Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Harri K sanoiMaxximuksen näköne pörröpää eilen Keljon Absilla! ;D
Tämä auto !emsii sanoiTänää Orimattilassa tuli kahen jälkee punanen 8 tai 9 vastaan missä oli jotain mustaa keulassa ja mun mielestä oli vielä nainen ratissa. Ketäs?
Tuli niin äkkii ettei kerinny tarkemmin kattoo.
Harri K sanoiMaxximuksen näköne pörröpää eilen Keljon Absilla! ;D
Ilmeisesti VesaJ:n auto.Mightylizard sanoihttps://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=177771&lang=fi
Onko jonkun foorumilaisen Legnum ottanut yhteen ojan kanssa. On muuten aika erikoinen tuo väri tuossa.
Npfemma sanoiTämä auto !
Sinäkös olit tänään lahdessa sinisellä ysillä (?).. siinä valmetin liikkeen risteyksessä ? Orimattilaan päin kruisailit
Ja sitte onkos lem kem'illä joku täältä töissä? siellä useasti valkonen sedan ralliart ollut.
On muuten ihan komee väri... En oo varma sopiiko Leguun mut komia siltiMightylizard sanoihttps://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=177771&lang=fi
Onko jonkun foorumilaisen Legnum ottanut yhteen ojan kanssa. On muuten aika erikoinen tuo väri tuossa.
Biim sanoiNäkeekö ne lukemat lehdestä? En ihan saa selvää tuosta kuvasta. ;D
oli kyl vr4 Galantti josta otettii käryjä ;DBiim sanoiNäkeekö ne lukemat lehdestä? En ihan saa selvää tuosta kuvasta. ;D
-JP- sanoi^- Olinkin juuri kirjoittamassa ,että minkä pikapainon kautta tuollainen julkaisu tehdään ? Olisi nimittäin Iltalehden Netti sivuilla hivenen parantamisen varaa tiedotus nopeudessa...
Juccaaa sanoiHarri K. Bongattu RalliArt:n takki päällä Koivusen ketju lehdessä! eukku
En minä noin varhain oo liikenteessä. :nykii Suhailen töihin rantatietä 05.20-06.00 välissä. ;D[elle] sanoiOliko Pumpkinca menossa töihin jo 04:35 tänään? Vai olinko itse vielä sen verran unessa että vain uskon että näin sinua Edsevöössä?
Missä on valmetin risteys? Eli en ollu siis minä vaikka Lahdessa olinkin. ;DJylppy90 sanoiMinä olin eilen sinisel rhd evo 7 siinä valmetin risteyksessä menos orimattilaan päin.. joskus 1 maissa.. piti mennä töihin viel imuroimaan mitsu ennenku pääsin kotiin
emsii sanoiMissä on valmetin risteys? Eli en ollu siis minä vaikka Lahdessa olinkin. ;D
_JS_ sanoiTulikos artova tänä aamuna vastaan jollain 96vm. vihreällä mazdalla? Ite olin menossa töihin punaisella Galantilla :driver
toi on todennäköisesti duunikaverin auto mut en tiiä kirjotteleeko täällä vielä...Webtrap_86 sanoiValkoinen Evo 7 bongattu lauantaina orimattilasta lahden suuntaan ajeltiin perässä emännän galantilla.
MitsuEvo3 sanoiToissapäivänä (22.12) tuli vähän kisailtua Evo 6:sen kanssa, foorumilaisia? Siinä hieman sitten Särkisalmen abc:n pihalla tuli sanaa vaihdettua, itse olin oranssilla kolmosella liikenteessä.