Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
madu sanoiValkoinen sedan Ralliart bongattu Leppävaarassa parkissa hieman ennen kolmea!
Masamo sanoiKukas ajelee EVO 2 kanssa Lohjalla? Mielestäni aiemminki bongannu, tänään ajeli ainakin SSO parkissa tossa illalla, ite olin sen evoa seuranneen C-mesen kyydissä. Aftermarket takavalot ja punaset kuraläpät evossa.
En tunnusta, vaikka tuntomerkit osittain osuukin. ;DTeemu T. sanoiToi on kaverin vanha evo ja nykyään siellä Lohjalla nimimerkki "Pexin" tallissa. Juurikin punaiset kuraläpät, että melko varmasti sama auto kyseessä.
pexi sanoiEn tunnusta, vaikka tuntomerkit osittain osuukin. ;D
Meikäläisen evot ovat olleet tallissa viimeiset viikot.
Zous sanoieilen hopeinen Evo 4-6? Ralliart roiskeläpillä Kellokoskella vähän vaille 20.00. Ajelin valkoisella Legulla perässäsi hetken, käännyit Rajalinnaan päin kun itse jatkoin Järvenpäähän...
Zous sanoiMitä ilmeisimmin tämä sama hopeinen Evo (5 oli) tänään Järvenpään matkahuollon risteyksessä. Ajelin valkoisella Legulla takanasi hetken...
Rehveli sanoiTulis bongattua kolme evoa tänää Turussa..
valkoinen evo 3 ohikulkutiellä iltapäivällä Raisioon päin menossa.
Musta evo 3 Trafotekin pihalla Kaarinassa/Turussa.
Hopea evo 8 tai 9 ohikulkutiellä tuulissuon kohtaa menossa kanssa Raisoon päin.
Löytyykö omistajia täältä?![]()
BamBu^^ sanoiValkone evo 9 bongattu rusan shellilt pääovien eest n.21.10. Joku täältä?
Mihis oot takapuskuris kolhassu? Rapatessa roiskuu? ;D_jkh_ sanoijuu tulihan siel siihen aikaa käytyäeukku
Joo siin olis ralliartin tarroja, sama vekotin siisDivi sanoiTuon mustan taisin kanssa itse tuossa viikolla pongata turun keskustassa toispuol jokkee... ;D siis ei kirkonpuolella... tais olla jotain ralliart/mitsubishi henkisiä tarrojaki kyseisessä laittees :driver
BamBu^^ sanoiEilen sunnuntaina valkone uudempi tonnari tuli vastaa tampereen motaril suuntana helsinki kello 15.10.
Tänää tais Mik41987 olla vanhal turuntiel valoissa enne lepuskii. Morjestelin, mut en nähny kättä nousevan pystyy. ???
auto oli parkissa tien varressa ja yöllä oli joku hajottanut tai osunut siihen :seinaBamBu^^ sanoiMihis oot takapuskuris kolhassu? Rapatessa roiskuu? ;D
mik41987 sanoijoo huomasin sut mut en sit kerenny morjestaaoot näköjään saanu evon liikenteeseen?
Reilu meininki... Harmi vaa ku ite ei oo ikin paikalla ku sattuu. Vois muute hoitaa asian asiallisesti.._jkh_ sanoiauto oli parkissa tien varressa ja yöllä oli joku hajottanut tai osunut siihen :seina
akio sanoiaikaisemmin tänään tossa duunin pihalla valkoinen evo 5, nätti peli kultaisilla yksityiskohdilla. lämmitti työpäivääeukku
Masamo sanoiOlikos se akio ku meni pitkää loiroo Karjaan keskustassa?eukku
akio sanoise mitä uskalsi kun ei paikkaa kunnolla tunne ;D
kerran tuli noxissa oltua, eilen tuli hullu päähän pisto. ja kotiin tultua huomasin jäähdyttimen vuotavan vähän :Masamo sanoiPaikallisessako juottolassa se juoksee vai mitä se harvase lauantai mun huudeilla käy?Katoin vaa pidemmältä et nyt näyttää muute iha galantilta, sitteku lähit siinä marketin kulmalla nättiin sladiin ni totesin et galanttihan se oli. ;D Tuli kirottua faijan pösö muutamaan otteeseen sen jälkeen, legnumi ku on taas hoidossa.... :seina
Kalle-koo sanoiTänään n.17:30 Latokartanossa valkonen pfl legnum, ajoit ohi kun ulkoilutin koiria. Kuka tunnustaa? Riiviö?
Voipi olla töistä tuohon aikoihin olin tulossa kotiin päinKalle-koo sanoiTänään n.17:30 Latokartanossa valkonen pfl legnum, ajoit ohi kun ulkoilutin koiria. Kuka tunnustaa? Riiviö?
Riiviö sanoiVoipi olla töistä tuohon aikoihin olin tulossa kotiin päin
Zous sanoiMinä se olin varmaankin, piti käydä pelastamassa kaverin tyttöystävän koulujutut vioittuneelta kiintolevyltä![]()
MSRH sanoiLa-su yönä tiksissä valkonen e5/6 mustalla e5 siivellä puolen yön aikoihin. Tulin taksi-lantikalla perässä. Olikos se hiilarisiipi vai maalattu?
Basbarduu sanoiTää samanen parkkas samana yönä mun viereen ja näytti kyllä enempi maalatulta. Btw konepelti ja ovenkahvat oli myös mustat.