Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Deltalla ollaan kuulemma itsekkin erittäin tyytyväisiä kehitykseen ja etenkin kysyntä merkkihuollolle vanhempien yksilöiden kohdalla on ollut erittäin positiivinen yllätys :)
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

dani sanoi
Osta seuraavaksi vaikka jdm-mitsu ja rupea valittamaan muutaman päivän viivästyksestä. Itse en ainakaan koskaan laskelmoi päivän päälle asioita jotka ovat riippuvaisia ihmisten toiminnasta, ja erityisesti postin toiminnasta. Ole onnellinen että edes saat tuon todistuksen, kaikkien mallien kohdalla asia ei ole edes näin helppoa.

Ei siinä nyt muuten mitään ongelmaa, mutta jos mennään lupaamaan se kahdessa päivässä niin kyllä nyt viisi päivää pitäisi riittää. Jos ei kykene puheitaan pitämään niin silloin voi vaikka olla lupailematta. Sanoisi sitten vaikka että saattaa pari viikkoa mennä.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Pajero palaa takaisin tuontiohjelmaan

http://www.iltasanomat.fi/autot/jos-ostat-osta-nyt---pian-kallistuu/art-1288430097451.html

http://www.delta.fi/Etusivu/Ajankohtaista/UudistunutMitsubishiPajeropalaamarkkinoille/tabid/1580/Default.aspx
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Sen enempää taustoja tuntematta, että miksi Pajero edes jäi pois tuontiohjelmasta, niin tekstistä pisti yksi lause silmään ja tuli Hiacen kohtalo mieleen. "uudistunut Euro5-päästönormit täyttävä 3,2-litrainen dieselmoottori." Voisiko olla, että eivät ole meinanneet päästä uusiin normirajoihin ja siksi ois ollu Pajero pois tuontiohjelmasta?

Oli miten oli, hyvä, että palaa takaisin, vaikka eipä tuommoseen varat riitä ikinä. Pajero on kuites aina ollut yksi tunnetuimmista, ellei jopa tunetuin Mitsun malli ja oishan se ollu ikävää, että sitten kun lompakko antaa myöten hommata maasturi, niin joudut tyytymään kymmeniä vuosia vanhaan autoon, ku ei enää 2010 jälkeen ole maahan saatu uusia ;D
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Laitetaanpas Mitsun osalta vuosi 2011 pakettiin.

Kpl/markkinaosuus %

2009 2010 2011
Vemic Vemic Delta

Tammikuu 90/0,78 81/0,66 124/0,9
Helmikuu 159/0,85 120/0,6 222/0,96
Maaliskuu 284/0,96 346/0,97 (3/10 tilasto oli jostain syystä hukassa)
Huhtikuu 365/0,99 184/0,47 412/0,87
Toukokuu 430/0,97 220/0,44 647/1,08 1%:n markkinaosuus pamahti rikki!
Kesäkuu 482/0,93 286/0,46 754/1,06
Heinäkuu 532/0,9 338/0,48 844/1,06
Elokuu 586/0.9 433/0,55 995/1,11
Syyskuu 664/0,91 578/0,66 1148/1,15
Lokakuu 747/0,93 708/0,74 1302/1,18
Marraskuu 794/0,92 860/0,81 1431/1,2
Joulukuu 820/0,90 922/0,82 1498/1,19

Samoissa luvuissa näyttää pyörivän esim. Chevy ja Renu, Subaru jäi pari sataa autoa jälkeen.
E: Alkuvuonna veikkasin näköjään että 1500 menisi kilpiin, kahdella näkyy heitti...
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Uge sanoi
E: Alkuvuonna veikkasin näköjään että 1500 menisi kilpiin, kahdella näkyy heitti...

