- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2007
- Sijainti
- Laihia
Mites porukalla on kokemusta noista piikkipyöristä ja niiden pidosta. Meinaan laitettiin takaveto Galanttiin alle eteen hyvin kapeat Pirellin piikkipyörät joissa ei piikkejä ole kuin 2/rivi ja muutenkin kuvio on aika avoin. Takana taas on Lappi Trelleborgit jossa on 4 piikkiä/rivi ja itse rengaskin on leveämpi. Kävin kokeilemassa tuota yhdistelmää lumisella tiellä ja hieman oli puskemista havaittavissa mutta peräkin irtosi halutessa ja oli hienosti hallittavissa. Toki on eri asia kun mennään jäälle ajamaan.
Itse ehdotin että vaihdetaan pitävämmät (leveämmät ja piikikkäämmät) Trelleborgit myös eteen ja jätettäisiin kapeat Pirellit pois mutta "pojat" oli eri mieltä. Mä taas haluaisin että etupää on tiiviisti kiinni ja takapää irtoaa ja ei kai nyt takapää ihan ilman pitoa jää vaikka eteen pitävämmät vaihtaisikin. Mä olen tottunut ajamaan jäällä tasaisella pidolla eli etu- ja takapää on tasavertaisia pidon suhteen.
Itse ehdotin että vaihdetaan pitävämmät (leveämmät ja piikikkäämmät) Trelleborgit myös eteen ja jätettäisiin kapeat Pirellit pois mutta "pojat" oli eri mieltä. Mä taas haluaisin että etupää on tiiviisti kiinni ja takapää irtoaa ja ei kai nyt takapää ihan ilman pitoa jää vaikka eteen pitävämmät vaihtaisikin. Mä olen tottunut ajamaan jäällä tasaisella pidolla eli etu- ja takapää on tasavertaisia pidon suhteen.