenä kainalossa ja tauti alkaa ihan todella pikkasen jo hellittään.. :)
Ja autokaan ei ole kettuillut viikkoon. ;D *koputtaa puuta*
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evo katsastettu kehujen kera ja koko lystille tuli hintaa 49€ Q-Katsastuksessa :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

kuskin penkinlämmitin alkoi taas toimimaan! Ei olis parempaa keliä voinut toivoa tuolle ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Galantti seisonu tienvarres pari viimestä viikkoo käynnistelemättä. tänään sit aattelin et perkele käydääs tankkaa ja pesee auto, ja sehän hörähti ekalla käyntiin ! :peukku ajattelin että varmaan joutuu apukäynnistys kaapelit hakee varastosta. EI tarvinnu :) :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

2v jälkeen yläkerrassa on taas lattia.... ohan tuossa vielä hommaa saada muutto valmiiksi :nykii
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Meidän melkein 4kk neidillä eka hammas läpi. Kaks iltaa huudettu kylläkin. Viime yön mentii puol neljä nukkuu.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

http://www.youtube.com/watch?v=6ym2F3rbKmM tuli vaa jotenki sellane hyvä fiilis :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vajaa 2000€ tullut NHL kauden alkaessa, vois koko kausi mennä näin kerrankin tai sitten lopettaa kun on vielä voitolla ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Olipa mielenkiintoinen autokauppa ;D
Ostaja soitti perjantaina, tinkimättä sen ihmeempiä laittoi samantien rahat tilille autoa näkemättä ja tänään haki pois sen :peukku
Helppoa se on hyvien myynti :) (Kyseessä siis anopin -00 Colt joka oli mulla täällä myynnissä)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Olipa mielenkiintoinen autokauppa ;D
Ostaja soitti perjantaina, tinkimättä sen ihmeempiä laittoi samantien rahat tilille autoa näkemättä ja tänään haki pois sen :peukku
Helppoa se on hyvien myynti :) (Kyseessä siis anopin -00 Colt joka oli mulla täällä myynnissä)

Sillä lailla! :peukku Siitä sai joku oikein hyvän käyttöpelin. ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Galantti vihdoin maalattu uudestaan :) tai no siis ei maalattu uudestaan vaan osat mitkä maalattiin ja jotka oli sävyltään väärän väriset saatiin nyt istumaan autoon kun viereiset osat maalattiin ja häivytettiin. nyt näyttää taas siistille ja onhan se kuitenkin vähän väärä sävy mut jos ei tiedä sitä niin ei huomaa kyl mistään. eikä mennyt kuin puol päivää ja sai auton takas ajoon :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Olen iloinen kun viimein pääsin ajelemaan Sigulla :) Nyt on vaan pitänyt keksiä (teko)syitä että pääsisin ajelemaan mahdollisimman usein, kun ei töihin ajo riitä ;D Kiitos Samitsu!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

alice sanoi
Olen iloinen kun viimein pääsin ajelemaan Sigulla :) Nyt on vaan pitänyt keksiä (teko)syitä että pääsisin ajelemaan mahdollisimman usein, kun ei töihin ajo riitä ;D Kiitos Samitsu!

Hommaa pidempi työmatka! Mulla ei oo tota ongelmaa ainakaa :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Aamukampa rupee olee aika pieni, verrattun mitä on takana. Enää muutama kk ja liikenne taas sekasin :p
 
Vs: Mistä olet iloinen?

:D Pienen "väärä" merkkisen auton ratissa vietetyn hetken :nykii jälkeen paluu taas Mitsubishien maailmaan!!! :peukku Kohta lähden hakemaan kotiin vuoden 2000 mallin 2.8TDIC automaatti Pajeroa. saa taas kunnon auton alle jolla on yhtä riemua :driver . ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tuli melkein koko päivä oltu merel/saarissa leikkimäs mönkkäril ja ol vauhdikast menoo :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vuoden 2013 Arctic Rally Rovaniemellä takana. Seitsemäs peräkkäin "Tuntsa" mekaanikkona.
Tänä vuonna pääsin rassaileen S2000 Skodaa :peukku Pitkiä päiviä, lyhyesti nukuttuja öitä ;D
Mahtava kisa taasen! harmi että voitto lipsui käsistämme.

Kuvia tuhottomasti esillä (ja tulossa lisää tän pv aikana)
http://printsport.smugmug.com/Rally2013/Arctic-Rally-2013

_MG_2418-M.jpg



edit:
ja jatkoa iloisuuteen: Ulvilan poliisilaitos lähetti ainoastaan huomautuksen ylinopeudesta :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Olipa mielenkiintoinen autokauppa ;D
Ostaja soitti perjantaina, tinkimättä sen ihmeempiä laittoi samantien rahat tilille autoa näkemättä ja tänään haki pois sen :peukku
Helppoa se on hyvien myynti :) (Kyseessä siis anopin -00 Colt joka oli mulla täällä myynnissä)
mä myin pari heikolla hapella olevaa nissania samalla tavalla...pari viikkoo pitää venailla et tulee hakemaan noi romut tuosta :D rahat on jo ryypätty :D ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

OI!

