NEW MITSUBISHI LANCER EVOLUTION IX FQ-360

RJV

New Member
Liittynyt
4 Kesäkuu 2005
Kyllä engelsmanneilla on EVOja joka lähtöön :'(
http://www.mitsubishipress.co.uk/protected/releases/2006/50792mit.htm
 
hitto että on KOMEE!!!

Mielettömän kaunis auto! Ja jokainen yksityiskohta niin loppuun asti mietitty... :driver
 
Täällä saa "karvahattumallin" samaan hintaa kun tuolla "kaikilla mausteilla"
:seina
 
...Jokainen yksityiskohta niin loppuun asti mietitty...

Mitäs tos nyt on niiiin erikoista? Nuo kaikki pikku tilpehöörit saa lisävarusteena "Suomenkin" Evoon ja ei maksa hirveitä. Tehot on tietysti jees, mutta nekin on helppo saada noihin lukemiin. Hintapolitiikkaa en edes kommentoi... :p Minusta nuo koriin tulevat lisähärpäkkeet on aika karseita.
 
paljonkos evo 9 painaa ? 0-60mph 4,1 sek pikkusen jää kirittävää!  :-[
suht samat voimat kuitenkin ,pitäis vissiin alkaa laihdutaan tota 8:sia (hiilikuitunen kardaani yms ..) no niin,taas herättiin tähän päivään.(mitään kardaaneja)
en tiedä mutta insinöörit olis kyllä hiukan saanut mielestäni kehitellä tuota keskikonsoli-lisämittari järjestelmää,se on kyllä todella ruma jo 8:ssa  ja aina vain pahenee!
 
5.3s menee "Suomi-Evo" 0-100km/h ja tuo FQ-360 menee varmaan jotain 4.3s tai vastaavaa. Ja painoa tais olla jotain 1450kg luokkaa. Noi mittarit on tosiaankin kauhean näköisiä, ne asennetaankin vasta Suomessa. Todellakin "lisävarusteita" ku ei edes tehtaalla asenneta. Mutta mitään järkevää en lisävarustelistalta löytänyt, noita mittareita mietin vähän, mutta onneks en ottanu. Ahtopainemittarin kyl meinasin sit asentaa, mutta tyylikkäämpi asennus pitää saada. Tuolla lisää--> http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2713841
 
Sehän se eniten ihmetyttää että englannissa FQ 340:lle ainakin myöntää mitsu 5 vuoden takuun. No, täällä suomessa jos menet 280hp:n evo ysiä virittelemään, niin takuu vuotaa kuiviin heti. En oikein ymmärrä missä on järki? Miksei yhtälailla tänne voisi tilata samoja osia vaikka mitsun itsensä asentamina niin että takuu säilyisi... pöhköä...
 
Tjoki sanoi
Sehän se eniten ihmetyttää että englannissa FQ 340:lle ainakin myöntää mitsu 5 vuoden takuun. No, täällä suomessa jos menet 280hp:n evo ysiä virittelemään, niin takuu vuotaa kuiviin heti. En oikein ymmärrä missä on järki? Miksei yhtälailla tänne voisi tilata samoja osia vaikka mitsun itsensä asentamina niin että takuu säilyisi... pöhköä...

Puuttuu hyväksynnät.. UK:ssa niitä ei tarvita. :seina
 
Vaikka olis hyväksynnät niin takuu tuskin säilyisi? Vaikka muutokset tehtäis Mitsun huollossa? Eri asia jos auto tulis suoraan tehtaalta viritettynä..?
 
Axu sanoi
Vaikka olis hyväksynnät niin takuu tuskin säilyisi? Vaikka muutokset tehtäis Mitsun huollossa? Eri asia jos auto tulis suoraan tehtaalta viritettynä..?

UK:ssahan Prodriven osalta asia on niin, että takuu ei ole tehtaan (Subarun) takuu vaan IM Groupin (maahantuoja) oma takuu.
 
miikka sanoi
FQ-400:kin on olemassa, missä päin lienee se myynnissä sitten?

Toi on UK:ssa myynnissä limited edition. Garretin twin turbolla :). 0-100 3,5 sec :eek:. Aivan käsittämätön auto. FQ 400 lienee tosin tehty ainoastaan evo VIII:sta?
 
AntiDrizztus sanoi
miikka sanoi
FQ-400:kin on olemassa, missä päin lienee se myynnissä sitten?

Toi on UK:ssa myynnissä limited edition. Garretin twin turbolla :). 0-100 3,5 sec :eek:. Aivan käsittämätön auto. FQ 400 lienee tosin tehty ainoastaan evo VIII:sta?

Kyllä siinä on ihan yksi turbo. Tehty tosiaankin vain kasista. Oli aivan järjettömän hintainen eikä siksi kovin suosittu. Samalla rahalla kun sai vakio kasista 600 hepoa ja jäi vielä bensarahaa...
 
No niinpä on yksi turbo ;D. "Custom built Garrett GT Dual Ball bearing Turbocharger". Näin sitä tulee asia virheitä, kun ei keskity :).
 
Takaisin
Ylös Bottom