Mitenkäs se arvio nyt noin paljon pääsi heittämään... ;D

Voi kai sanoa, että kohtuullisen hyvin meni viime vuosi Deltalta Mitsun kanssa. Markkinointipanoskin kyllä tuntui olevan selkeästi aiempia vuosia ja maahantuojia suurempi - siltä ainakin tuntui kasvaneen näkyvyyden kannalta. Ja se ei ole huono asia ollenkaan, vaan sitä olen ainakin itse odottanutkin pitkään, että maahantuoja panostaisi markkinointiin sellaisella volyymilla kuin pitääkin. Nyt seuraavana toiveenani on, että varaosapuoli alkaisi pyörimään kunnolla ja sellaisella tehokkuudella kuin sen kuuluu. Tällä hetkellä se ei sitä ole vielä kyllä ollut, mutta toivottavasti tänä vuonna tilanne paranee selkeästi.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Eksyin tuossa Mitsubishi.fi sivustolle...

Onko todellakin niin että tuo mallisto on noin surkea ? 1.6 l alitehoista bensakonetta myynnissä tai sitten vaihtoehtona Crossover tai city maasturi , eikä niissäkään kyllä mitään ooh uuh... oireita ihon alle synny.

Pajero varmaankin ainoa kunnon kiesi mikä myynnissä ,mutta sekin vaan Diesel mallina , joita ei osta enää kuin super Idiootit tai ne jotka asuvat autoissaan 6 päivää viikosta.

Mistäs moinen asia johtuu ,ettei löydy mallistosta mitään "kättäpidempää" ?
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Tänään tuli teltta auton lehti,kiiaa siinä peremmin mainostettiin ja evosta ei puhuttu mitään.
Joku postimerkin kokoinen kuva oli juha salon ralli evosta.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

kävelin kyselemässä uutta evo x, mutta ei kuulemma näillä näkymin tuoda tänä vuonna suomeen :(
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Varmaan myyntiennusteet isommille koneille on niin heikot että niitä on karsittu pois.
Evo olisi toki lähtökohtaisesti eri kohdeyleisölle, vaikka toki senkin hintaan olis parin tonnin korotuspaineet :-\
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Itse asiassa eilen yritin etsiä ralliart Lanceriakin listoilta, niin eipä sivut tunne tosiaan kuin 1,6 cleartecin... wtf? Joko päivitykset on pahasti pielessä tai sitten on jotain karua pudotusta tulossa tälle vuodelle. Täytyy seurailla!
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/index.jsp?oid=201201111241

Oikohan yks syy...Ralliartossakin suht kovat päästöt 239co2 muistaakseeni.
Sinällään huvittaa et 3.0l 220hv vapari bmw menee sen 179co2
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

-JP- sanoi
Eksyin tuossa Mitsubishi.fi sivustolle...

Onko todellakin niin että tuo mallisto on noin surkea ? 1.6 l alitehoista bensakonetta myynnissä tai sitten vaihtoehtona Crossover tai city maasturi , eikä niissäkään kyllä mitään ooh uuh... oireita ihon alle synny.

Pajero varmaankin ainoa kunnon kiesi mikä myynnissä ,mutta sekin vaan Diesel mallina , joita ei osta enää kuin super Idiootit tai ne jotka asuvat autoissaan 6 päivää viikosta.

Mistäs moinen asia johtuu ,ettei löydy mallistosta mitään "kättäpidempää" ?
Itse olen jo luopunut toivosta, että Galantin jälkeen Mitsun kanssa yhteistyö jatkuisi. Kun mallisto ei tarjoa mitään mielenkiintoista, niin ei sitten tarjoa. Ja näinhän tuo merkin myyntiluvutkin osoittavat, että ei ole semmoista autoa mallistossa, mitä valtaosa ihmisistä tarvitsisi, joten marginaalimerkkinä tulee sitten pysymäänkin. Semmoisia automalleja, mitä myydään yleensäkin eniten, niin Mitsulta löydy ainakaan euroopan markkinoille ensimmäistäkään :) Mitsulla tarvitsisi olla muita kuin Lancerista ja Galantista sedan ja farmari mallit sekä kunnolliset bensa ja dieseli koneet niihin, niin hakkaisivat noilla kahdella mallilla nämä nykyiset myyntilukemat menennen tullen ja palatessa.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

