VR-4 Galantin rekkari.

Heimo26

New Member
Liittynyt
13 Helmikuu 2008
Sijainti
oulu
Pistänyt silmään ,että monessa Gallussa olisi KOP- alkuinen suomen rekkari, omassanikin. Mikäs juttu tää on, vai onko?
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

No ne on niitä kilpiä jotka asemat saa ja asemilla on ollut noille tuontiautoille tarjota paljon KOR ,KOU, KOV, KOP.... kilpiä. Niitä tapaa kaikista importeista. Eli ei ole sattumaa.
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

mystinengalant sanoi
No ne on niitä kilpiä jotka asemat saa ja asemilla on ollut noille tuontiautoille tarjota paljon KOR ,KOU, KOV, KOP.... kilpiä. Niitä tapaa kaikista importeista. Eli ei ole sattumaa.

Näin se on, Pajerossakin on KOU-alkuinen kilpi.
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Harri K sanoi
Miksi tuontiautolle olisi eri?
Miksi mulla sitten on AUI :)

Siis en tarkoittanu että tuontiautoille eri mutta yleensä kun kilvet haetaan asemalta on kyse siitä että ajoneuvo rekisteröidään uudestaan syystä tai toisesta. Autoliikkeiden kilvitysmenetelmät on vähä erilaiset (samalla tavalla voi olla sarjassa samaa kirjainyhdistelmää) ja noi KOx kilvet on niitä mitä on jaettu asemille. Esim meillä nummelassa on ATY kilpiä ollut paikallisella asemalla, ja esim täällä mitä nähy pari paikallista jälkituontibemmmiä on ollut ATY-kilpeä ja vastaavasti pari uudestaan rekisteröityä vanhaa romua (esim sierraa ja micraa) niin siellä sama ATY kilpi kun mullakin.

Tuota sinun AUI-kilpeä on ollut sillä asemalla missä olet käynyt.... toivottavasti nyt tajusitte mitä tarkoitin tällä.
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

mystinengalant sanoi
Siis en tarkoittanu että tuontiautoille eri mutta yleensä kun kilvet haetaan asemalta on kyse siitä että ajoneuvo rekisteröidään uudestaan syystä tai toisesta. Autoliikkeiden kilvitysmenetelmät on vähä erilaiset (samalla tavalla voi olla sarjassa samaa kirjainyhdistelmää) ja noi KOx kilvet on niitä mitä on jaettu asemille. Esim meillä nummelassa on ATY kilpiä ollut paikallisella asemalla, ja esim täällä mitä nähy pari paikallista jälkituontibemmmiä on ollut ATY-kilpeä ja vastaavasti pari uudestaan rekisteröityä vanhaa romua (esim sierraa ja micraa) niin siellä sama ATY kilpi kun mullakin.

Tuota sinun AUI-kilpeä on ollut sillä asemalla missä olet käynyt.... toivottavasti nyt tajusitte mitä tarkoitin tällä.

Ja jos tuleva kilpi kovasti jänskättää niin voihan sitä soitella asemille että mitä kilpiä niillä on hyllyssä. Itse sain näin vähän erilaisen kilven kuin nuo yleiset KO-alkuiset. Tämä onkin niitä ainoita keinoja vaikuttaa rekisterinumeroonsa maksamatta sitä touhutonnia. :)
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Jep. Tiedän että ensin ne antaa kyl varastos olevat "vanhat" tai lunastamattomat kilvet. Itse sain siis tämmösen.
Tartuinkin tohon että ei se ole mitenkää "tuontiautoon" sidottu toi. Sattuu vaan olee sil hetkel et juurikin asemille "jaetuissa" kilvissä on KO- alku..ja vissii se menee sitten että aakkosten mukaan on menty KOP, KOR, KOS, KOT, KOU ...jne.. tai jota tonnepäin.
Mut siis iha voi olla vaikka uudellee suomes kilvitetty autoki ni se saa ton KO-alkusen (eli ei tuontiauto)
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Harri K sanoi
Miksi tuontiautolle olisi eri?
Miksi mulla sitten on AUI :)

Minä aikananin soittelin katsastusasemat läpi Legnumin kilvistä, mitä kirjain yhdistelmää olisi tarjolla.
Sitten hajin kilvet mieleisltä konttorilta... SAZ-xxx tuli kilviksi
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Nuo KOR, KOP, KOU jne on niitä kilpiä joissa toinen on normaali suorakulmio ja toinen neliönmuotoinen. itse sain galanttiin KOU- kilvet kun otin toisen kilven neliönä.
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

:eek:fftopic Melko huolettomasti menee rekisteröinti, jos jaksaa rekisterinumeron kanssa nähdä vaivaa... ;)
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Biim sanoi
Ja jos tuleva kilpi kovasti jänskättää niin voihan sitä soitella asemille että mitä kilpiä niillä on hyllyssä. Itse sain näin vähän erilaisen kilven kuin nuo yleiset KO-alkuiset. Tämä onkin niitä ainoita keinoja vaikuttaa rekisterinumeroonsa maksamatta sitä touhutonnia. :)

Mulle sattu aikanaan asiansa osaava katsastusmies ja valitsi pyytämättä auton korimalliin viittaavat kilvet. Vaatii tietty pientä mielikuvitusta, mutta on noista jokunen kysässy, että onko ostetut.
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Tirse sanoi
Nuo KOR, KOP, KOU jne on niitä kilpiä joissa toinen on normaali suorakulmio ja toinen neliönmuotoinen. itse sain galanttiin KOU- kilvet kun otin toisen kilven neliönä.

Toi on muuten totta. Monessa nissanissa näkee noita neliökilpiä juurikin noilla kirjaimilla.

Ite halusin kahdella numerolla ilman EU-tunnuksia niin hieman joutu soittelemaan lähi kuntien konttoreita läpi. Lohjalta löyty CTR-XX kilvet. Ja on muuten just oikeen kokoinen Legnumin etupuskuriin. :peukku
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Pienen kinauksen jälkeen sain vihdoinkin omat nimimerkkit ja syntymävuosi rek.kilveksi... :peukku, muuten olis tullut XUG-XXX.
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

lancer evo-r sanoi
Toi on muuten totta. Monessa nissanissa näkee noita neliökilpiä juurikin noilla kirjaimilla.

Ite halusin kahdella numerolla ilman EU-tunnuksia niin hieman joutu soittelemaan lähi kuntien konttoreita läpi. Lohjalta löyty CTR-XX kilvet. Ja on muuten just oikeen kokoinen Legnumin etupuskuriin. :peukku

Minulla on myös kahdella numerolla ilman eu-tunnuksia, ja ovat just oikean kokoiset galantille sekä edessä että takana :) GTOssakin samanmalliset. Kirjaimet CZS ja CSE, eli alkaako kaksi numeroiset usein C:llä
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Pistetään paremmaks.. Täältä löytyy yksinumeroinen ja alkaa C:llä.. ;) En tiedä miten on sattunut tuollaisen saamaan, mutta tyytyväinen olen tuohon kun sai lyhyenä kilpenä.. Ennen oli neliökilpi mikä ohjas puskurin aukosta kaiken ilmavirran ohi.. ::)
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Anderz sanoi
Minulla on myös kahdella numerolla ilman eu-tunnuksia, ja ovat just oikean kokoiset galantille sekä edessä että takana :) GTOssakin samanmalliset. Kirjaimet CZS ja CSE, eli alkaako kaksi numeroiset usein C:llä

Sama vika, löytyi CRI-xx Kilvet on istuu :)
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

MäTSi sanoi
Sama vika, löytyi CRI-xx Kilvet on istuu :)

Ja mullakin on CRC-xx, vaikka enemmän noita Würthin kamoja käytänki. ;D
Numerossa heittää syntymävuosi valitettavasti yhdellä.
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

löytyykö muilla cgy alkuista?
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

plodi sanoi
Pistetään paremmaks.. Täältä löytyy yksinumeroinen ja alkaa C:llä.. ;) En tiedä miten on sattunut tuollaisen saamaan, mutta tyytyväinen olen tuohon kun sai lyhyenä kilpenä.. Ennen oli neliökilpi mikä ohjas puskurin aukosta kaiken ilmavirran ohi.. ::)

C:llä alkaa minullakin ja on vain yksi numero. Ja suoraan ilman eu-tunnuksia :).
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Alkusyksystä jaossa oli KPM alkuisia korkeita EU kilpiä eli KOP:sta on päästy vähän eteenpäin? :)
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

No mulle olis muuten ihan sama mitkä kilvet tulisi jos olisi uudelleen rekisteröinti edessä, mutta sitten kyllä vaihtaisin toiseen katsastuskonttoriin jos niillä olisi hyllyssä vain GAY-xxx kilpiä ;D Yleensäkin noita G alkuisia kilpiä saattaisin karsastaa, kun edellisessä Lancerissa oli GBR kirjaimet kilvissä, niin eiköhän siitä duunissa eräs irvileuka vääntänyt, että Gay Bus Ready ::)
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Multa löytyy CSI-XX ja lyhyet ei-eu malliset.

MitsuMi sanoi
No mulle olis muuten ihan sama mitkä kilvet tulisi jos olisi uudelleen rekisteröinti edessä, mutta sitten kyllä vaihtaisin toiseen katsastuskonttoriin jos niillä olisi hyllyssä vain GAY-xxx kilpiä ;D Yleensäkin noita G alkuisia kilpiä saattaisin karsastaa, kun edellisessä Lancerissa oli GBR kirjaimet kilvissä, niin eiköhän siitä duunissa eräs irvileuka vääntänyt, että Gay Bus Ready ::)
Törmäsin joskus 1-sarjan bemariin jossa komeili GAY-69 kilvissä. Voi vaatia huumorintajua seuraavalta omistajalta :D
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Kalle-koo sanoi
Multa löytyy CSI-XX ja lyhyet ei-eu malliset.
Törmäsin joskus 1-sarjan bemariin jossa komeili GAY-69 kilvissä. Voi vaatia huumorintajua seuraavalta omistajalta :D

:eek:fftopic
Sulla on siis oma pieni rikospaikkatutkija....

Joo se bemu on pyöriny jossain kuvissakin muistaakseni valkoinen 335i, ei sentään 316 niinku vois odottaa ;D
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Kalle-koo sanoi
Törmäsin joskus 1-sarjan bemariin jossa komeili GAY-69 kilvissä. Voi vaatia huumorintajua seuraavalta omistajalta :D

Tämä seisoi kadun varressa työpaikan lähellä monesti, joka kerta nauratti kun ajoin ohi :)
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

ast sanoi
Tämä seisoi kadun varressa työpaikan lähellä monesti, joka kerta nauratti kun ajoin ohi :)

Siellä suunnalla on tullut itsekin tämä bongattua... ;D

Oman galantin rekkari on IYU-xxx ja kyseessä on pitkät kilvet edessä ja takana.
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Mä sain pyytämällä lyhyet ei EU-kilvet ja sattui tulemaan CSE-X
 
Vs: VR-4 Galantin rekkari.

Mulla oli omassa vähän aikaa jopa 2kpl "neliö" kilpiä :D Kunnes katsastusmies hylkäsi auton väärän kilpisarjan takia. (K1 tilasi pitkän kilven tilalle neliö kilven)

Nyt on CSB alkunen 2 numerolla.
 
Takaisin
Ylös Bottom