Hakutulokset

  1. T

    Vaihteeksi GDI:n nykimisestä.

    Mä kun putsasin läppäkoten niin koitin käynnistää autoa heti kun sain kotelon takas paikoilleen - ei pysynyt käynnissä.. Olin jo varma että olin särkeny sen, mutta koitin kuitenkin vielä laittaa imuputken takas paikoilleen - ja heti toimi täysin.. Tiedä sitten miksi näin..
  2. T

    Vaihtoehto moottorin forte huuhtelulle

    No meikäläisellä on powerdosen kautta hankitut nostajat toimineet nyt 1v/30000km hienosti - paremmin kuin alkuperäiset.  :peukku Öljykanava taisi olla isompi kuin alkuperäsis.. Monestakohan tehtaasta noita muuten maailmassa yleensä ulos tulee? Yhdestä?  ::)
  3. T

    Sisätilanpistoke galant -99

    No voi helkkari - sisäpistoke ollut ostettuna ja haara asennettuna jo 2 vuotta, mutta enpä tätäkään täältä tajunnut kysyä  :seina Asentamatta jäi kun apukuskin puolelta yritin sopivaa kohtaa tonkia.. Kiitokset vinkistä omastakin puolestani  :peukku
  4. T

    vetokoukun sähkösarja

    Noi rosvoliittimet on kans semmosia ..tanan värkkejä, että omaan autoon en niitä kyllä laittais.. Omaa sähkösarjaa asentaessa vedin piuhan varapyörän kotelon pohjassa olevasta kumitulpasta ja kuorin valojen johtoa pätkän matkalta ja siihen tippa tinaa ja teippi päälle.. Pysyy ja pitää.. Johdon...
  5. T

    Kenen Logo? (elektr.)

    No tosta Partcon luettelostahan löyty heti DIN liittimien alta noita Binder -liittimiä, joista 680 sarja näyttäis olevan just se mikä on hakusessa. Partcolla oli luettelossa vain 12 -pinniseen asti, mutta pistin kyselyä josko sais 19 pinnisenä - saas nähä.. Kiitoksia vaan vinkeistä.. Edit...
  6. T

    Kenen Logo? (elektr.)

    No valokuvassa sattuu oleen joo, mutta se mikä meikäläisellä on hakusessa on noilla samoilla M16 kuorilla, mutta pinnejä pitäisi olla kuten kaaviokuvassa, eli 19kpl.. Ja niitä ei DIN standardista taida löytyä.. Ja noissa 19 pinnisissä tuppaa yleisemmin oleen erilainen järjestys - mm. yksi...
  7. T

    Kenen Logo? (elektr.)

    Toi on sellasen saumausrobotin kauko-ohjaimesta. Rde-usa:n listoilta onnistuin jo ite löytään liittimen speksit (liite) - eli jos tollasia lojuu nurkissa niin huutakaa hep.. =) Yksittäin tilaamista halvemmaksi taitaa tulla vaihtaa yleisempään liitintyyppiin molemmat päät - vaikka D-liittimiks...
  8. T

    Kenen Logo? (elektr.)

    Moroo.. Täältä kun löytyy apu näemmä kaikkeen - pusutaudista lähtien, niin miksei tähänkin: Minkä elektroniikkavalmistajan logo liitteenä? Logo on 19-pinnisestä liittimestä, jollaista ei ilmeisesti sitten toista maa päällään kanna kun ei niin mistään meinaa löytyä.. Valmistaja kun selviäisi...
  9. T

    Galant -98 takalasinlämmitys

    Tosta ikkunan noususta on pakko kertoa vanhasta autosta joka oli Primera. Kuskin ikkuna tuntui nousevan vähän vinoon ja pirun laiskasti. Rasvailin koneistot ja liu'ut, mutta mikään ei tuntunu auttavan. Sitte jonkun etukajariasennuksen yhteydessä löysin ovikotelosta pultin joka ei tuntunu sopivan...
  10. T

    Galant ilmastointi

    No ei kauheen paha gallulle, mutta ilmastoinnin vaikutuksesta toi nyt ei vielä ilman vertailua oikein mitään kerro. Itseäkin vähän kiinnostas kyllä kun "joku on joskus väittänyt" että pyöreesti litran satasella maksais ilmastoinnin käyttö.. Vaikka eihän sekään ny montaa euroa vuodessa siitä oo...
  11. T

    Galant ilmastointi

    Eikös se sitä tarkoittanut että kun ilmastointi on ECO asennossa, käytetään ilmastoinnin kompuraa vain silloin kun on tarvis - ja bensaa säästyy.. ja pelkkä hiutale kun palaa niin kompura jauhaa jatkuvasti..
  12. T

    Hihnapyörästä..

