Mitsubishi ikuistaa muistosi...

M

MetalMan_

Guest
Tulipa tuossa pengottua vanhoja valokuvia, ja kun pääsin 80-90 luvun taitteeseen niin osui tämmöinen kuori käteen jonka takapuoli näytti tältä:

mitsubishi_ikuistaa_kuvasi.jpg


:nykii Piti hetki ihmetellä että mitäs tää nyt meinaa. Että onko kuvien kehittämiseen käytetty mitsun tekemiä vehkeitä, vai mitä häh??? No, kaikkee sitä löytääkin kun ei etsi mitään tiettyä :peukku
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Mulla oli joskus Mitsubishin valmistamia lyijykyniä.
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Maailman suurin teollisuuskonserni. Mitsubishi Motors on vain osa sitä. Mitsubishi-konserni tekee kaikkea tarpeellista (ja irvileuat sanovat, että tarpeetontakin) lyijykynistä ydinpolttoaineeseen. Valokuvien kehitys on jossain siellä kynien ja uraanin välissä. ;D
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Niko Päivinen sanoi
Maailman suurin teollisuuskonserni. Mitsubishi Motors on vain osa sitä. Mitsubishi-konserni tekee kaikkea tarpeellista (ja irvileuat sanovat, että tarpeetontakin) lyijykynistä ydinpolttoaineeseen. Valokuvien kehitys on jossain siellä kynien ja uraanin välissä. ;D

ydinpolttoaineesta tuli mieleen että tekevät myös ydinreaktoreja,
ja offia, mulla on tuommonen mitsun lyijykynä ;D, ei uskalla vain kirjoitella sillä..
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

No laadusta kertokoon jotakin, löydettiin vaarin vintiltä vähintään 15 vuotta vanha Mitsubishi - videonauhuri ja 14" mitsu matkatelkkari... Oltiin oikein siististi pakattu ne muoveihin...

No tokihan ne piti kantaa sitten kämppään että päässään kokeilemaan... ja piru vie, nehän toimi kummatkin kuin olis just kaupasta ostetut! :nykii :peukku

Hyvinpä on toiminut tuo meidän omakotitaloon asennettu Mitsu ilmalämpöpumppukin nyt pari vuotta jo... :peukku
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Löytyisköhän niiltä Pajeroon käyvää reaktoria? Onks uraani kalliimpaa ku diisseli? Vai meneeks siit joku kauhee "vaihtoehtopolttoainevero"?
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Täältä löytyy Mitsubishi lyijykynä ja radio nuiden kahden pyörien päällä kulkevan Mitsubishin lisäksi :peukku
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Mulla on noitten autojen lisäks ollu Mitsubishi hifi -videonauhuri. Jotain muutakin on kyl ollu mutten saa päähäni mitä.

J.K. Miestenvessojen "pystypaikoilla" olen nähnyt huuhteluventtileissä mitsun timantin ;D
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Mitsubishi -videot olen jollain tutulla muistaakseni joskus nähnyt, ja kerran olen mitsu -kännykkääkin hypistellyt.
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

neppi sanoi
Löytyisköhän niiltä Pajeroon käyvää reaktoria? Onks uraani kalliimpaa ku diisseli? Vai meneeks siit joku kauhee "vaihtoehtopolttoainevero"?

paha paha, tulloo ydinjätettä tuloksena, ja jos hautaa takapihalle ne niin ei hyvä heilu!, niin puhumattakaan että sit on puskureissa ja autotallin edessä milloin mikäkin kettutyttö köysissä 8)
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Juu noita filmipusseja ja kyniä on näkynyt täälläkin ja on edelleenkin tallessa, ja kaikkea muutakin (mitä tässäkin on mainittu)
on nähty ja koettu...

Konsernista sen verran että Mitsubishi Bank of Tokyo kuuluu maailman suurimpiin pankkeihin, pitäis sinne soittaa ja kysellä asuntolainaa (jos osais jaappania ;D) :peukku
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Mitsubishin hi-fi videot tuossa itellä on. Ne on hankittu joskus 80-luvun alkupuolella ja vaihdossa on annettu auto :) Ääni ja kuva niiden kautta kulkee edelleen televisiolle ja stereoille. Samoin kuva tietokoneelta tulee niiden kautta televisioon. Kai niistä videoista sitte tulee luovuttua, kun hankkii television, joka ei ole enään peräisin 80-luvulta ;D
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Äitillä laulaa Mitsun ompelukone ja koulussa tulee silloin tällöin pissailtua Mitsuun.
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

GSR sanoi
J.K. Miestenvessojen "pystypaikoilla" olen nähnyt huuhteluventtileissä mitsun timantin ;D
..mutta onko se kuitenkaan mitsun valmistama.?

Ku tuttu joka raksalla on,on kerran sanonut että niissä ei ole mitään mitsuun viittaavaa?
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Kyniä löytyy :)
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Löytyy sorvin teräpaloja merkkiä Mitsubishi ja Mitsun logiikkaa oon joskus hypistelly.
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Puhelin löytyy :) Ja toki raksoilla kaivinkoneita yms näkynyt
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Täälläpä on asiaa jonniin verran:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi

ja täällä reippaasti enempi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi

Enpä tienny esim. että Nikon kameratkin on Mitsun tuotantoa :) (...Täytyypä lompsia kamerakauppaan ;D)
Ja kaljatehdaskin löytyy näköjään omasta takaa :peukku
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Itelläkin on Mitsubishi HS-M55 videonauhuri, vm. '91 ja 2005 vuonna sippasivat mutta ovat edelleen hyllyssä "koristeena". Päivämäärät muuten loppu samaan vuoteen, joten oli melkoinen parasta ennen -päiväys :)
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Kevään aikana pitäs ostaa videotykki ja kyllä Mitsubishi on varteenotettava merkki, varsin laadukas ilmeisesti :peukku
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

ST sanoi
..mutta onko se kuitenkaan mitsun valmistama.?

Ku tuttu joka raksalla on,on kerran sanonut että niissä ei ole mitään mitsuun viittaavaa?

Tuon vesiventtiilin päällä komeilee mitsun timantti ja alla lukee teksti "aqua", voin ottaa joskus kuvan todisteeksi kun kohdalle osuu ;D
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Bongasimpa tuollaisenkin mainoksen eräästä lehdestä:

Kuva11.jpg


J.K. Huonolaatunen kuva... tiedän... ;D
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Meiltä löytyy mitsun lämpöpumppuja 3kpl talosta ja kyniä kanssa. Työn puolesta olen paljon tekemisissä mitsun lämpöpumppujen kanssa, on yksi parhaista merkeistä pumppu markkinoilla. ;D
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

Mistähän niitä Mitsun valmistamia "essoja" löytyis, oishan se nyt hyvä ainaki yks olla ;D. No ei kyllä oikeasti. Jotka on nähny pablo franciscon läppää tietää mistä on kyse..
 
Vs: Mitsubishi ikuistaa muistosi...

CatodiuM sanoi
näkyy tuossa lojuvan Mitsubishin valmistama CD-R levy.. :)

Verbatim - cd ja dvd levyt ovat tosiaan ainakin mitsun valmistamia :)
 
Takaisin
Ylös Bottom