- Sijainti
- Taipalsaari
Vs: Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?
Sandels öly?
kirppu1990 sanoi
Sandels öly?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
kirppu1990 sanoi
Slider sanoiSandels öly?
Slider sanoijoo täytyy myöntää, savolaisten juomiaha nää on.. Pitäs pitäytyy erossa tälläsistä.
[elle] sanoi
Slider sanoiVaikee kyl uskoo, ku on sen viinakaapin nähny..
Toisaalta ite oon syntyny kemis että..
kirppu1990 sanoislaikka! Vanha pulu on herännyt ;D täällä imetään carlsbergiä
Slider sanoiVai viel pulu, oohany jo. Eikai sitä tanskalaisten litkua ees voi juua. :/
Taino ehkä sitä suomalaista, ostin kerra vahingossa ruotsista 3.5% carlsbergiä, ja se oli oikeesti aika vaisua...
Tervetuloa tänne espanjaan, ilma on lämmin ja olut halpaa. Vino blanco ja cerveza maksaa noin euron verran lasista ravintolassa. Sopii noi hinnat mun ruumiinrakenteelle.dani sanoiBallet semisekoo. Lomafiiliksissä, 7:ltä huomenaamul kone kohti etelää 8).
Slider sanoiTervetuloa tänne espanjaan, ilma on lämmin ja olut halpaa. Vino blanco ja cerveza maksaa noin euron verran lasista ravintolassa. Sopii noi hinnat mun ruumiinrakenteelle.
Slider sanoiTervetuloa tänne espanjaan, ilma on lämmin ja olut halpaa. Vino blanco ja cerveza maksaa noin euron verran lasista ravintolassa. Sopii noi hinnat mun ruumiinrakenteelle.
Slider sanoiSuojauduttu on, mutta jossain kohdissa meinaa pukata sellasta punasta turistirusketusta kyllä.. Noh onneks nuo juomat on sentää halpoja. Viiniä ostettii lähikaupasta 1,7e pullo, ja samalla tarttu 12 packi olutta 4e:llä matkaan.
Edit: Nii kiitti topicin tekohengityksestä, ei pääse painumaan unholaan ees loman aikana.
eki75 sanoiNo missäpäin olette.. ? sunnuntai aamuna kone kohti malagaa.. ;D
Asiallista viime vuoden kesälomien viettoa tarjolla.. keskiviikkona tulin Leviltä jykylään ja sunnuntaina espanjaan.. ;D
niin ja ettei aihe unohtuisi niin karhua tölkistä ja kyytipojaksi jekkua... maxxxxxille terveisiä... kukkuuu...
-Eki
Tamus sanoiUral mokkaa ja maitoa lasissa, jäillä höystettynä = parasta valkovenäläistä. Matti Nykäsen mansikka-margarita siideri vai mikä lonkero onkaan ja pari Garagea odottaa myös jääkaapissa.
Tarvii ottaa vähän pohjia kun kohta lähetään likkojen kanssa junttidiskoileen ja Frederikiä kattoon paikalliseen. :-*
DaJackal sanoiLaatikon pohjalta kaivettu jo kaikki vanhat pikkuhousut takataskuun lavalle heitettäväksi? ;D