Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Kenenkäs punaisen evo8 perässä ajelin tänään Alastaron moottori radan risteyksestä huittisiin, käännyit huittisiin mä jatkoin kohti Tamperetta
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää tuossa päivääl tuli tuusulassa pongattua jossai kelatien holleilla tumman hopea X ja punanen ysi :D joskus 11:00 aikaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

SpoonCivic sanoi
Autokannella Keltainen EVO IX... ja 29 muuta Kumipallo4000 autoja. GT-R35, Lambo, GT3 ym ym... Niiice!!! :D :peukku

Vähän tulee myöhässä, mutta minähän se olin. Sai tuo siljan henkilöstö ajella noita autoja ulos laivasta, ku ajokunto oli aika monella melko heikko, mukaanlukien itsellä xD
 
Vs: Olitko se sinä?

Tamus sanoi
Tänään Lempäälästä kolmostietä aina Kolmenkulmalle saakka ajeli keltainen 7/8 jossa oli jotain tarroja. Ilmeisesti olit samaa porukkaa sen mustan R8:n kanssa kun niin kuumottelit sen kannoilla? :D Ajelin koko matkan varsin rupsahtaneella Space Wagonilla teistä muutaman auton päässä ja seurailin menoa. Olitko se sinä?

Juu minähän se olin, mutta auto kylläkin IX. Kotimatkalla jo oltiin!
 
Vs: Olitko se sinä?

[elle] sanoi
:eek: :eek:

tämä on kuvattu Pietarsaaressa!
Otti pikkasen päähän kun kuulimme jälkeenpäin että tämä "tapahtuma" oli vieraillut kaupunkia....

kuulin että ei yhtäkään naista osallistu, ainakaan kuskina.. olisin voinut ajaa edes jonkun aikaa letkassa 8) :p

Juu pietarsaaressa oli ensimmäinen yöpyminen! Naisia ei ollenkaan reissussa mukana, en tiedä sitten olikon sattumaa vai mitä :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenen punainen 2gen avo-eclipse Lahdessa matkustajasataman parkkipaikalla tänään iltapäivästä? Komia peli oli :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenen valkoinen evo 6 tänään noin puol ysin aikoihin 110 tiellä koisjärven st:n kohilla tuli vastaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Anttu_1 sanoi
Kenen valkoinen evo 6 tänään noin puol ysin aikoihin 110 tiellä koisjärven st:n kohilla tuli vastaan?
Jos siis illalla n.puol 9, niin saatoin olla minä, tosin evon versio on 5. En kyl huomannu mitään, kun oli "tiukka keskustelu" menossa. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Lauantaina Jokelassa musta Legnum (ei Jerkku) parkissa tienlaidassa Pertun risteyksessä.

Tänään ajelin mustalla vanilla tämän Legnumin perässä Kellokoskelta Jokelaan tuossa kello 17 jälkeen...
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tuli vastaan tänään Joensuussa Kajaanin tien sillan alla punaisella evo9 llä? Ite tulin vastaan työmaan keltamustalla kuorma-autolla
 
Vs: Olitko se sinä?

Pari bongausta tänään, evo4/5/6:ia tuli 3-tiellä vastaan yksi punainen ja yksi tumma pientareella seisomassa, olisko ollu rengasrikko tjms? :/

Tampereen keskustassa vielä illalla takana meni tummansininen Legnumi :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Keminmaalla bongattu hopea/harmaa 2g eclipse centtilän pihassa, ja siinä tien vastapäätä valkoinen evo 5? sekä violetti VR4 galant.

Itsehän ajoin volvolla, kun ollaan niin rajan pinnassa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta IX mikkelissä viime yönä? ite ajelin sillä hiljasella vanilla ja hetken parkitin torin kulmalla sun edessä
 
Vs: Olitko se sinä?

nostokurki sanoi
Keminmaalla bongattu hopea/harmaa 2g eclipse centtilän pihassa, ja siinä tien vastapäätä valkoinen evo 5? sekä violetti VR4 galant.

Itsehän ajoin volvolla, kun ollaan niin rajan pinnassa.

No se Lanceri on ollu talvesta asti siinä.
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6224197

Ja jos se galantti oli siinä vieres (g8 ja kultasilla vanteilla), niin se on tuoreempi tapaus. alle kk. Mutta ilmeisesti tämä.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=26327.msg418661#msg418661
 
Vs: Olitko se sinä?

AYE_GTI sanoi
No se Lanceri on ollu talvesta asti siinä.
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6224197

Ja jos se galantti oli siinä vieres (g8 ja kultasilla vanteilla), niin se on tuoreempi tapaus. alle kk. Mutta ilmeisesti tämä.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=26327.msg418661#msg418661

Juu samat ajokit. Aika uuden näköinen pytinki, minkä pihassa seisovat, joku maansiirtohuolto tms kalustosta päätellen... :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen vitonen äsken kehä 1 ajel ittään päin.. Olin takanasi, vierelläsi ja edessäsi :D
E: etuovessa oli joku tarrojen kirjo
 
Vs: Olitko se sinä?

nostokurki sanoi
Juu samat ajokit. Aika uuden näköinen pytinki, minkä pihassa seisovat, joku maansiirtohuolto tms kalustosta päätellen... :D

Joo uus halli ja joku kone Varonen se muistaakseni oli...

E: siellähän se Gallu siintää... http://www.konevaronen.com/
 
Vs: Olitko se sinä?

Kyröskoskella st1 pihassa keltainen kolmonen olisko tunti sitten
 
Vs: Olitko se sinä?

