"Project" Galant

S

SimoP

Guest
Hirveesti täällä on keskusteltu lancereista, mutta mäpä ajattelin avata keskustelun Galanteistakin sit:)

Elikkäs tällasta ois itellä suunnitteilla: http://www.swaboteam.net ja sieltä sitten se Galant. Aika kiven alla tahtoo tuohon korimalliin olla mitään osia, parasta aikaa neuvottelen saksan mitsun maahantuonnin kanssa että josko sieltä löytys nuo kivat helma&maski mitä on tuolla sivuilla.. Alustasarja löytyy Tino's Garagesta, tai siis Eibachit, kannattaa teidänki tsekata sieltä hinnat kans, saattaa saada halvemmalla ku esim. kiiltovaunusta..

Eihän tämä varsinaisesti mikään projekti ole, mutta onpahan kuitenki jotain:) Kaikki kommentit tervetulleita..
 
Tuo ns.Mutteri keula (galantin korimalli) on mielestäni todella onnistunut mitsubishi...

Tahtoosin ks. mallista farkun.. ku vaan sais tota pätäkkää kasaan.. :-[

Klikkaas tua etusivu ja laita mulle s-postia... ;D
 
hyvä vaan että saadaan näistä galanteiski juttua..onkos sulla itellä galantti??
Tohon uudenpaan galanttiin löytyy kyllä helpommin osaa ku esim. e33-malliin mikä on itellä..ostin tuolta tinolta iskarit, mutten jousia, sai ihmekyllä completokselta halvemmalla..
tossa viime keväällä kun tilasin noita konin sportteja galanttiin niin kävinkin niin että ne tilaski vahingossa specialit..no ei muutaku takas maahantuojalle ja uudestaa sportit tilaukseen tehtaalta..no kävikin niin että tehdas oli lopettanu viikkoa ennemmin e33 galanttiin sporttien valmistamisen..nooh sitte vaan ne specialit oli otettava ku ne lupas jäykistää ne sportteja vastaaviks,tietenkin jouduin maksamaan 100€..mutta ku ne lähti maahantuojalle säädettäväks niin se äijä(ainoa suomessa joka osaa) oli just lähteny sairaslomalle 4viikoks:)kesti n.3kk koko prosessi et sain iskarit itelle..
tossa on tottunu ku galanttia laittaa että mikään ei onnistu helpolla,nopeasti ja halvalla.. ;D
 
-97 Galanttiinhan sentään vielä lytyy kaikenäköistä jo ihan alkuperäisenäkin. Esim. GDI Sport mallin puskurit (vain noi 350e kpl) ja helmat ovat mielestäni aika kivan näköiset. Alkuperäinen takaspoilerikin on kohtalaisen massiivinen mutta hintahan sillä on noin 1700e. Pistää miettimään että miten takaspoileri voi maksaa noin paljon enempi kuin puskurit.

Ja taitaa olla vielä 2003 mallikin samalla korilla vaikka ei maahan tuodakaan.
 
Siis hetkinen hetkinen.. Saako noita GDI sportti-mallin puskuria / helmoja jostain ihan suomestakin kun kerran hinnatkin on tiedossa? :eek: Lähtee nimittäin kesäksi kyllä välittömästi investointi-listalle siinä tapauksessa. Muuten pitää hakea saksasta.

Ja Jii82Evolle terveisiä, että lukasehan tuo mun eka messu uudestaan, siinä on linkkiä pirssin sivuillekki.

SPortin helmat ja maski tosiaan on haaveissa, 35/25mm laskua ja jotain muuta pientä, pikkuhiljaa kesäkuntoon ukko ja auto :p
 
juu aivan, oli jotain käsitysvaikeuksia :)
Ainakin turun mitsun jälleenmyyjältä,rintajoupilta olisi ainakin syksyllä saanut tilattua tuon sportin maskin yms,kait vieläki saa....
se on kumma kun dynamic-4:n puskuri on melkee puolta kalleempi..
 
Siis hetkinen hetkinen.. Saako noita GDI sportti-mallin puskuria / helmoja jostain ihan suomestakin kun kerran hinnatkin on tiedossa?  :eek: Lähtee nimittäin kesäksi kyllä välittömästi investointi-listalle siinä tapauksessa. Muuten pitää hakea saksasta.

Ja Jii82Evolle terveisiä, että lukasehan tuo mun eka messu uudestaan, siinä on linkkiä pirssin sivuillekki.

SPortin helmat ja maski tosiaan on haaveissa, 35/25mm laskua ja jotain muuta pientä, pikkuhiljaa kesäkuntoon ukko ja auto  :p

Saahan niitä kun menet lähimmän Mitsu varaosamyyjan luokse :D Hinnat on Helkama Auton noin vuoden takaisen hinnaston mukaan. Aiemmin jäi ilmoittamatta helmojen hinta joka on noin 400e kappale.
 
Juuh nyt kun kyselin vähän noita hintatietoja niin taitaa täytyä unohtaa päivitykset vähäksi aikaa.. Helmat 700€, keula(kaikki tarpeellinen) 600€, spoileria en kehdannu ees kysyä. Pitää koettaa saksasta metästää ne lisävarusteina myytävät, ne ei voi olla noin prkleen kalliita..
 
Löytysköhä tuolta Palinilta Galanttiin mitää....
siis lasikuitu Palin Oy Turusta...
Katos tuo EVO 3 helmatilaus juttu ostopalstalta...
ja jos löytyy ni laitetaan samaan kimppatilaukseen.. :)
 
Juuh nyt kun kyselin vähän noita hintatietoja niin taitaa täytyä unohtaa päivitykset vähäksi aikaa.. Helmat 700€, keula(kaikki tarpeellinen) 600€, spoileria en kehdannu ees kysyä. Pitää koettaa saksasta metästää ne lisävarusteina myytävät, ne ei voi olla noin prkleen kalliita..

Tyyriitähän nuo on. Aiemmin tosiaan tuli mainittua pelkät osat ilman kiinnitys yms. härpäkkeitä. n.400€ oli siis pelkka helmamuovi.
 
Okei elikkäs nyt on sitten varmistunut nuo sportin osien hinnat:

Keula kokonaisuudessan(ei sumareita, kromimaski, sumarin suojaritilät) 890€ + maalaus

Takapuskuri 670€ + maalaus

Helmat 1050€/sarja + maalaus

Takaspoileri 1400€ + maalaus

Alessio San Remo brimetal 17"+
215/40 R 17 Nokian NRZi 1225 eur (halk. 604 mm)
215/45 R 17 Nokian NRZi 1185 eur (halk. 626 mm)
205/45 R 17 Pirelli Pzero Assym. 1285 eur (halk. 616 mm)

Alessio San Remo brimetal 18"+
225/35 R 18 Pirelli PZero Nero 1850 eur

Että ei turhan kallis pompsi ois laittaa sporttilookki ja renkaat kerralla alle:) Lasku on kuitenkin jo tilattu, se ei ollut kuin 287€
 
Vaihda noi oranssit vilkut kirkkaisiin, siis keulassa. Nyt näkee heti, että on viime vuosituhannen malli. ;D
Tämän vuosituhannen Gallet on kirkkailla vilkuilla.
Vai onko niissäkin hinta kovin suolainen.
 
Joo ne on muuten menossa vaihtoon aika joutusaan, hinta tosin on kyllä suolainen, n. 200€ pari :mad:

Samoin kromijalkalistat pitäis ostaa, 400€/sarja !!
 
Mua ei oikein säväyttänyt, sehän oli ihan perus GDI Sportti.. MIAsta tulee paaljon kauniimpi ku mä saan sen mieleisekseni;)

Mutta siinä on sitteki vaan 2.0 kone:(
 
rakenna ite onhan toi sportti ihan jees mut niin tavan omainen tehdas sportti ja toi gti lehdessä ollut on ihan jees mut en kehtais esitellä mutsin ja faijan ostamaa pirssiä rakenna ite säästät ison tukun euroja ;D
 
Mä oon niin kädetön että ite tekemisestä ei kyllä tulis yhtään mitään.. enemmän purkupuolen miehiä. Tai no, ei ehkä ihan niinkään, mutta esim. lasikuidusta on niin vähän kokemusta että ei oo oikeastaan ollenkaan. Yhden inkkarikanootin oon tehny:)

Ja tosta GTI-lehden Galantista oon täysin samaa mieltä:D
 
Tuosta gti-lehden galantista sen verrran et mun mielestä väri oli väärä. Toisen värisenä olis paljo hienompi. ;D
Pääsis muodot valloilleen. Nyt ne niinku jää pimentoon. Ja todellakin ei ole perusgalanttia kummosempi.
Mistäköhän noita Helma levikkeitä ja sportti puskureita sais edullisesti e33? ???
 
Nyt on sitte iskarit ja jouset ostettuna, laskua siis on tulossa 3,81cm eteen ja 2,54cm taakse. KYBin iskarit. Ja Alession vanteet 225/45/17 kumeilla.

Perjantain jälkeen käyttökokemuksiakin sitte
 
Re: E33

kysykää teuvo.j.saarinen...silt löytyy aika paljo purku mitsuja... niistä voi rakennella...
 
Meinaatko että löytyy tuotakin korimallia? Annahan hieman lisätietoja kaverista..
 
Kyllähän tuolta spoilers.com osoitteestakin jotain levikkeitä ja spoikkuja löytyy...ja hinta oli joskus markkoina koko hoito muitaakseni n.10000...
ja eikö uudempaan koriin löydy motonetistä kirkkaita etuvilkkuja?Vanhaan e33 ainakin sai ja pari oli vain 33e-38e!!
;D
 
SimoP:

Kaikki nuo kivat härpäkkeet maksaa aina suolaa ja hunajaa. :( Nätti auto joka tapauksessa!!!! Meikäläisen E1X-koriseen ei saa valmiina oikeastaan mitään mukavaa, kaikki pitää nakertaa itse, höh.
 
Takaisin
Ylös Bottom