Mistä saa"liittimiä"?

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Eli meinaan HYVÄLAATUISIA,kosteuseristettyjä 2/moninapasempia liittimiä,mitä voi kytkeä ilman mainittavia lisätyökaluja.Pitkään oon etsiny,mut en oo löytäny.Ja nyt en tarkota kpl-hinnaltaan mitään 15e liittimiä,vaan sitä halvempia.
 
ST sanoi
Eli meinaan HYVÄLAATUISIA,kosteuseristettyjä 2/moninapasempia liittimiä,mitä voi kytkeä ilman mainittavia lisätyökaluja.Pitkään oon etsiny,mut en oo löytäny.Ja nyt en tarkota kpl-hinnaltaan mitään 15e liittimiä,vaan sitä halvempia.

Kosteuseristettyjä et saa mistään halvalla, mutta teet liitoksen ja liimallinen kutistemuovi päälle, niin on hyvä.
Voithan kuitenkin kysellä SHP:ltä (Suomen huolto palvelu)
 
Toivottavasti Elfa elektroniikka suostuu myymään yksityisille. SHP yritti pistää hanttiin, mutta kumminkin möi myös yksityisille. Elfa tietääkseni ei.

Vaan eipä SHP:ltä kunnollisia kosteuseristettyjä liittimiä ole koskaan saanutkaan.

Minulla olisi ainakin AMPin Sutakapuolialia err.. siis Super_Sealeja (Ei käsittääkseni kovin hävytön sana..), hintaluokka kallis, vaan ei sentään 15 eikkaa kappale.. vaatii puristuspihdit, mutta voihan noita puristaa vaikka millä, kunhan saa hyvän kontaktin aikaiseksi. Silikonikumieristeet jokaiselle johtimelle jne.

Mitenkäs moninapaisia pitäisi olla?
 
Takaisin
Ylös Bottom