Hakutulokset

  1. M

    3000gt -94 nopeusmittari kuoli

    Elikäs, nopeusmittari rupesi ensin sekoilemaan sikäli että nopeus heilahteli tasanopeudella muutamankymmenen kilometrin heitoilla suunnilleen muutamankymmenen kilometrin ajan kaikenkaikkiaan, ja aika pian tämän jälkeen se kuoli kokonaan. Epäilen että vika on nopeusmittarin sähköisessä...
  2. M

    3000gt -94 etuveto pari outoa sähkövikaa

    Ensinnäkin tiedoksi jotta auto on todennäköisesti Amerikan versio, eli sieltä Suomeen tuotu. Elikäs varsinainen akuutti vika on, että minulle jäi autoon epähuomiossa eilen illaksi ja yöksi parkit päälle. No ei siinä, akku ei vielä ollut mennyt tyhjäksi. Vaan nyt autossa palaa koko ajan...
  3. M

    3000gt/GTO/Stealth lisävarusteet

    Ostin toissapäivänä kokolailla heräteostona -94 3000gt Amerikantuonti vaparin. Haulla en löytänyt oikein mitään lisävarusteista, eikä niitä kaiketi suuremmin näissä olekaan? (vrt. vaikka Germaanit) Itselläni on aika perusversio, sitä lähinnä mietin että onko muovi/komposiittikatto lisävaruste...
  4. M

    ABS anturien yhteensopivuus.

    Elikkäs kun oma laitteeni on -93 galant 4wd 4ws niin rahatuksen maun arvaa, ja sehän ei maistu hyvältä etenkin kun itse irroittaessa naputtelin tökkeliä ilmeisesti liian kovaa hajoamisen seuraamuksella. Jos taka-anturi hajoaisi niin tilanne olisi varmaan kinkkinen 4wd/ws:n seurauksena mutta...
  5. M

    ABS anturien herkkyys!

    Elikkäs lancia ajoiltani muistan että antura on aikas naseva kestäen hammaskehään hakkaamista pidemmänkin aikaa, tämä liittyen siihen että purin olka-akselin veks kun oli vähän nitkahtanut. ABSi anturia koitin naputella irti jonkin aikaa ('sivurautaan' luonnollisesti tuli klommoja) luovutettuani...
  6. M

    Sumarin polttimon vaihto.

    Kylläpä on helpon olonen rojekti.. noh tilaa ei ole yhtään eikä pienen purkamisenkaan jälkeen mitään hajua miten polttimo vaihtuisi, sain sumarin takalevyn irti (perkeleen tiukassa) mutta en käsikopelolla tuntenut edes polttimon kantaa sieltä, tilaa nähdä sinne ei ole vaikka purin alamuovin...
  7. M

    Galant 2.5v6 -93 maahantuotu.

    Jees. Elikkäs onnistuin säkällä saattamaan tämän yksilön 'parempaan' paikkaan saksasta, olin jo varma että joutuisin tuomaan panzerwagonin nelikkoa kun etin. Enivei. Auto käväsi tänään katsastuksessa eikä saksan katsastus olekaan niin tarkka kun minulle on touhotettu, takaraidetangon päät...
Takaisin
Ylös Bottom