Hakutulokset

  1. jantzu

    Suunnitelmissa tuunata/siistitä '90 Lancer

    Vs: Suunnitelmissa tuunata/siistitä '90 Lancer V8 lätkä pois tosiaan :D Mutta itse aiheeseen.Maalaamiseen tarvitset ainakin seuraavat välineet. Maaliruisku Kompura(tarpeeksi iso) Veden erotin Hiomatarvikkeet Kittiä,mielellään lasikuitu ja muovikitti kitti lastat Ruisku kitti värimassa ohennin...
  2. jantzu

    turbon kurlaava ääni ???

    Vs: turbon kurlaava ääni ??? Itselläni kuului kurlaava ääni,kun oli laakerit turbosta menossa.Ääni loppui sitten uuden turbon myötä.
  3. jantzu

    Kokemusta paukuista(anti lag)

    Vs: Kokemusta paukuista(anti lag) Sprintti autoa olen tuosta galantista rakentamassa pikku hiljaa.Onkos kukaa rakentanut tuota paukkusysteemiä ite? Kaikki neuvot ja niksit otetaan vastaan.
  4. jantzu

    Kokemusta paukuista(anti lag)

    Vs: Kokemusta paukuista(anti lag) Oikeata paukkujärjestelmää.
  5. jantzu

    Kokemusta paukuista(anti lag)

    Onko kellää kokemusta paukku vehkeistä mitsuissa?Itse olen miettinyt galanttiin megan laiton yhteydessä paukkujen laittoa,ja siitä heräsi muutama kysymys. Onko miten lyhyt ikänen turbo tiedossa (garret t28BB) Mitä vaatii,muutakuin megaan ns.paukku ohjelman? Enemmän haittaa kuin hyötyä? Mitsu ei...
  6. jantzu

    Vertailutietoa GTI Turbotetusta Galantista

    Vs: Vertailutietoa GTI Turbotetusta Galantista Tämän tyylistä tekstiä vähän arvelinki tulevan,ois ehkä pitänyt pitää suunsa kiini ja olla kyselemättä mitää.Mutta hiekalla tarkotin.
  7. jantzu

    Vertailutietoa GTI Turbotetusta Galantista

    Vs: Vertailutietoa GTI Turbotetusta Galantista Hipoo aihetta,mutta minkä verran täytyy olla galantissa tehoja,että se sutiaa kolmos vaihteella kaasusta. Itselläni on turbotettu dyny,joka sutii kaasusta kolmosella.Penkissä en ole käyttänyt,ja kiinostaa minkä verran siinä vois olla...
  8. jantzu

    gti-->VR-4 svappi??????

    Vs: gti-->VR-4 svappi?????? Moro Onko mikään muuttunut vuosien varrella galantin katastus turbolle? Eli mulla on dynamic-4 johon laiteltu turbon hilppeet,mutta lohko on 4g63,onko mitää ongelmia katasukseen.vm galantissa on 89 riittääkö pelkkä eroavaisuus todistus mitsun maahantuojalta.
  9. jantzu

    Dynamic-4 galantin kytkin

    Vs: Dynamic-4 galantin kytkin Saisko jotain linkkejä tuone jenkkien suuntaan,jotka lähettelevät suomeen tavarata.
  10. jantzu

    Dynamic-4 galantin kytkin

    Vs: Dynamic-4 galantin kytkin No järkihintanen n.500€ tai saako tuolla nyt vielä järkevää sinteriä,sinteri siksi että mitsulla ajellaan sprinttiä ja ei kehtais jatkuvasti vaihtaa kytkintä.Vakio kytkin ei kestä noilla tehoilla ilmeisesti. mitsuhan on turbotettu dynamic4
  11. jantzu

    Dynamic-4 galantin kytkin

    Eli mistä löytäs järki hintaa sinteri kytkimen 4wd gti galantiin?käykö esim jostain evosta kytkin?
  12. jantzu

    dynamic4 galantin(vr4) tekniikka >93 colttiin

    Vs: dynamic4 galantin tekniikka >90 colttiin Mitenkähän sitten perän kiinikkeet olisi helppo toteuttaa,vai löytyykö siihenkin coltissa jo valmiit paikat? Colttihan on lyhyempi varmaa,joten kardaani on lyhennettävä? Ei muuta kun ensin 4wd coltti katastukseen ja sitten turbotat sen :D
  13. jantzu

    dynamic4 galantin(vr4) tekniikka >93 colttiin

    Vs: dynamic4 galantin tekniikka >90 colttiin Turvakaaret tulee tottakai,ja korin vahvikehitsaan myös.Autosta tulee täysin akk sääntöjen mukainen. galantista kerkesin jo sisäpuolen saumat käydä läpi,kunnes tuli tuo coltti mieleen.galantissa kun on "hiukan" hitsaamista vielä.Ja galantin suuri...
  14. jantzu

    dynamic4 galantin(vr4) tekniikka >93 colttiin

    Vs: dynamic4 galantin tekniikka >90 colttiin Elikkä vr4 galantista> CA koriseen colttiin tekniikan/alustan vaihto olisi ihan mahdollista toteuttaa järkevästi.Tosin evoissahan on hiukan erillaiset mitat verrattuna galanttiin (akselivälit,akseleiden leveydet) minkähänlainen olisi ajettava...
  15. jantzu

    dynamic4 galantin(vr4) tekniikka >93 colttiin

    Vs: dynamic4 galantin tekniikka >90 colttiin Näin ajattelin itsekkin että menee se 4g63 sinne,mutta mahtuuko jakolaatikko menemään sinne. toinen olisi 93:sesta eteenpäin oleva coltti.korimallimerkkiä en osaa sanoa.viisaamat kerokoon. Joku 1.3:nen 88-92 saa jo todella halvalla.jarrut olisi jo...
  16. jantzu

    dynamic4 galantin(vr4) tekniikka >93 colttiin

    Purin galantin ja huomasin että on aika laho tapaus (yllätys) Mielessä on nyt pyörinyt että laittas tuon dynamicin galantint (89) tekniikan(4g63) ja 4vedon tuommoseen 90 colttiin. Galanttihan on jo turbotettu eli teho painosuhde olisi coltissa kohilláan. Ja coltti ei tulisi tieliikinteeseen...
  17. jantzu

    4g63 vaihteisto

    Vs: 4g63 vaihteisto hiukan OT:mutta hipoo aihetta. tuli mieleen kun turbotin tuon dynamic4 galantin,niin miten siinä kestää voimansiirto tuota tehon lisäystä..?ja onko paljon eroja esim.vr4 ja evo1,2,3?
  18. jantzu

    Keskustelua dynamic-4 Galantin turbotuksesta, männistä, ecuista, suuttimista.

    Luulis bensan riittävän tuon modauksen jälkeen :nykii
  19. jantzu

    MCF-Wikipedia avattu.

    Vs: MCF-Wikipedia avattu. Mahatavaa työtä :peukku Nyt meni huomattavasti helpommaksi tiedon etsiminen.
  20. jantzu

    Galant E30 turvakaaret

    Vs: Galant E30 turvakaaret Ihan soittamalla onnistuu parhaiten.näin ainakin itse toimin kun tilasin kaaret n.3v sitten. Sivuja ei taida luuppanalla olla. Ja hinta oli perus jokkis kaarilla 260€ tosin hinta on nykysin varmasti noussut. nehän täytyy itse hitsata ja pätkiä oikean mittaisiksi...
Takaisin
Ylös Bottom