Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Piti mut töissä venyiJaeger83 sanoiKetään tulossa?
Jaeger83 sanoiAikookos ketää tulla?
Multa löytyy 2.0 myös, jota saisi kyllä lainata. Ainut vaan että se on kotona. Saa nähdä käynkö kotona välissä. Jos käyn niin otan mukaan.akio sanoiSaisko joku ystävällinen huomenna openport piuhan mukaan ja Saisko sen verran lainata et kaverin imppuun laittais uuden mapin
Sinäkin brutukseni, just kun olen tampereella.Basbarduu sanoiMinä ajattelin mennä.
Vähän on hiipunut, mutta hengissä tämä tapahtuma kai kuitenkin on. Itse en tänään ehdi.Roba sanoiVieläkö tätä harrastetaan? ;D
Ite tulin just reissusta ja ajattelin lyödä illan aikana evon tulille ja käydä vähän kiertelee kortteleita että vieläkö se toimii
Olisin tullu jos oisin muistanu että tää on tänään.Riiviö sanoiEi varmaan kukaan ole tulossa tänään!?
Mixo sanoiHuomenna se taas ois. Kaikki tulee tietysti paikalle?![]()
Basbarduu sanoiTäytyy mennä koiran takia kotiin töiden jälkeen enkä taida ajaa enää takas sitten.![]()
Mixo sanoiTuleekos tänään sit kukaan, etten turhaa ajele paikalle?![]()
Mulla on vaa autot levällää ;DJouni_K sanoiHitto! Mulla meni myös ihan ohi... Ehkäpä taas keväämmällä olisi paremmin porukkaa liikkeellä? Tai sitten pitäisi laitaa faceen taas tapahtuma.