Tuollaisesta gen2 vm-93 2.5d pajerosta kyse.
Oli lähtenyt laturista se virtajohto mikä tulee sen 10mm. mutterin alle niin irti.
Oli ilmeisesti räpsinyt jo jonkin aikaa kun oli se johdon liitin reunasta osaksi sulanut.
No pistin uuden johtoliittimen ja pistin kiinni, niin lataa vain 12.5v kun laittaa kierroksia niin 13.2v.
Mikä tuosta nyt sitten meni rikki diodit vai säädin?
Jos säädin menee rikki niin eikö silloin lataa liian paljon?
Tuntuu vielä että laturi käy liian kuumana kun ei kestä kädellä kun hipasta.
Laturin merkkivalo palaa kun laittaa virrat päälle ja normaalisti sammuu kun laittaa käyntiin.
Kun laittaa virrat päälle niin öljynpainevalo palaa muita merkkivaloja kirkkaammin, en muista onko aina ollut noin.
Kuitenki auto lähtee käyntiin että sen verran lataa.
Oli lähtenyt laturista se virtajohto mikä tulee sen 10mm. mutterin alle niin irti.
Oli ilmeisesti räpsinyt jo jonkin aikaa kun oli se johdon liitin reunasta osaksi sulanut.
No pistin uuden johtoliittimen ja pistin kiinni, niin lataa vain 12.5v kun laittaa kierroksia niin 13.2v.
Mikä tuosta nyt sitten meni rikki diodit vai säädin?
Jos säädin menee rikki niin eikö silloin lataa liian paljon?
Tuntuu vielä että laturi käy liian kuumana kun ei kestä kädellä kun hipasta.
Laturin merkkivalo palaa kun laittaa virrat päälle ja normaalisti sammuu kun laittaa käyntiin.
Kun laittaa virrat päälle niin öljynpainevalo palaa muita merkkivaloja kirkkaammin, en muista onko aina ollut noin.
Kuitenki auto lähtee käyntiin että sen verran lataa.