Pajero 3000 V6 Manuaali harkinnassa

sompio

Member
Liittynyt
17 Helmikuu 2011
Sijainti
Kangasniemi
Moi!
Kyselisimpä asiaa tuntevilta mitä kannattaa ottaa huomioon kun katseleepi ostaakseen tuollaista otsikonmukaista Pajeroa vuosimalli -91 elikkäs se vähän uudempi koppa. Omistin joskus vuosia sitten vanhempikoppaisen automaatin, sekin 3 litrainen.
Ehkäpä jo maanantaina menen katsomaan.
Ai niin sillä ostokilla on ajeltu n. 350 000 km.
 
Vs: Pajero 3000 V6 Manuaali harkinnassa

Onko nyt niin että katsojia on mutta ei kertojia. Vai haluaako jengi että teen jonkin virheen ja se helpottaa muitakin? ???
 
Vs: Pajero 3000 V6 Manuaali harkinnassa

Vai olisko niin, että kukaan ei ole 24/7 päivystämässä HARRASTAJIEN foorumilla, vastailemassa kysymyksiin?

No, kun nyt kiire tuntuu kuitenkin olevan, niin oliko niin kiire, että jäi esmes ensimmäiseltä sivulta lukematta:

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=36845.0

Hyvä lukea myös FAQ, koska gen 1 ja gen 2 ovat kuitenkin aika pitkälti sama auto:

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=14920.0

Olen joskus sanonut aiemminkin tämän ja sanon sen taas: yksikään uusi vastaus ei ilmesty tänne foorumille nopeammin kuin jo täältä löytyvä viesti -jonka voi yrittää löytää haulla tai yrittää löytää lukemalla EDES ensimmäisen sivun avaukset... ::)


Jos kone on 12-valve, kannattaa lukea www.allpar.com vikojen ja korjausohjeiden kohdalta. Jenkit ovat käyttäneet samaa konetta monessa kohteessa. 24-valve koneista löytyy vähemmän materiaalia. 12-valve koneessa kannet, ohjurit, kansipahvi, ECU, ja CPS todennäköisimmät ongelmakohdat.
 
Vs: Pajero 3000 V6 Manuaali harkinnassa

Onko nyt niin että, Gen2 Pajerossa etuperä pyörii jatkuvasti koska napalukot puuttuu! Olenko ihan väärässä ??? Pöljä kyselöö ;)
Eikös silloin nouse kulutuskin isommaksi kuin Gen1 automaattinavoilla.
 
Vs: Pajero 3000 V6 Manuaali harkinnassa

taitaa olla SS-laatikolla varutettu, eli etuperä ei pyöri koko aikaa vetatarit kyllä
 
Vs: Pajero 3000 V6 Manuaali harkinnassa

Jos siis on ilman napalukkoja, eli SS-jakolaatikolla, niin silloin "katkaisee" toisen etuvetoakselin, kun ottaa nelivedon pois päältä. Silloin jäljelle jäänyt akseli pyörittää tasauspyörästön pikkurattaita, mutta vetopyörät ja kartaani ei pyöri.
 
Takaisin
Ylös Bottom