MitsuMi sanoi
Itse olen jo luopunut toivosta, että Galantin jälkeen Mitsun kanssa yhteistyö jatkuisi. Kun mallisto ei tarjoa mitään mielenkiintoista, niin ei sitten tarjoa. Ja näinhän tuo merkin myyntiluvutkin osoittavat, että ei ole semmoista autoa mallistossa, mitä valtaosa ihmisistä tarvitsisi, joten marginaalimerkkinä tulee sitten pysymäänkin. Semmoisia automalleja, mitä myydään yleensäkin eniten, niin Mitsulta löydy ainakaan euroopan markkinoille ensimmäistäkään :) Mitsulla tarvitsisi olla muita kuin Lancerista ja Galantista sedan ja farmari mallit sekä kunnolliset bensa ja dieseli koneet niihin, niin hakkaisivat noilla kahdella mallilla nämä nykyiset myyntilukemat menennen tullen ja palatessa.

Kyllä nuo katumaasturit ovat sen verran suosiossa että ASX ja Outlander paikkaansa puolustavat. Varsinkin kun niissä on vielä nelivetojärjestelmä sitä tasoa että sillä edes vähän paremmin pärjää asfalttien ulkopuolellakin. :) Mutta olen samaa mieltä, että kunnon bensa- ja dieselkoneilla Lancer ja Galant (jälkimmäinen mieluusti jonkun näkökykyisen toimesta nykymallistaan uudelleenmuotoiltuna) olisivat todella kova vastine muille merkeille.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Ehdottomasti ASX ja Outlander puolustavat paikkaansa. ASX:n myynnin suurin hidaste suomessa taitaa olla huono saatavuus. Deltalla tuntuu olevan aina muutaman sadan kiintiö ja sitten taas pidempään myddään ei oota.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Heitämpä tähän väliin ,että :

Normaalit ihmiset eivät Citymaastureilla tahi Crossovereilla ajele. Eli ei ole mikään ihme ,että Volkswagen ja Toyota ovat myydyimpiä merkkejä.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Skydiver sanoi
Itse asiassa eilen yritin etsiä ralliart Lanceriakin listoilta, niin eipä sivut tunne tosiaan kuin 1,6 cleartecin... wtf?
Eikös Ralliart tippunut pois jo aiemmin? Aika surullista luettavaa noi listat on tällä hetkellä..
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

:nykii Noh kyllä se Qashqai taitaa olla varsin haluttu ja myyty auto tällä hetkellä. ASX pystyisi kyllä kilpailemaan jos olisi vaan myytävää.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

-JP- sanoi
Normaalit ihmiset eivät Citymaastureilla tahi Crossovereilla ajele. Eli ei ole mikään ihme ,että Volkswagen ja Toyota ovat myydyimpiä merkkejä.

En tiedä miten siellä teilläpäin, mutta täällä on kyllä sitimarketin ja prisman parkkipaikat nissankaskaita ja hondaseeärveetä pullollaan. Varmaan 1/3 autokannasta on näitä citymaasturi/crossover-tekeleitä. Tosin tuo itänaapurin läheisyys vaikuttaa asiaan jonkin verran, mutta siitä huolimatta on noiden suosio suomalaistenkin joukossa selkeästi kova.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