    No näkisin että sullakin on se vulkanointi siellä ruvennu pettään.. Ei kai se muuten voi vempata.. Ei se kerralla irti poksahdakkaan, vaan repeytyy pikkuhiljaa.. Mulla heitti onneksi tehostajan remmin pois päältä kun tarpeeksi vemppas - siitä huomasin koko homman yleensäkin.. n. puolelta...
  13. T

    Hihnapyörästä..

    Pisti silmään tää kun itsellä petti myös Galantista toi vulkanointi. Enpä tiedä miten on tossa koneessa, mutta itsellä hihnapyörä oli päässyt kalvamaan jakopäänhihnan koteloa ja vähän jo itse hihnaakin. Hihna ja kotelo siis vaihdettiin samalla myös - ja sekös se olikin kallista lystiä.. ..mutta...
  14. T

    Galant 97-> sähkökaavioita?

    No niinpä tietysti - enpä tullut ite tuota edes ajatelleksi.. Jos laittas siihen katkaisijan väliin niin siitä saisi sitte pimeällä myös himmennettyä sen näytön niin ei paistais silmään.. Joku pikku hämäräkytkin ois tietty über cool siinä välissä... 8) Panelin valot vaan vilkkuis tahdissa...
  15. T

    GDi -autojen kilometreistä ja vioista

    Etupään nivelet tuntuu näissä olevan kovilla. Itekin juuri vaihdoin etutukivarren kun oli alapallo väljä (165tkm). Yhen _asiantuntijan_ mukaan tän kokoluokan autot pitäs aina olla takavetosia - sama ongelma on kuulemma passateissa sun muissa "isoissa" etuvedoissa.. Kone toimii taas kuin kello...
  16. T

    Olisko ketään mitsun GDI koneen kansiremontin teettäneitä?

    No onneksi olkoon vaan, sulla on ollu tuuria..  :peukku Mullahan se siis katkes "kiekat tapissa" ja silpuksi jakohihnan väliin... ja tästä johtu se kansiremontti.. eihän se pelkkä TP akselin hihnan katkeaminen taida aiheuttaa kun "vähän" tärinää.. Näin jälkikäteen en keksi mitään niin tyhmää...
  17. T

    Galant 97-> sähkökaavioita?

    Moron, en tiedä onko tää enää ajankohtaista sulle, mutta korjaamokäsikirjan mukaan ohjauspanelille tulevan 16-johtimisen liittimen toinen pinni alarivissä vasemmalta (kun liitintä katsotaan päästä salpa ylöspäin) on: ILL power supply - When lighting switch is ON = System Voltage.. Eli toi on...
  18. T

    Aiotko pitää jotain Mitsua "ikuisesti"...?

    Mä olin ajatuksissani jo GDI Gallusta luopumassa kun näillä kilometreillä (+30tkm/v.) ja bensan hinnoilla on noi pieniruokaset dieselit alkaneet houkutella... ...mutta nyt kun tuli melkein 4k€ siihen mottiin upotettua rahaa niin vaihtohaaveet suli budjetin mukana.. Noh - toisaalta se on kyllä...
  19. T

    -99 Galantin tukivarsista

    No tottahan sillä rokottamisella varmaan pallonivelelle kilsoja lisää saa - meikäläiselläkin sieltä vanhasta vesi tirskui sieltä kumin alta kun sitä puristeli mutta rasvaa ei paljo ollu.. Käsittääkseni sinne olis kyllä syytä painaa vaseliinia eikä öljyä sillä ruiskulla.. Miten löysitkin ton...
  20. T

    Oho - ei GDI:n ilmeisesti kuulukkaan nakuttaa!?

    Noita tasureitahan on käsittääkseni ainakin kahdenlaisia (isoreikäsiä/pienireikäsiä), mutta ei toi meikäläisenkään nyt ehkä ihan se "kaikista kauneimmin käyvä bensakone ever" ole, mutta kyllä se nyt enemmän minusta bensakoneelta jo kuullostaa ku dieseliltä.. ..tosin kauneushan on kuulijan...
Takaisin
Ylös Bottom