Ruiskukoneen tilalle kaaskone..

M

Molmatsalo

Guest
Niin kuinkas tuollainen onnistuu esim polttoaine linjojen kanssa, jos swappaa kaasarikoneen ruiskukoneen tilalle?

Siis kysymys olisi lähinnä (tyhmä kysymys) tulviikos kaasarit jos käyttää suoraa ruiskun pa-pumppua.. millais yleensä swappi onnistuísi?
 
Hepompi ja parempi vaparina ;D ei oo semmosia vitun sähköhimmeleitä, ja tietokone ei päätä miten kaasutellaan vaan jalka! ;D
 
kyllä se kuule ahdettunakin..... ja miksi et ahda sitä ;D

pienenpieni solmu putkeen niin siitä se ilo irtoo...
 
Niin juu ja vakio mäntä pääsee sitten sputnikin ja oman kiertokankensa kanssa maatakiertävälle radalle... 8)


On se luojan lykky sitten sanoa taivaalle katsoessaan että ihan varmaan tuo on mitsubishin kiertokanki ;)
 
joo samaa ihmettelen minäkin, miksi ihmessä joku haluaa vaihtaa kaasarin ruiskun tilalle?

no, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, vastauksena kysymykseen: ruiskun pumppua EI voi käyttää kaasarikoneessa suoraan, kaasari tarvitsee max 0,4 bar, kun taas ruiskun pumppu työntää jopa 3-4bar..
 
Paineensäätimiähän löytyy jos jonkunlaisia. Luulisi löytyvän sellainenkin säädettävä malli, jossa ruiskun pumppu toimii, mutta paine kaasareille on pienempi.
 
joo varmaan löytyy, mutta onko siinä mitään järkeä asentaa pumppua joka työntää 4 bar ja sitten pudottaa se 0,25 bar kun voi suoraan laittaa pumpun joka työntää sen 0,25?
 
Pääset ehkä hiukan helpommalla menemällä autokauppaan ja valkkaat sieltä sen kaasarikaaran..
 
helpompaa on vaihtaa kaasarikone ruiskun tilalle, kun toistepäin.
ja kaasarikoneen kyljessä on (yleensä) ihan oma bensapumppu....

joten operaatiossa ei mene edes viikonloppuakaan jos ei ihan noviisi ole noissa hommissa
 
Takaisin
Ylös Bottom