No ei taida Volsulla ja Tojotalla nuo cittarit ja crossoverit kovin suurta prosenttia kokonaismyynnissä esittää eli kyllä myyntivoluumit tehdään vielä aivan muunlaisella kalustolla. Mutta täytyy kyllä sanoa, että Mitsun myynti on yllättävänkin hyvä, kun katsoo kuinka vajavaisella arsenaalilla mennään eli merkin haluttavuus ei kovin surkea ole ja tuo köyhäkin mallisto on ilmeisesti kohtuullisen hyvä, joka semmoista tarvitsee. Yhtä asiaa en ole koskaan noissa crossovereissa ymmärtänyt, kuten ASX:ssä yms. että mitä ihmettä varten tuommoisissa maasturityyppisessä autossa tehdään pelkällä etuveto malleilla. Auto on valmiiksi normaalia vastaavaa henkilöautoa korkeampi eli suurempi ilmanvastus ja suurempi polttoaineenkulutus, mutta maastossa ja lumessa etenemiskyky ei ole kuitenkaan vastaavaa etuveto henkilöautomallia merkittävästikkään parempi sekä ajettavuus on yleensä hontelompi kuin henkilöautomalleissa.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

No volsulla ja toyotalla ei ole crossovereita, Qashqain ensimmäinen suora kilpailjia on ASX. Ja Qashqain hyvää myyntiä ei varmasti voi kukaan kiistää.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Nissaninkin mallisto on melkein yhtä köyhä kuin Mitsun. Normi autoilijalle normihintaluokassa on tarjolla Micra, Juke ja Qashgai eli ei tarvi minun lähteä Nissani kauppaankaan :D. Mutta montako prosenttia kaikki crossoverit ja cittarit edustavat kokomyynnistä. Volsu ja Tojo olisivat varmasti väsänneet jo crossoverinsa jos katsoisivat, että sieltä tulisi isot rahat taloon. No kohtahan tähän crossoveri soppaan sotkee kätensä myös Subaru, mutta sillä erotuksella, että ei tuo ollenkaan turhia etuveto malleja markkinoille tuohon luokkaan. Mutta miksi se sitten Skodan Yeti vai mikä lumimies malli se olikaan, niin luokitellaan. Monestihan autolehdissä sitä tarjotaan Qashgain kilpailijaksi
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Onhan Volsulla Tiguan ja sitten konsernissa Yeti, Q3 ja Q5. Tojotalla puolestaan RAV-4.

-JP- sanoi
Heitämpä tähän väliin ,että :

Normaalit ihmiset eivät Citymaastureilla tahi Crossovereilla ajele. Eli ei ole mikään ihme ,että Volkswagen ja Toyota ovat myydyimpiä merkkejä.

Kyllä mä voisin oikein hyvin ajella ASX:llä tai Outlanderilla. Tosin en ihan normaali olekaan :)
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Juu puihin crosoveriesta ja nuo volsun ja toyotan mallit on citymaastureita.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

-JP- sanoi
Normaalit ihmiset eivät Citymaastureilla tahi Crossovereilla ajele.

normaaliksi en itsekään itseäni luokittele, mutta kyllä tuolla asx:llä mieluummin ajelee kuin jollain etuvetoisella normiautolla, esim. avensiksella. en varmasti sellaista (siis asx:ää) itse omilla rahoillani varmaan ostaisi ainakaan tässä elämäntilanteessa, mutta ennakkoluuloista poiketen, 40tkm lähes pelkkää maantieajoa takana täytyy todeta, että ihan ok kehonsiirrin tuokin on. kenties jopa perusmodattua ysiä parempi matkantekoväline nätisti, suunnilleen rajoitusten mukaan ajettaessa.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

2bad4you sanoi
Juu puihin crosoveriesta ja nuo volsun ja toyotan mallit on citymaastureita.

No kelpaako toyotan urban cruiseri crossoveriksi. Sehän on melkein samankokoinen kun ASX
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Kannattaa käydä katsomassa Urban Cruiser ei ole samaa koko luokkaa, eikä sitä kyllä missään siihen koko luokkaan ole laitettukaan. Kyseessä Yaris/Colt kokoluokka.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

nahkuri sanoi
.....kenties jopa perusmodattua ysiä parempi matkantekoväline nätisti, suunnilleen rajoitusten mukaan ajettaessa.

Kyllä kyllä. Normaali vakio ysi on vielä melko mukava ajella. Sen jälkeen kun homma hivenen karkaa käsistä niin alkaa kyllä olemaan turhauttavaa Evolla ajaminen normaalissa kaupunki liikenteessä.

