Jäsenen TemuJsc uusimmat tuotokset

  1. TemuJsc

    Moottorin ohjaus sulake?

    Mistä sais selville et mikä on galantissa kun virrat laittaa päälle niin polttaa "20A" Moottorin ohjaus sulakkeen?? onko kellään näin käynyt?? ??? Päivän toimi hyvin ja illal lakkas auto lähtemästä käyntiin... :seina
  2. TemuJsc

    köyhän miehen vapari

    Mikäs mättää kun laitoin tohon mun lanceriin kartio filtterin niin meinaa tyhjäkäynnillä sammua ja käy muutenkin tyhjäkäýnnillä huonosti, mutta jos lisää kierroksia niin alkaa pelittään?? :nykii
  3. TemuJsc

    Punaiset tummennuskalvot?!

    Tietääkö kukaan mistä saisi punasta tummennuskalvoa?! ::) Tai sit jotain värikalvoa....kun joka paikassa on vaan mustaa,harmaata,bronssia ja hopeaa... :-\
  4. TemuJsc

    Parkkeeraustesti

    Eihän tosta tullut oikeen mitään.... :-X ::) 58% tuli En oo ennen huomannutkaan kuinka vaikeeta toi peruuttaminen on.... ;D
  5. TemuJsc

    Seuraava Lanceri? Ja muita malleja...

    Re: Seuraava Lanceri? Ompi kyl hienon näköinen!!!  :o :peukku Tykkään varsinkin tosta keulasta...tosiaan on aika "agressiivisen näkönen"....  :peukku
  6. TemuJsc

    Evo3 lanccu nettiautossa

    Tollasenko sais.... :o :P Mut vähän epäilyttää et olisko noin pienet verot kuin tuol nettiautos sanotaan?! "kolmenpuolen-neljäntuhannen välissä, tuskin yli 5000€. " Ja saako tota yleensä suomen kilpiin, ilman hirveää paperisotaa ja odottamista?  ??? Mut on kyl makkeen näkönen peli muuten..ja ei...
  7. TemuJsc

    Bemaristit tuunaa!? :)

    Melkoinen maku jollakin?!  ;D :peukku http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare.htm
  8. TemuJsc

    Japsit tuunaa...

    Taitaa mennä jo vähän yli?!  ;D http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html mut jokaisella oma maku... :peukku
  9. TemuJsc

    A164:ten(sappo,gallu) droppauksesta..

    sehän riippuu melko paljon siitä et kuinka tiheetä se jousi on.... silloin amis aikana (amis olin ja varmaan vähän vieläkin :D ) piti ottaa tosta farkusta lancerista jousia pois ja otin eka 2kierrosta ja laskihan se ja ei mitään ongelmia muutenkaan mut eihä se riittänyt otettiin lisää viel 1,5...
  10. TemuJsc

    köyhän miehen vapari

    Juu,tuli vaan mieleen tost kun kartiosuodattimesta on puhetta, että pitääkö olla teholastu laitettuna jo tohon autoon ennen kuin laittaa ton vaparin?!  ??? kun kuulin vain juttua et jos tota lastua ei oo niin kone käy liian rikkaalla tai ei muuten vaan toimi kunnolla?! pitääkö tollaset puheet...
  11. TemuJsc

    Komia galantti virossa

    fiksun näköinen pirssi... :peukku
  12. TemuJsc

    Miltäs näyttäisi tämä "scoop" 8gen galantissa ?

    Kyllähän tuo minustakin ihan hyvin tohon passais... :P
  13. TemuJsc

    Tos ois vähän videoo...

    sit tuol on viel mun ensimmäisestä farmari lancerista kans video pätkä.... ;D Mitsun luisunheittoa tolla nimellä :peukku ollut tekemisen puutetta....
  14. TemuJsc

    Tos ois vähän videoo...

    http://www.kotinet.com/henkka/JSC/ Nyt tuol sivul ois 4-veto Galantistakin tehty video... :peukku
  15. TemuJsc

    Mitsu-uskollisuus?

    joo,itekkin olen tyytyväinen mitsuun...tälläkin hetkellä omistan kolme mitsua (2 Lanceria ja yks 4x4 Galant)... ;D kaikki toiminut ihan moitteettomasti.. Luulen et pysyn viel mitsun kannalla aika kauan... :peukku
Takaisin
Ylös Bottom