Mitsubishi ECI toiminta?

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Eli en ole tästä aiheesta netistä löytänyt juttua ja olen
hukannut sen englannin kielisen paperin joka mulla
joskus aiheesta oli, eli kertauksen vuoksi jos joku tietää linkin tjsp tai hyvin miten mitsubishin ECI eroaa boschin ruiskutusjärjestelmistä niin selittäköön..
(ihan vain mielenkiinnon vuoksi kyselen)

käsittääkseni eci perustuu ilmanpyörteisiin tjsp ???
kuitenkin siinä piti tehdä jotain AIVAN eri tavalla että
bosch ei olis repinyt patenttiensa kanssa pelihousuja.. vai?
 
Mitsun käyttämä järjestelmä perustuu boschin patenttiin. Joissain osissa taitaa jopa lukea jotain boschista. Suurin ero lienee ilmamäärän mittaus tavassa: mitsu käyttää karman-vortex mittaria, (mittaus perustuu ilman pyörteilyyn mittarissa, pyörteitä mitataan ultraäänen avulla) siinä kun boschin saksan seisoja malleissa mitataan ilmaa mm. läppä tyyppisellä ilmamäärä mittarilla tai vaikkapa kuumalanka mittarilla.
 
Sivutaan hieman tuota ruiskujärjestelmää :)

eli joskus kun oli auki itselläni toi ilmanputsarisysteemi Lancerissa niin siellä oli sellaista "hunajakennon" tapaista hässäkkää ilmamäärämittarin sisällä...mitenkä toimii tuo systeemi? Mittaa ilman "massaa" vai miten..? MAS ainakin sen nimi on ;D
 
Se just mittaa sitä ilman määrää tolla ultrataajuudella... kato se vr4:n isompi mas / karmanvortex... siellä on pistämä linkki jossa selitetään juurtajaksaen ton toiminta.
 
elikkä tää:

http://www.wellsmfgcorp.com/counterpoints/Counterpoint3_2.pdf
 
Takaisin
Ylös Bottom