Voihan toki itselläni olla syynä myös ikääntyminen ja sen myötä mukavuden hakuisuus , joten hankin A4 Audin. Ihan perkeleen komeata kun kuulee radion ja auto vaihtaa itsestään vaihteet. :)

Niin en taida itsekkään olla normaali ihminen vaan "Mulkku" koska veivaan Audia.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

-JP- sanoi
Niin en taida itsekkään olla normaali ihminen vaan "Mulkku" koska veivaan Audia.

minäkin olen mulkku, vaikken elämässäni ole rinkelipusseilla ajanut kuin varmaan yhteensä luokkaa 100 km. ;D

jos käyttiksen/työsuhdeauton suhteen ei pitäisi tyytyä "kohtuuhintaiseen" vessaan, valinta osuisi varmaan normimerkeistä akselille mb/bmw, vaikka sitten vain takavetoisena. miksei audi/volvo/vw/tms. voisi mennä nelikkona, mutta joku karsastus mulla kyllä on etuvetoisiin, vaikka onhan sitä niilläkin tullut ajeltua.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

No minulla on karsastus takavetoihin, vikka niilläkin on tullu ajeltua. Kyllä se vain omasta kokemuksesta tuntuu, että etuveto kulkee paremmin hangessa kuin takaveto. No takavedollakin pääse kunhan muistaa laittaa kontin täyteen hiekkasäkkejä, mutta jos sattuu olemaan liikenteessä pelkällä autolla ja ei noita hiekkasäkkejä ole matkassa. :)
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Pumpkinca sanoi
"Liityn" epänormaalien joukkoon.. ;D

Minä olen sen verran mitsuhullu että kyllä mä asx tai outlanderin ostaisin jos varaa olisi. ASX on testattukin pikaisesti ja ihan normi nykyauto hyvällä näkyvyydellä ja ei se maavarakaan ikinä paska juttu ole (on muuten tosi kiva ruuhkassa katsella muiden yli) :D
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

-JP- sanoi
Voihan toki itselläni olla syynä myös ikääntyminen ja sen myötä mukavuden hakuisuus , joten hankin A4 Audin. Ihan perkeleen komeata kun kuulee radion ja auto vaihtaa itsestään vaihteet. :)

Tämäkin on täysin henk kohta mieltymys. Yhden kaverin isä (joka on kyllä muutamia vuosikymmeniä teikäläistä vanhempi) meni vaihtamaan 6 MPS tommoseen A4 2.0 tq robottivaihteistoon. On katunut kovin kun ei pääse vaihtamaan itse vaihtamaan ja jotenkin homman viehätys mennyt. :D
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

-JP- sanoi
Kyllä kyllä. Normaali vakio ysi on vielä melko mukava ajella. Sen jälkeen kun homma hivenen karkaa käsistä niin alkaa kyllä olemaan turhauttavaa Evolla ajaminen normaalissa kaupunki liikenteessä.

Voihan toki itselläni olla syynä myös ikääntyminen ja sen myötä mukavuden hakuisuus , joten hankin A4 Audin. Ihan perkeleen komeata kun kuulee radion ja auto vaihtaa itsestään vaihteet. :)

Olishan tuohon ollut ratkaisuja ihan evoleirissäkin. :)
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Tuossa erään taksi "rengin" kanssa baarissa höpöttelin ja tiedustelin että mikä se nyt on sitten oikein auto,kun kerran ajelet useamman eri taksimiehen kalustolla?
Hän meinasi että bemarissa on eniten autoa,tai ainakin itse tykkää sillä ajaa eniten.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Tunari-82 sanoi
Tuossa erään taksi "rengin" kanssa baarissa höpöttelin ja tiedustelin että mikä se nyt on sitten oikein auto,kun kerran ajelet useamman eri taksimiehen kalustolla?
Hän meinasi että bemarissa on eniten autoa,tai ainakin itse tykkää sillä ajaa eniten.

