Etupyörien vääntöjousia en ole muuttanut, eli etupää on alkuperäisessä korkeuddessa. Mainitsemani korjaukset ja muutokset tekivät autosta jo niin hyvän, että aluksi luulin sen olevan aivan virheetön ajettavuudeltaan. Takapään kallistelun poistuminen sai miettimään, että tulikos tästä ihan rata-auto. Ohjauskulmat on katsottu vakio huoltopaikassani ja ne olivat "sallitulla alueella". Taidampa käyttää autoa vielä paikallisella korin oikaisuihin erikoistuneella pajalla, jossa on kuulemma parhaat laitteet ja ammattitaito mitä ohjauskulmien tarkistuksiin tulee.
Rengastuksestani sen verran, että nyt on alla Michelinin MS 235/75 R15 (lisäksi joku merkintä PC105S). Näistä en osaa sanoa muuta kuin, että ovat kumimassan painoltaan raskaat, koska talvivintille en tahdo jaksaa niitä nostaa aluvanteillakaan. Aiemmat renkaat nosti kevyesti. Kumimassan turha paino lisää polttoaineenkulutusta, jonka olin jopa huomaavinani aloittaessani näillä renkailla. Talvirenkaina Winterslalomit ilman nastoja. Näitä en suosittele, muuta kuin hintansa puolesta (liukkaat).
Kiitos vastauksista! Jos saan loputkin vetelyt kuriin, niin kertoilen sitten lisää.