Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Keheetit

Member
Liittynyt
27 Toukokuu 2010
Sijainti
Kouvola
Ajoin töyssyistä, auto sammui niissä ja oli polttanut konehuoneesta ilmeisesti m-ohjauksen sulakkeen? cel valon tapainen kuva sulakkeen kohdalla! Sulake palaa myös ecun ollessa irti kun laittaa virrat. Mitään ideoita? tai sattunut samanlainen tapaus?
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Lueppas Jani T:n ongelmaketju.... tod näk jossain johto ottaa maihin kiinni.... eli siis laita hakuun jotain vastaavaa niin löytyy kyllä. Vois nääkin viestit siirtää siihen postaukseen. Siellä on siis yksi vakiopaikka josta itelläkin oli jo lähteny eristeet pois. Konehuoneessa käytännössä sen kaasuläpälle menevän letkun alla on yksi kiinnike jossa johtonippu menee.....
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Korjaus edelliseen polttaakin sulakkeen ecun ollessa kiinni muuten ei joten taitaapi siinä olla syypää :s
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Lukases tää läpi ennenku purat enempää... www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=40797.0

Mä purin puoli autoa ;)
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Pitää lukasta kun koneelle pääsee =) Välil tuntuu et ois parempi pistää jokeen koko vehje :D
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Niinku sanoin lue ihan ekana toi, saattaa hermo säästyä, mäkin olin valmis siirtämään ton pihakoristeeksi :D Ja mä en kerinny ajamaan uudella ostoksella ku reilun sata kilsaa kotiin ku vika ilmaantui :D
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Luin ja pitää tarkistaa =) Kerään yön inspiraatiota :D
Autoissa vaan vituttaa eniten sähkövian etsiminen kun ei ole edes minkään näkösiä kuvia :S Eikä mitään hajua mistä sulakkeen alta lähtee mitäkin laitteita!
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Keheetit sanoi
Luin ja pitää tarkistaa =) Kerään yön inspiraatiota :D
Autoissa vaan vituttaa eniten sähkövian etsiminen kun ei ole edes minkään näkösiä kuvia :S Eikä mitään hajua mistä sulakkeen alta lähtee mitäkin laitteita!

V6 vaparin sähkökuvissa on paljon samaa..
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Kiitos jani!! Täysin sama vika täällä! :D Onneksi on foorumit ja osaava porukka!
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Keheetit sanoi
Kiitos jani!! Täysin sama vika täällä! :D Onneksi on foorumit ja osaava porukka!

Noniin tätä voi sitten useemmat odottaa, mutta tosi hyvä juttu että se on tod näk tuo yksi ja sama paikka joka on suunniteltu vituiksi.... :peukku
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Juuh kehotan korjaamaan asap kun on noin 30min homma! :D Itse laitoin liimakutistesukan pidikkeen päälle ja tietysti teippasin kaapelin =)
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

"Mun mielestä tässä nyt ei oo kuitenkaan syytä mihinkään pakokauhuun" :D

Edelleen oon sitä mieltä ettei pakokauhuun todellakaan ole aihetta, mut toi on niin helppo tarkastaa et suosittelen tekemään sen kotipihalla mieluummin ku tien päällä sit ku auto on mykkänä ;)

Hienoa että homma on kunnossa ja pelit soi taas :) Mulla meni vissiin toista viikkoa tossa hommassa... Voin kertoa ettei ton klemmarin takia Legu sammu enää kertaakaan :D
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Voipi olla että itsellä olisi mennyt toista kuukautta jos ei tätä tietoa olisi ollut :peukku
 
Vs: Polttaa moottorinohjauksen sulakkeen!

Jani T sanoi
OT: Oli sulla muuten aika lyhyt yö ;)
Poltteli niin kovasti et voiko olla noin yksinkertainen asia :D Vedin sen kiinnikkeen vain irti rungosta ja eipä palanu sulake niin tuli sitten samalla kertaa hymy korviin + jaksoi korjata :)
 
Takaisin
Ylös Bottom