Itse kanssa olen ajellut sivutoimisena. Tosin vaan yhdelle isännälle, niin kyllä täytyy myöntää että volvossa on hyvät penkit. Ekana tuli ajeltua S80:llä ~120tkm, ja nyt on kierrossa XC60 jolla vasta 20tkm takana, niin täytyy myöntää että nuo on hyviä ajettavia maantiellä. Ja mitä tolpalla olen kuullut niin kyllä suurempi osa valitsee Volvon ennen Mersua, niistä siis jotka ovat päässeet molempia ajamaan.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Itte kuunnellu kans isojen "myyntitykkien" puheita, kaikki tehneet ekana virheenä sen että kun tulee eka oikeasti iso tili niin mennään hakeen Mersua.
Kuulemma, ihan ok auto kaikinpuolin, mutta vituttaa lähettää Saksaan asti korjattavaksi. (Näin siis niillä lippulaiva-malleilla)
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Biim sanoi
Olishan tuohon ollut ratkaisuja ihan evoleirissäkin. :)

Juu tiedetään ,mutta en nyt jaksanut vielä alkaa ohjauksen kääntö projektiin...

mystinengalant sanoi
Tämäkin on täysin henk kohta mieltymys. Yhden kaverin isä (joka on kyllä muutamia vuosikymmeniä teikäläistä vanhempi) meni vaihtamaan 6 MPS tommoseen A4 2.0 tq robottivaihteistoon. On katunut kovin kun ei pääse vaihtamaan itse vaihtamaan ja jotenkin homman viehätys mennyt. :D

Tiptronicilla pääsee myös itsekkin vaihtamaan ,jos siittä niin kovasti tykkää.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Sormus sanoi
Itte kuunnellu kans isojen "myyntitykkien" puheita, kaikki tehneet ekana virheenä sen että kun tulee eka oikeasti iso tili niin mennään hakeen Mersua.
Kuulemma, ihan ok auto kaikinpuolin, mutta vituttaa lähettää Saksaan asti korjattavaksi. (Näin siis niillä lippulaiva-malleilla)
Jaa-a oisko noin,kyllähän nuo ihan Maybachia myöten veholla korjattiin kaikki,että tuskin yhtäkään mersujakaan tarvitsee saksaan lähettää huollettavaksi. Brabus voi olla sellainen ettei siihen löydy äkkiä suomesta korjaajaa jos tulee jotain isompaa mutta kyllähän nuo mersut 99,99% korjataan suomessa,tainnut pojilla mennä unet ja todellisuudet sekaisin.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

On kyllä melko surullista jos RA ja EVO on tiputettu kokonaan pois. Tuntuu mitsulla olevan tähtäimessä mahdollisimman tylsän malliston aikaansaaminen, varsinkin jos katsoo tuota uutta Niss..Mitsubishi Marc..Miragea, örk.

Tod. näk. seuraava menopeli onkin sitten jonkun muun merkkinen....ellei tietty sopivaa kymppiä satu kohdalle, u never know :p
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Tuo uusi Mirage ei ole mikään tänne tuotava malli, vaan vähän eri markkinoille suunnattu, ns. halpamalli, jollaisia löytyy kaikilta isommiltakin valmistajilta. Tullaan myymään lähinnä aasiassa, kiinassa jne. :)

En osaa sanoa miksei Evoa ja RA:ta juuri nyt tuoda tänne, muttei niiden valmistusta ole ainakaan vielä lopetettu. Ja toisin kuin aiemmin uutisoitiin, näillä näkymin Evon valmistusta ei lopetetakkaan, vaan seuraava Evo XI on sittenkin tulossa vuonna 2014. Tosin näillä näkymin se tulee olemaan jonkin sortin hybridi, etten tiedä, monetko foorumilaiset sitä enää evona sanan nykymerkityksessä pitävät.

