Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Basbarduu sanoi
mitsusippi89 sanoiMorjesta! Ite liityin kanssa tänne foorumille, ikää 25 vuotta ammattina yhdistelmä ajoneuvokuljettaja ja autokantaa edustaa yksi diesel opelin reuhka ja sitten tuo vanha projekti lanceri 1.6 bensa koneella (mk5)
vmikkoj sanoiOlen 65 -vuotias juuri eläköitynyt puutuote- ja puurakentamisprojektien vetäjä viimeiset 21 vuotta. Sitä ennen YK:n rauhanturvajoukoissa 5 vuotta sotilastarkkailijana ja tiedustelu-upseerina. Edelleen takavuosina elätin itseäni sirkkelisahurina ja sahatyönjohtajana. 1969 ennen sahalle lähtöäni aloitin "opiskelun" Turun yliopistossa. Motiivia riitti enempi tyttöjen perässä juoksemiseen, kaljan juontiin ja kitaran soittoon muutamassa bändissä. Vasta viimeisimmän Namibian YK -keikan jälkeen, kun poikani oli syntynyt ja saha mennyt konkurssiin, palasin yliopistolle ja suoritin opintoni loppuun 135 opintoviikkoa kahdessa vuodessa ja sain maisterin paperit. Suomessa olen ollut oikeastaan Peugeot fani, mutta en Mitsuakaan koskaan ole halveksinut. Nyt täälä Filippiineillä sitten onkin käytössä kunnon Mitsu Strada nelivetomaasturi "kaikilla herkuilla"
vmikkoj sanoiOlen 65 -vuotias juuri eläköitynyt puutuote- ja puurakentamisprojektien vetäjä viimeiset 21 vuotta. Sitä ennen YK:n rauhanturvajoukoissa 5 vuotta sotilastarkkailijana ja tiedustelu-upseerina. Edelleen takavuosina elätin itseäni sirkkelisahurina ja sahatyönjohtajana. 1969 ennen sahalle lähtöäni aloitin "opiskelun" Turun yliopistossa. Motiivia riitti enempi tyttöjen perässä juoksemiseen, kaljan juontiin ja kitaran soittoon muutamassa bändissä. Vasta viimeisimmän Namibian YK -keikan jälkeen, kun poikani oli syntynyt ja saha mennyt konkurssiin, palasin yliopistolle ja suoritin opintoni loppuun 135 opintoviikkoa kahdessa vuodessa ja sain maisterin paperit. Suomessa olen ollut oikeastaan Peugeot fani, mutta en Mitsuakaan koskaan ole halveksinut. Nyt täälä Filippiineillä sitten onkin käytössä kunnon Mitsu Strada nelivetomaasturi "kaikilla herkuilla"
Hakola sanoiMoro ! Sain ny jo tehtyä tunnukset tänne vaikka on ollu jo kolme mitsua ennen nykyystä joo tosiaan oon kauhajoelta 20v nuori kloppi tämän hetkinen auto on galantti vr4 vm.96
Hope sanoiTerve kaikille!
Auto on tuttu jo aikaisemmin foorumilta, mutta nyt omistajana on vm88 likka Lahdesta. Kyseessä siis kuvan gallu joka aikaisemmin ollut miehelläni (nim. Mac). Meni sitten myymään sen ( Kuopioon), mutta onneksi auto pääsi viime syksynä takaisin kotiin! ;D ( Eikä muuten mee enää ikinä myyntiin!!!)
Monni sanoiTervehdys kaikille!
Olen siis 22v jantteri Lahesta. Ennen pääsiäistä tuli hommattua ensimmäinen Mitsu Legnumin muodossa.
Vanhempia Mersuja harrastanut aiemmin, mutta juurikin Legnumi pyörinyt jo vuoden ajan mielessä ja nyt viimein pääsin Mersuista eroon
Meitä on sit kaks ;D (kutsutaan myös hasseks)haan sanoiMoro. Hassan mun nimi oo mut useimmat kutsuu mua Hasseks! 25v poika Paraisilt! Ensimmäinen mitsu ku mulla nyt on: Punainen EvoIII. Club memberi odotellessa 8)
akio sanoiMeitä on sit kaks ;D (kutsutaan myös hasseks)
akio sanoiMeitä on sit kaks ;D (kutsutaan myös hasseks)
Hart sanoiMoro,
täältä löytyy 25 vuotias Turussa opiskeleva tamperelainen.
Parin autottoman vuoden jälkeen autokuume pääsi nousee liian korkeeksi ja pari viikkoa sitten poistuttiin liikkeen pihasta evo 9:n ratin takana.