Joku Pajerokuski eilen klo 20.30 Martissa, tööttäili takana kovasti ja kun tuli rinnalle morjensteli.
En mä ainakaan ehtinyt tunnistaa kuka olit. ;D (tai sitten luuli Lateksi?)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään päivällä lohjalla musta evo3???
Päivä kulunut mcf porukkaa nähden..
Tirse ajeli kakkostielä vastaan :)
 
Vs: Olitko se sinä?

White_Eagle sanoi
Musta IX mikkelissä viime yönä? ite ajelin sillä hiljasella vanilla ja hetken parkitin torin kulmalla sun edessä
Ettei ollu meikäläisen kasi? :eek: Harmaat rotat alla!
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas pöristeli valkosella Evolla tänään Ylöjärven Soppeenmäessä aamupäivällä? Oliskohan ollut 5/6, mitä nyt bussin ratista ehdin vilkuilemaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

kirppu1990 sanoi
Tänään päivällä lohjalla musta evo3???
Päivä kulunut mcf porukkaa nähden..
Tirse ajeli kakkostielä vastaan :)
2 kylällä ja ei pahemmin täällä kirjoittele. Toinen ei kylläkään ajossa nyt
 
Vs: Olitko se sinä?

Jyväskylässä punainen tonnari kultasilla vanteilla, parkissa yliopistonkadulla myöhäisiltana. Jotenki oli soiva yhdistelmä :peukku :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta Evo kasi tänään Lappeenrannassa Robin Hoodin parkkiksella klo 15 maissa. Kuskin kanssa tuli vähän juteltuakin, auto on kuulemma tulossa myyntiin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa Evo V mustilla vanteilla Tuusulassa Nurmijärvelle menevällä tiellä puoli kympin aikaan vastaan. Olin räpylä pystyssä mutta hämärässä en huomannut vasta morjestusta. :D
 
Vs: Olitko se sinä?

tänään mustion nurkilla hopea evo vastaan xam-1 tai vastaava kilpi noin klo 13.30 lohjalle päin.ite ajelin punasella carismalla kohti karjaata
 
Vs: Olitko se sinä?

mikko412 sanoi
tänään mustion nurkilla hopea evo vastaan xam-1 tai vastaava kilpi noin klo 13.30 lohjalle päin.ite ajelin punasella carismalla kohti karjaata
oisko ollu kam-1 ja kutonen
 
Vs: Olitko se sinä?

Anttu_1 sanoi
Ketäs hopealla ysillä kirkkonummi night cruisingeis? :)
minä ainaki :peukku se ketä oli sil keltasel 9 ois voinu lahjottaa mulle 50% niistä kauniista neidoista :D
ja akio missä sä mätsi näit? ite bongasin vanhan gallun kaarilla ja valkosen evo 5/6.
 
Vs: Olitko se sinä?

Äskettäin Turussa KK-aakkosilla rakenneltu Evo 9, vaihdettiinkin muutama sana. Keskustassa musta evo tonnarin rinnalla yliopistonkadulla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
minä ainaki :peukku se ketä oli sil keltasel 9 ois voinu lahjottaa mulle 50% niistä kauniista neidoista :D
ja akio missä sä mätsi näit? ite bongasin vanhan gallun kaarilla ja valkosen evo 5/6.
Missä sä ton gallun ja evon näit?
Olin siinä motonetin ympyrän holleilla grillin vieressä metsästämässä bongauksia, koitin sullekkin huitoa. Älä oo ahne vaan jaetaan ne neidot puoliks ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Missä sä ton gallun ja evon näit?
Olin siinä motonetin ympyrän holleilla grillin vieressä metsästämässä bongauksia, koitin sullekkin huitoa. Älä oo ahne vaan jaetaan ne neidot puoliks ;D
gallu oli kirkkonummel ainaki samas rivissä mut vastapäätä jonkin matkaa. ja toi keltane 9 oli motoneti parkis lohjal :D sua en kyl nähny veikkailemas et 8 vai 9 täl kertaa :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Divin eevan ponkasin kun siinä pieni käppäily kierros tehtiin kirkkonummen päässä. Se gallu on turusta, sällin kanssa siinä vaihtelin muutaman sanan, kunnon reis peli :)

Akio olitteko te sen helvetin grillin kanssa siinä aika legnumin vieressä? :D Oli auto siinä milteen parkkipaikan sisääntulon vieressä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
minä ainaki :peukku se ketä oli sil keltasel 9 ois voinu lahjottaa mulle 50% niistä kauniista neidoista :D
ja akio missä sä mätsi näit? ite bongasin vanhan gallun kaarilla ja valkosen evo 5/6.


Oishan siinä ollu pari ylimäärästä kun vaan yhden sai kotiin tuoda ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Divin eevan ponkasin kun siinä pieni käppäily kierros tehtiin kirkkonummen päässä. Se gallu on turusta, sällin kanssa siinä vaihtelin muutaman sanan, kunnon reis peli :)

Akio olitteko te sen helvetin grillin kanssa siinä aika legnumin vieressä? :D Oli auto siinä milteen parkkipaikan sisääntulon vieressä.
juurikin siinä. Kaverille tuli nälkä :D

kyllä mä nyt jo divi tunnistan :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Jeps,

Mä olin siellä sen vanhan gallun kaa..Pitäähän sitä tuota vanhusta sentään joskus ulkoiluttaakkin.. Ja kotiinpäin tullessa tuli vedettyä Gps huiput 262km/H Valkoisesta evo 5 ohi..tossa jossakin lohjan ja suomusjärven välissä.
Ja Akio toi gallu on se mistä löytyy sun galantin vanha konepelti.
 
Takaisin
Ylös Bottom