Asennusoperaatio suoritettu
-Kilpiteline puskuriin kiinni, pelkästään muoviin
-konepellin lukon ympäriltä suojamuovit pois jotta käsi mahtuu väliin
-Valot kiinni telineeseen, ylätuet puskurin aukoista syylärin kiinnikkeisiin, yläkautta mahtui pienillä pulteilla ja siipimuttereilla laittamaan
-Heräte kuskinpuolen umpiosta HB3 -kannan jakajalla, koko johtonivaska mahtui juuri ja juuri umpion sisään. Halusin välttää alkup. johtojen katkomisen tai kuorimisen
-Sähkö sulakerasiasta, tähän meni eniten aikaa. Ostin motonetistä sulakehaaroittimen, vastaavan kuin viestin 12 kuvassa. Sillä erolla että haaroitin on kytketty "toisinpäin", meni tunteja ennenkuin tajusin kokeilla eripäin eli sulake menosuuntaan ja lähtevä johto toiselle puolelle. Noin päin se ei mahdu F1 sulakepaikkaan, onneksi F3(?) samassa rivissä oli myös vapaa ja siihen mahtui.
Lopputulos:
+ Lisävalot toimii kun laittaa pitkät päällä
+ Suhteellisen helppo asennus, suojamuovien pikkumuoviklipsejä täytyy ostaa lisää
+/- Pelkästään kilpitelineessä kiinni ollessaan aika huteran oloiset, ylätukien kanssa yllättävän tukevat, eivät juuri heilu
- Tekisi mieli ostaa tehokkaampi LED-paneeli noiden rinkuloiden tilalle...