Webshoppi avattu!

MitsuMuija

Mitsubishi Galant 1.8 GLX '90
Liittynyt
23 Syyskuu 2003
Sijainti
Vaasa
No nyt se on avattu tuo uusi webshoopi (16.04)
on avattu! Siellä on mm Lambokit ovet joka sopii Gallulle (luulen).
Eli: www.itpower.fi
 
Etusivulta voisi ottaa tuon "musiikin" pois. Oli meinaan headsetissä volumet kaakossa oikean musiikin jäljiltä. Meinasi mennä kalsarit vaihtoon.
 
J. Hukkanen sanoi
Etusivulta voisi ottaa tuon "musiikin" pois. Oli meinaan headsetissä volumet kaakossa oikean musiikin jäljiltä. Meinasi mennä kalsarit vaihtoon.

No aijaa, pelästyin itsekin aivan helevetisti tuota.
 
kuinkahan on kun tuolla myydään suht suolaseen hintaan
GReddy Blow-Off Valve Type S dumppia ja sitä kun ei enää ole valmistajan mallistossa...

jotain halppis kopioita kiinasta? vai vanhaa varastoa?

jotenkin epäilyttää.... ???
 
Mitsu sanoi
mitsuV6 sanoi
Siis mitkä on noi lambokit ovet? ??? ??? ???
Niillä saa ovet aukemaan "kuten lambossa aukeaa"
mutta on noilla hintaakin...yli 2000e
Joo, aika kallis mut elämä on... ei, tsekkasin vähän ympäri ja USA:ssa on sama hinta....eli kaks donaa.
Luulen että nuo pimp my ride duunarit käyttivät sama kittiä yks kertaa
 
MitsuMuija sanoi
Joo, aika kallis mut elämä on... ei, tsekkasin vähän ympäri ja USA:ssa on sama hinta....eli kaks donaa.
Luulen että nuo pimp my ride duunarit käyttivät sama kittiä yks kertaa

Kyllä noita lambokittejä useammalta valmistajalta löytyy, Decah lienee se halvin niistä. PMR ei yleensä rahassa säästele, joten saattaa olla jonkun toisenkin valmistajan setti, tuskin saranoista päältä näkee kuka on valmistanut.

Mulla on kyllä sitten selain rikki kun en löydä parin donan hintoja, valmistaja itsekin myy halvemmalla.

Decah lamb0h d00r$
 
Joko tarjonta oli köyhää tai sit mä oon vaan yksinkertaisesti itse liian köyhä ???
 
Heippa taas! Tosi hieno jos löytyy halvempaa!!! (= Katselin tuo sivu vähän!! Mut siellä ei löytynyt heti sopivaa kittiä Gallulle... )= Mietin vähän laittaa tommosia autolleni tänä kesänä!!! Varokaa kaikki Lambot suomessa! Nyt mennään lujaa... ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom