- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Olen tässä jo pitempään katsellu että kuinka mitsun laatikot olisivat heikkoja tjsp. (kuulopuheita siis)
Ja eräs oli ajanut VR4 konetta 1.4 colt tbo laatikolla,
ei ollu kuulemma kestäny ;D
ja eikös fisukin ajanut 2.0 koneella jossa 1.2 vakioloota.
siitäpä tullaankin kysymykseen, että koska nuo pikkulootat tjsp ovat niin pieniä ja isot lootatkin saadaan menee autoon ku autoon modaamalla.. niin kun meillä täällä klubilla on rallimiehiä ja turbomiehiä niin kai meillä on vaihdelodju miehiäkin ???
eli tietoa miten nuita lootia saadaan kestämään, vaihtamalla osan sieltä ja vaihtamalla osan tuolta samallahan voi lienee muuttaa välityksiäkin?
eli lähinnä että jos lähtee ottamaan tehoja tai vain haluaa että loota kestää mitä sille pitäs tehdä?
titaanipyörät lootaan taitaa maksaa hunajaa ;D
mut paljonko hunaja maksaa..
myös ihan peruskikatkin käy, ie. mitkä öljyt on parhaat missäkin lootassa ja mistä moisia öljyjä saa?
Ja eräs oli ajanut VR4 konetta 1.4 colt tbo laatikolla,
ei ollu kuulemma kestäny ;D
ja eikös fisukin ajanut 2.0 koneella jossa 1.2 vakioloota.
siitäpä tullaankin kysymykseen, että koska nuo pikkulootat tjsp ovat niin pieniä ja isot lootatkin saadaan menee autoon ku autoon modaamalla.. niin kun meillä täällä klubilla on rallimiehiä ja turbomiehiä niin kai meillä on vaihdelodju miehiäkin ???
eli tietoa miten nuita lootia saadaan kestämään, vaihtamalla osan sieltä ja vaihtamalla osan tuolta samallahan voi lienee muuttaa välityksiäkin?
eli lähinnä että jos lähtee ottamaan tehoja tai vain haluaa että loota kestää mitä sille pitäs tehdä?
titaanipyörät lootaan taitaa maksaa hunajaa ;D
mut paljonko hunaja maksaa..
myös ihan peruskikatkin käy, ie. mitkä öljyt on parhaat missäkin lootassa ja mistä moisia öljyjä saa?