Vihdoinkin löysin 2011 pikkujoulureissun kuvat,eihän ne kauaa hukassa olleetkaan..
 

Liitetiedostot

  • 12112011159.jpg
    12112011159.jpg
    68.6 KB · Lukukerrat 296
Vs: Mistä olet iloinen?


lähdetään viikon päästä avovaimokkeen kanssa viikoksi osakaan morjestamaan systeriä, joka on siellä vaihdossa. kerrankin kävi tuuri; ihan sattumalta samaan aikaan siellä on osaka auto messe, käsittääkseni yksi japanian suurimmista autonäyttelyistä, ilmeisesti keskittyy pääosin thyyningiin ja varaosiin. sinnehän pitää ilman muuta mennä palloilemaan.. :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nahkuri sanoi
lähdetään viikon päästä avovaimokkeen kanssa viikoksi osakaan morjestamaan systeriä, joka on siellä vaihdossa. kerrankin kävi tuuri; ihan sattumalta samaan aikaan siellä on osaka auto messe, käsittääkseni yksi japanian suurimmista autonäyttelyistä, ilmeisesti keskittyy pääosin thyyningiin ja varaosiin. sinnehän pitää ilman muuta mennä palloilemaan.. :D

Kansa tahtoo sitten kuvia, joten kamera latinkiin messuja varten! :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Meinasi ihan unohtua kertoa torstainen sattumus mikä kyllä pelasti koko päivän.

Olin menossa viemään tonnaria talviseisontaan ja käväisin matkalla Motonetissä ostamassa Corollaan öljyjä yms. sekalaista settiä. Ajelin parkkipaikalle ja laitoin auton ruutuun minkä lähellä oli nelihenkinen perhe pakkautumassa johonkin farkkuun (isä, äiti, ~4v poika ja ehkä pari vuotta vanhempi tyttö). Kun parkkeerasin tonnarin niin poika kääntyi hypähtäen ympäri, katsoi autoa ja alkoi huitoa käsillään ihan hillittömästi. Ikkunan läpi kuulin pojan äänen... "Isi, isi, KATO, Salama Mäkiin!!!!" (Ei varmaan pojulla vielä kieli taipunut ihan oikeaoppiseen englannin ääntämykseen.) ;D ;D ;D

Kaipa tuossa jotain yhdennäköisyyttä onkin havaittavissa. Kyllä hymyilytti astua autosta pois, olisin voinut pojalle jotain kommentoidakin hyvästä automausta ellei isi olisi paimentanut poikaa pikavauhtia auton sisään. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

15min ja kahdesta vuorosta selvitty :) ihme kyl ettei ol väsyttän mitää enempää. Koko illa ja yö ollu ulkon töis ni seki voi auttaa asiaa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Rockauto.com ja FedEx:in toiminnasta.
Tiistai iltana tilasin uuden lambdan tuohon dynyyn ison rapakon takaa. Perjantai aamuna se oli jo vantaalla. Nyt tullattu sähköisesti ja kaipa se alkuviikosta on täällä :peukku
Hintakin halvempi kuin halpahallin yleismallilla :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Törmäsin kahteen eri puhallutusratsiaan viimeyönä.
Kiva huomata että sitäkin tehdään vielä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mummo täytti viikolla 90v ja tänään kävin morjenstamassa häntä :peukku
Vielä yksin asuu omassa yksiössään, tosin kodinhoitajat käy arkisin ruuat tuomassa ja ei paljon liiku ulkona, sisälläkin liikuskelee "apupyörien" avulla. Langanlaiha (lähes luurankomainen) olemus hänellä on ollut jo 20v mitä minä muistan, mutta niin vaan porskuttaa ja aivot pelaa :peukku
Tuskimpa ikänä itse näen moista ikää....
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Galantti taas tienpäällä, vielä leima paperiin niin on just bueno.Jos se sitten laittais myyntiin,ehkä, kun ei tiedä vielä mitä tekis sille :p Visioita olis.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tirse sanoi
Galantti taas tienpäällä, vielä leima paperiin niin on just bueno.Jos se sitten laittais myyntiin,ehkä, kun ei tiedä vielä mitä tekis sille :p Visioita olis.
visio: vuokra-auto ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mahtava päätös päivälle, huristellessani Sigulla kotiin kuulin radiosta että Green Day tulee esiintymään Tallinnaan kesäkuussa! Sinne on mentävä ;D Ja löysin hienon nahkavyön halvalla :p
 
Takaisin
Ylös Bottom