Onkos vappu alkanut?

93_GTI

Kehonsiirto väline!
Liittynyt
20 Heinäkuu 2003
Sijainti
Loviisa
Joo tuli vaan mieleen onkos juhlinta alkanut vai not?Itte tuli tossa neljältä grillailtua ja aloteltua lonkeron maistelu,illalla kävis heittää parit rundit ja tsekkaa miten pikku pennut heiluu.Muija kyllä ajaa ja jälki kasvu on mukana.
 
On niin hyvä V*TUTUS päällä että sitä vaaliessa menenee tämä vappu. Miksipä sitä tyhjään pilaamaan. :mad:
 
Minun kohtaloksi on koitunut kuskin nakin saaminen. 8)
Sinänsä ei haittaa, saa katsoa ku kaverit koheltaa ja ajaa muiden bensoilla laatu-autolla hurua ;D

ja huomenna on american car show, et kuskina sielläkin.. no saa siellä pari kaljaa juotua.. jos vaikka sit sunnuntaina kalsarikännit ottas kotona parin korin voimin ;D
 
Kotonahan sitä tässä.... varmaan menee koulutehtävien parissa ja siivoillessa ;)
 
Mahtava meininki!!! ;D
Vaasas pitää katella baarit läpi.. Kyllä v....taa toi ruattin kolmen tolpan kautta tehty maali. tulosvedos oli 2-0 Suomelle, olis tullu yli 100e! Mutta kun on tarpeeksi kovas pöhönäs niin ei se niin pahasti v..ta.
hmm.. piti "sensuroida" noi kirosanat ku en oo tullu testanneeksi että saako täällä kirota. ;D ;D ;D
Mutta kaikille clubilaisille MAHTAVATA WAPPUA!! ja lievää krapulaa!
Nähärähän Botnia meettingis!
 
Oon just tullu takaisin viikon leiriltä Lohtajasta :p Kapiaiset oli vähän reiluja ja päästi meidät kotimatkalle jo aamuyhdeksältä...... ehti hyvin ennen junan lähtöä Kokkolan Alkoon ;D ;D ;D

Tulihan siinä junassa nautittuu yks pullo salmarii ja vähän muutakin ;D ;D ;D

Nyt on vaan semmonen probleema et pitäis löytää jostain kuskin et pääsis kaupunkiin dokaamaan..... kun ei itse viitsisi ajaa kännissä :p

Tulin niin myöhään kotiin että kaikki kaverit oli jo lähteny toisen kaverin luo kattoo lätkää, ja meikä jäi kyydistä, ja nyt kukaan niistä ei oo ajokunnossa :p
 
93_GTI sanoi
Joo tuli vaan mieleen onkos juhlinta alkanut vai not?Itte tuli tossa neljältä grillailtua ja aloteltua lonkeron maistelu,illalla kävis heittää parit rundit ja tsekkaa miten pikku pennut heiluu.Muija kyllä ajaa ja jälki kasvu on mukana.
mulla meni aika samalla tavalla paitsi muija ei lähtenyt ajelulle joten oltiin koko perhe kotosalla ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom