Rokki ralli??????

93_GTI

Kehonsiirto väline!
Liittynyt
20 Heinäkuu 2003
Sijainti
Loviisa
Rokki ralli joo tollanen tapahtuma sunnuntaina klo: 11 alkaa Sipoon paippisissa,onko kukaan ollut koskaan seuraamassa rokki ralli tai romu ralli tapahtumia onko nähtävää. Järjestäjä on sheikki on sillä myös nettisivukin jossa tuli vierailtua www.sheikki.com Onko menijöitä seuraamaan tai kenties ajamaan.Olen menossa katsomaan tapahtumaa.
 
voi pojjaat, "Fisu" on ajanut tuota lajia joskus 2,0 Lancerilla, olin itsekin katsomassa Lahdessa tuota tapahtumaa.

Erityisesti jäi mieleen yhdet sankarit jotka veti samaista lajia semmosella isolla jenkki vanilla :D
 
romurallia on tullut käytyä katsomassa jätkän kanssa vois tota rokkirallia joskus lähteä katsomaan kun yks kaveri kehu sitä joka ajaa itse jm:ä jos sen kautta vaikka sais liput ilmaseksi kun on sheikin tuttuja niin olis sillä bensatkin kuitattu kun eivät ihan lähellä noita ole järjestänyt ;D
 
Jokamiesluokkaa (puli-ukkorallia) tullut nuorena seurattua kun edesmennyt enoni siellä vielä sompaili :p

Silloin kun kuplat olivat vielä lyömättömiä 8)
 
Joo tulihan tuolla käytyä olihan siellä jotain nähtävää ainaski lada lyhennetty kuulema 70 senttiä ja 30 senttinen kardaani voitti ainaski ne pari erää joissa oli mukana.En varmaankaan mene katsomaan muita tulipahan nähtyä toikin touhu.Kyllä noissa ralleissa on enempi nähtävää F-cup yleinen ja junnut jotka järjestää tilanteita jos sattuu hyvä paikka.
 
Takaisin
Ylös Bottom