Hakutulokset

  1. W

    Semi-epävirallisia ajopäiviä (offi)

    Vs: Semi-epävirallisia ajopäiviä (offi) kokkolassa on muutama reitti siis tie/peltotie joita ei henkilö autolla pääse, halkokari kärmekankaan reitti voi käydä vaikka "sienestämässä" reitti yleensä ihan kuralla ja paljon kiviä tiellä. perhonjoen reitti menee maantie sillalta rautatie sillalle...
  2. W

    sportin korin korotus

    tarviiko ratti akselia jatkaa hitsaamalla??
  3. W

    pajeroiden laturit.

    on se kumma vehe tuo napero, melkeen 8kk ilman vikaa ja nyt taas laturi. näyttää siltä että naperon laturi kestaa 18-36kk käytöstä riippumatta. tällä kertaa se menisillee että ensin palo kaikki merkki valot himmeästi ja kun paino kaasua yli 2000rpm ne katos ja nyt sitten mikään hälyytys valo...
  4. W

    mitsu l20 vm.2000 korotus

    Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus mitä siellä kone huoneessa pitä ottaa irti jos korottaa sen korin olettaisisin että syyläri nousee korin mukana mutta visko flekti ei.
  5. W

    Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko?

    Vs: Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko? naama kirja on niin ydeksänkyt lukua eikai kukaan sitä enään käytä.
  6. W

    airbag ja vinssi puskurin teko?

    Vs: airbag ja vinssi puskurin teko? joo niin mä meinasin kans tehä ite ja sitten ens kesänä leimalle nollat taulussa. siinä ne on kummanki runko putken päissä koteloituna siististi. katoin noitten arb puskureiden laitosta ja rupesin ihmettelemään sana airbag combatable.
  7. W

    airbag ja vinssi puskurin teko?

    mitä sääntöjä tommosessa hommassa on? näyttäs olevan kahella anturilla tuo sport, miten tuohon tekis puskurin että se menis leiman läpi?
  8. W

    sportin kampiakselin päittäis välys.

    Vs: sportin kampiakselin päittäis välys. 40 km ei räjähtänyt vielä.
  9. W

    sportin kampiakselin päittäis välys.

    Vs: sportin kampiakselin päittäis välys. pakko yrittää mutta ei ne siihen suostu sehän on nyt "korjattu" ja kertoohanse aika paljon kun korjaaja ei anna takuuta työlle eikä osalle.. voihan se liuska kestää vaikka 100tkm mutta en usko, täytyyhän sen olla eri paksunen kun ne vanhat liuskat...
  10. W

    sportin kampiakselin päittäis välys.

    Vs: sportin kampiakselin päittäis välys. ei ole mitään tietoa kammesta tai edes olisin saanut nähdä sitä vanhaa liuskaa mutta oli kuulemma päittäis luiska kulunut pois. olen pessimisti ja oletan että se laukeaa noin 20tkm sisällä koko läjä.
  11. W

    sportin kampiakselin päittäis välys.

    Vs: sportin kampiakselin päittäis välys. no niin kävin kattomassa autoa töidenjälkeen na vaihtovat VAIN VAIN sen keskimmäisen liuskan jossa on se päittäis liuska osa. eli siis ja välystä on nyt 0.20mm ja koneen maksimi välys on 0.25mm. koneen laittaja ei anna mitään takuuta tolle työlle vaan...
  12. W

    sportin kampiakselin päittäis välys.

    Vs: sportin kampiakselin päittäis välys. no perjantaina ne sitä rupee kattomaan avaavat öljypohjan ja sitten sen näkee mutta tällä hetkellä eivät oikeinsuostu keskustelemaan asiasta enen kun nähdään kuinka pahasti tuo kone on sökö. katoin kans ite että 2-2,5 kilo euroo tulis uusi kone tai...
  13. W

    sportin kampiakselin päittäis välys.

    Vs: sportin kampiakselin päittäis välys. se oli muuten interneetin ensimmäinen 4d56t crankwalk video ja postaus mitä olen löytänyt. saavutus kai sekin on! no roplema on siinä että sanovat että menee takuuseen mutta kävin korjaamolla niin sano ett tonni jos vaan luiskat ja sitten kolme jos...
  14. W

    sportin kampiakselin päittäis välys.

    Vs: sportin kampiakselin päittäis välys. no se tässänyt on auto on muuten tosi hyvässä kunossa ei ruostetta oikeastaan missään mutta toi melkeen 1cm liike kampurassa on kamala je sillä ei voi ajaa. ne haluais viedä sen terva joelle ja tutkia siellä minä en siihen suostu kokemuksesta että...
  15. W

    sportin kampiakselin päittäis välys.

    eli ostää pläjäytin 2000 mallisen sportin ja annoin pajeron vaihdossa. nooh viikon olen ajellut ja nyt huomasin tämän http://www.youtube.com/watch?v=islAYWidZ_k tietty menin valittaan auto liikkeeseen asiasta alkoi se perus eestaas pompottelu se pitää viedä sinne ja ei sitä täällä katoa vaan...
  16. W

    L200 4x4 -99 nelivedon etupään sielunelämä?

    Vs: L200 4x4 -99 nelivedon etupään sielunelämä? hieman offtopick mutta olen tilannut milneriltä gen 1 taka lehdet ja uretaani puslat hyvät oli ja kohtuu hintaset vaikka rahtimaksoikin. ja nyt kun hankin tuon sportin niin sama vika rahikaisella edellinen omistaja ei paljon neliveto päällä ole...
  17. W

    gen3 pajero rakenne ja tekniikka

    Vs: gen3 pajero rakenne ja tekniikka kävin eilen kattomassa gen3 seinäjoella ja tosi huono kuntonen kampe oli mutta kaikista kummallisin homma oli että kylmänä lähti tosi nätisti mutta sitten kuumana ei meinannut millään lähtiä käymään. onko se yleinen vika että kuuma ei käynnisty kunnolla...
  18. W

    Pajeron sähköikkunat ei toimi

    Vs: Pajeron sähköikkunat ei toimi elikkäs jos ikkunoissa on vikaa siten että yksi ikkuna ei toimi jamuut toimii niin ottakaa ne katkaisijat irti ovista ja auki neon täynnä nukkaa ja tahnamaista kakkaa. nekun puhistaa pois ja laittaa ne takisin paikalleen rupea ikkunat pelittämään mutta alkää...
  19. W

    gen3 pajero rakenne ja tekniikka

    Vs: gen3 pajero rakenne ja tekniikka olen nyt ruvennut kattelemaan genkolmosta mites tuo jako ketjun kans nyt sitten on pitääköse olla vaihdettuna ennen 250tuhatta kilometriä vai onkose vaihdettu takuuseen noihin 2001 eteenpäin? tuo mun gen1 ei ole koskaan mennyt alle 10litran minnekkän...
  20. W

    gen3 pajero rakenne ja tekniikka

    Vs: gen3 pajero rakenne ja tekniikka hukka onko se sun napero manulaari vai tomaatti?
Takaisin
Ylös Bottom