Anaconda
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle -16
- Liittynyt
- 28 Marraskuu 2007
Mulla on nyt pari päivää ollut se viimasuoja keulalla. Pakkasta oli ekana päivänä about 7 astetta. Kyllä sanoisin että auttaa moottorin käynnistyksiin ja sitä kautta myös kulutukseen. Tekee myös sen, että pienet puolen tunnin, tunnin paussit ei jäähdytä konetta läheskään yhtä paljon ja liikkeelle pääsee monesti ilman moottoria.
Sellainen erikoinen havainto, että ulkolämpötilan näyttö sekoaa tuosta keulapahvista ???.
Vaikka ulkona on 6 astetta pakkasta, niin lämpotilan näytön mukaan se kohoaa tasaisesti. Eilen ajoin pikku pätkän. Lähtiessä lämpötila näytti -6 ja noin 15km jälkeen se näytti +2. Ulkona oli kokoajan -6. Auto oli sitten hetken parkissa ja lähdin liikkeelle, niin näytti -3. Selkeästi tuo mittari on pikkuisen liian lähellä moottoria.
Silloin kun mulla oli vain ne teipit keulalla(jätin niihin pikkusen rakoa), niin tätä ilmiötä ei ollut.
Sellainen erikoinen havainto, että ulkolämpötilan näyttö sekoaa tuosta keulapahvista ???.
Vaikka ulkona on 6 astetta pakkasta, niin lämpotilan näytön mukaan se kohoaa tasaisesti. Eilen ajoin pikku pätkän. Lähtiessä lämpötila näytti -6 ja noin 15km jälkeen se näytti +2. Ulkona oli kokoajan -6. Auto oli sitten hetken parkissa ja lähdin liikkeelle, niin näytti -3. Selkeästi tuo mittari on pikkuisen liian lähellä moottoria.
Silloin kun mulla oli vain ne teipit keulalla(jätin niihin pikkusen rakoa), niin tätä ilmiötä ei ollut.