taasko joudun uusii kytkimen?

tony20

lancer gti -95
Liittynyt
4 Tammikuu 2005
kytkin vaihdettu 20tkm sitten (motonetin paketti) ja nyt on alkanut taas temppuilemaan eli kun pysähdyksistä lähtee niin
kytkin kyllä nousee ylös mutta siinä se, ei siis irrota (en ole varma onko oikea käsite?) :seina
sitten joutuu polkemaan kytkintä pari kertaa niin jo rupeaa toimimaan normaalisti. tätä ei siis joka kerta tapahdu vaan ehkä kerran tai kaksi tankillisella.
muuten kyllä toimiii hyvin.
menikö taas kytkinpaketti uusiksi vai missä vika mahtaa piillä?
voisiko olla ihan vaan että on ilmaa letkuissa?
 
Kumpaa se siis tekee: ei irrota (=auto liikkuu vaikka kytkin on painettuna, kun vaihden on päällä) vai luistaa (= auto ei liiku vaikka kytkin on ylhäällä ja vaihde päällä)?

Jos se ei irrota, niin voipi olla ilmaa letkuissa. Miten se sinne joutuu, onkin sitten eri juttu: työsylinteri, pääsylinteri, letkut -kaikki syyniin ja kunnon ilmaus.
 
auto ei liiku vaikka kytkin on ylhäällä ja vaihde päällä
eli taitaa mennä uusimiseksi vai? :seina
onko noi motonetin kytkimet yleensä sitten tollasia ettei kestä kun 20tkm vai sattuiko mulle joku susi kappale?
niin ja sellainen vielä että jos vähänkin koittaa vauhdikkaammin lähteä niin tekee aika usein ton mutta jos lähtee oikein varovasti ja hitaasti niin ei tee.

:seina
 
tony20 sanoi
onko noi motonetin kytkimet yleensä sitten tollasia ettei kestä kun 20tkm vai sattuiko mulle joku susi kappale?
Sekä että.Sutta ja sekundaahan ne vaan ostaa,joskus harvoin sattuu toimiin.
 
halpaa ja hyvää ei voi yhdistää samaan lauseseen..
mites muuten missä hinnoissa tuo GTI kytkin pyörii? mulla maksoi perus 1.5seen jotain alta 100e koko kytkinpaketti.. kun pelkkä levy ois maksan paikasta riippuen 50e-68e..
 
no joo mutta: mulla ollut toi mitsu rikki aivan kokoajan ei vaan enää jaksa...mulla on ollu se puoltoistavuotta. laitettu:
jarrusatulat taakse, levyt sorvattu, takapönttö, kytkin, koko yläkerta rempattu, vuosi öljyä kerran(en nyt muista enää mistä), kerran kesken ajoa pamahti yks pultti poikki sieltä moottorin oikeelta puolelta simmoisen rattaan tai mikä pyörä onkaan niin siitä sen keskeltä (pamahti aika kivasti)...siinä jotain pientä. nyt tällä hetkellä taas toi kytkin, venakopan tiiviste vuotaa ja pitäis kai nostimet vaihtaa ilmeisesti.
 
Aika paska säkä.Vähän ku mullakin,mutten silti vaihda merkkiä,ei tarvi ainakaan pelätä että syttyy palaan..
Ja niin,manuaalia lainatakseni:
Käyttäkää aina alkuperäisiä MITSUBISHI-varaosia,jotka on suunniteltu ja valmistettu ylläpitämään MITSUBISHI-ajoneuvonne suorituskyvyn huipussaan..
 
niimpä...käyttäisinkin mutta tiedättekö mitä veho pyytää kytkimen vaihdosta?
ja vaikka ne osatkin vaan sieltä hakis ja veis muualle niin silti maksaa ja PALJON
 
Alkuperäinen kytkin maksaa n. 355€. Kallishan se on, mutta sopivuus ja käyttöikä mielestäni tekee siitä hintansa arvoisen. Omalla GTI:llä aj. n. 230 tkm, ja kytkin on alkuperäinen, tosin alkaa olla jo varmaan lopuillaan vaikka oireita ei vielä olekaan.
 
Vaihtoon laskettu kytkimen lisäksi varmaan öljyt, olisko luokkaa 35€, ehkä vetarintiivisteet, n. 14€, loppu 474€ työlle. Sielläpäin tuntihinta luokkaa 70€, tekisi työajaksi vajaa 7h. Kyllä sen Lancerin kytkimen siinä ajassa vaihtaa...
 
järkyttävät hinnat ei voi muuta sanoa...varsinkin kun viimeksi kytkimen uusiminen tuli maksamaan muistaakseni 285€.
no oli miten oli auto menee myyntiin mutta merkkiä en kyllä silti vaihda :peukku
 
No nyt on kytkimet halpoja!!
Esim. Lancer GTI (CB5A) koko paketti 215 euroa, Pajero L049G  253 euroa.  Ei pahoja hintoja alkuperäisestä paketista vai?
Kyse on Mitsubishin Service Parts kytkimistä joita saa nyt vain Mitsubishi liikkeistä!
 
Takaisin
Ylös Bottom