Jos on nappihehku, niin sillä varmaan pitää hoitaa myös jälkihehkutus. Hehkut on alkujaan 6,2 volttiset ja niissä on vihreä värimerkintä/ kanta, eli sieltä näät onko orkkikset. Jos on 6,2 volttiset, niin sitten tuo nappi ohjaa jälkihehkun relettä, koska muuten palaisivat noin pitkällä hehkutuksella. Jos nappi on tehty ns. peruskytkentä, niin hehkujen omat johdot on irroitettu ja napilta vedetty sinne hehkukiskolle vain johto.
Perustoiminta on, että virrat kun käännät päälle, niin kiskolle tulee 12V muutaman sekunnin, sitten kun auto lähtee käyntiin, tulee kiskolle jälkihehkuna 6,2V jonkin aikaa ja uudemmissa, eli 2.gen ja Delica taitaa jälkihehkuna tulla 12V sykäyksiä.
Vikapaikkojahan on hehkureleet, jälkihehkun etuvastus, väärät hehkut, ja hehkunohajusyksikkö. Sekä tietty huonot kosketukset ja johtoviat.
2,8:ssa on muistaakseni 11 tai 12V keraamiset hehkut. On nopeat, eikä tarvi mitään monimutkaista jälkihehkusysteemiä kun kestää mennä jännite suoraan ilman vastuksia hehkuile. Tai hmm.. mites kun auto kuites lataa miltei 14V, että kestääkö sittenkään auto käynnissä? Jos semmosilla värkkäis hehkun, joko napilla tai automaattisen sitte jos tuo oma systeemi pettää.