Kymmenisen vuotta evosta ehtikin jo unelmoida, ja nyt ei rahanmenoa voi estää ;D
Jäsenhakemus lähtikin jo eteenpäin.
Taitaa Turun tamperelaisilla olla hieman normaalista poikkeavat opiskelubudjetit... Ei ollut kyllä itselläni opiskeluaikaan varaa minkäänlaiseen autoon.Hart sanoiMoro,
Parin autottoman vuoden jälkeen autokuume pääsi nousee liian korkeeksi ja pari viikkoa sitten poistuttiin liikkeen pihasta evo 9:n ratin takana.
Kymmenisen vuotta evosta ehtikin jo unelmoida, ja nyt ei rahanmenoa voi estää ;D
Jouni_K sanoiTaitaa Turun tamperelaisilla olla hieman normaalista poikkeavat opiskelubudjetit... Ei ollut kyllä itselläni opiskeluaikaan varaa minkäänlaiseen autoon.
MakeM sanoiMä taas ostin Evon vuosi sen jälkeen kun alotin koulun. Kai sitä moni äkkiä juo auton ylläpitorahat?
Kovin totta. Tai sitten vaikka olisikin ryhtynyt opiskelemaan heti lukion ja intin jälkeen, kaiken mennessä niin kuin Strömsössä (miten itelläni ei todellakaan mennyt) voi 25-vuotiaana varmasti ottaa jo pätkän autoa varten luottavaisena tulevaisuuden tuloista.nahkuri sanoiPakko nyt kommentoida edellisiin, että 25-vuotias opiskelija ei ole sama asia, kuin vaikkapa 19 vee opiskelija. Ite tein lukion jälkeen monta vuotta helvetisti töitä, kunnes päätin lähteä kouluun. Ja ajoin 25-vuotiaana opiskelijana uudella, jokseenkin käytetyn 9:n nykyarvon hintaisella autolla, minkä olin ihan itse ostanut. Jos olisi jatkanut opiskeluja suoraan lukiosta, ei tämä olisi mitenkään ollut mahdollista.
Hart sanoiMoro,
-JP- sanoiOpiskelu paikaa en kommentoi... Mutta muuten kyllä vaikuttaisi kaikki asiat olevan ihmisenä kohdillaan. eukku
Minkä värisen hankit ?
Kirppu1990 sanoiLämpimästi tervetuloa foorumille eukku
[nikou] sanoiNonniin. Nyt oon täällä sitten ku jotkut miettiny etten oo vieläkään liittyny. Elikkä Mätsin vanhalla Legnumilla ajelen eukku
Täällä ilmottautuu ainakin yksi edellinen omistaja. Tosin oli ennen eri rekkari eli ollut varmaan poissa rekisteristä jossain vaiheessa.Rooppisvr4 sanoiTerve tuli tänään ostettua jyväskylästä vr-4 legu ja haluaisin tietää kuka on auton omistanut aikaisemmin rekkari on rrk-256 ne jotka tunnistaa saa laittaa viestiä.
Ps mistähän löytäisin uudet etutolpat? Vm97
ArinPHEV sanoiPHEV, tosin käytettynä mutta kuitenkin. Voipi olla tarvetta keskusteluille ja vertaistuelle . Kärry on 2015 ja parikymppiä rullattu instyle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kiitoksia. Turasin ekan viestin väärään ketjuun mutta kai tämä tästä lähtee.[elle] sanoiLämpimästi tervetuloa!
Uskon että enemmistö täällä ovat ostaneet mitsunsa käytettynä... Eli hyvässä seurassa olet eukku :driver
tml sanoiHellurei ja terveisiä Espoosta.
Ostin tuossa itselleni nelikko tuplaturbo GTOn. Eka Mitsubishi ikinä! Tyytyväinen oon!
Meikäläinen on semmonen renkaita potkiva kahvimiittisielu, toivotaan että PK-seudulla olis jotain tapahtumaa!
Basbarduu sanoiOnnittelut hyvästä autovalinnasta ja tervetuloa joukkoon. Pk-seudulla kahvitellaan joka toinen maanantai. Viimeaikoina on ollut hieman hiljaisempaa mutta kevättä kohti rupeaa porukka aktivoitumaan.
tml sanoiHellurei ja terveisiä Espoosta.
Ostin tuossa itselleni nelikko tuplaturbo GTOn. Eka Mitsubishi ikinä! Tyytyväinen oon!
Meikäläinen on semmonen renkaita potkiva kahvimiittisielu, toivotaan että PK-seudulla olis jotain tapahtumaa!