http://green.autoblog.com/2011/10/21/mitsubishi-evo-xi-to-get-diesel-hybrid-powertrain-in-2014/

En usko, että se hybridinäkään välttämättä mikään erityisen tylsä auto tulee olemaan, vaikkakin varmasti hyvin erilainen. Yleisesti Mitsun kehityshän on ollut viime vuosina positiivistä, 2000 luvun alussa meille tarjolla ollut mallisto lienee ollut paljon köyhempi, tylsempi.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

ast sanoi
Pajero palaa takaisin tuontiohjelmaan

http://www.iltasanomat.fi/autot/jos-ostat-osta-nyt---pian-kallistuu/art-1288430097451.html

http://www.delta.fi/Etusivu/Ajankohtaista/UudistunutMitsubishiPajeropalaamarkkinoille/tabid/1580/Default.aspx

tänään, kun asx oli huollossa, kokeilin tollasta uutta pajeroa. pakko sanoa, että olihan fiksu laite, kelpaisi kyllä itsellenikin ajoautoksi. :peukku

ennakkoluuloihin nähden yllättävän onnistunut alusta (etenkin kaupungissa, muttei maantielläkään toivoton) ja muutenkin melko ketterän tuntuinen yli parin tonnin keijukaiseksi. tehotkin riittivät liikuttamaan sitä ihan riittävästi. ainoastaan varusteita voisin toivoa enemmän (kuten xenonit/nahkapenkit/kattoluukku), mutta toisivathan ne varmaan sitten lisää hintaakin.. joka tapauksessa äijä peli! ja varmaan hintansa arvoinen, jos tuollaista oikeasti tarvitsee. :)
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

nahkuri sanoi
tänään, kun asx oli huollossa, kokeilin tollasta uutta pajeroa. pakko sanoa, että olihan fiksu laite, kelpaisi kyllä itsellenikin ajoautoksi. :peukku

Kyllä vaan ja , mitä olen esitteistä katsellut niin mielestäni hyvän näköinen niin sisältä kuin ulkoakin. Saisivat vaan tuoda bensa koneella. Luulen ,että kuitenkin kysyntää olisi.

Ja onhan Pajerolla ollut jo useita vuosia lähes samanlainen "status" kuin Evoilla eli ei tarvitse työpaikkojen kahviporukoissakaan katsella kengänkärkiä ,jos auton omistaa. :)

Ne onnelliset foorumilaiset jotka asustelevat lähempänä itärajaa pääsevät kyllä ihastelemaan bensa Pajeroita lähes päivittäin... tosin Naapurimaan kilvillä.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

valikoimaa ja moottoreita on moitittu..
Minkähän takia mitsuissa ei ole (yleisemmin) tarjolla pikkuturboja? esim. Coltin 1.5T istuisi varmasti myös lancer/asx puolelle.. kummasti enemmän potkua kuin tuossa 1.6bensa koneessa!
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/index.jsp?oid=201204147145

Pajero päässyt otsikoihin, myynti kasvanut 3400%.

Tokihan sitä saa raflaavia prosentteja kun matalalta lähtee...
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Ketähän nämä Kauppalehden autojutut oikein palvelee? Ihme otsikoita vedetään ja jutut on tehnyt varmaan joku työpaikkaharjoittelija. Sen verran vähän oikeaa asiaa niissä on, mutta ehkä ne uppoaa autoista täysin ulkona oleviin ihmisiin.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Huomasinpa että Delta on tehny diilin Mitsujen myynnistä ja huollosta LänsiAuton kanssa. Voisi siis olettaa että Mitsut on alkanu kiinnostaa taas.
 
Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

Vuosi 2012 paketissa ja uusia Mitsuja meni kilpiin 1292 kpl, markkinaosuus 1,16%.

Samoissa luvuissa pyörii mm. Chevy, Mazda, Renaul, Seat ja Subaru.

Suomen toiseksi eniten myyty automalli oli Octavia. :)
 
Takaisin
Ylös Bottom