Kyselin tässä aiemmin, että mitkä vaihtoehdot mahtaa tulla kyseeseen, kun check engine -valo paloi hetken aikaa kesken ajon. Päästömittauksessa hiilivetyarvot oli liian korkeat, ja nyt vaikuttaa siltä, että asentamani tarvike lambda-anturi ei toimi (korjaamon arvio). Miten muut päästöarvot voi olla siitä huolimatta kohdallaan? Ja check engine -valo ei palanut vaihdon jälkeen eikä ole myöskään myöhemmin enää palanu ajon aikana.
Onko kellään kokemusta tarvikeantureista? Autossa (siis Lancer 1.5i 12v -91) on valkoinen ja sininen piuha, tarvikeanturissa musta ja valkoinen. Eikö musta-sininen ja valkoinen-valkoinen ole oikea kytkentä, vai onko tarvikeanturit vaan muuten toimimattomia???
Onko kellään kokemusta tarvikeantureista? Autossa (siis Lancer 1.5i 12v -91) on valkoinen ja sininen piuha, tarvikeanturissa musta ja valkoinen. Eikö musta-sininen ja valkoinen-valkoinen ole oikea kytkentä, vai onko tarvikeanturit vaan muuten toimimattomia???