Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Kalle-koo sanoiVihdoin sain ensimmäisen ahtimen vaihdettua GTO:hon. Ei katkennut kuin 3 pulttia ja yhdestä mutterista meni kierteet.
Onneks millään noista ei ollut väliä kun uudet vaan tilalle. Huomenna hyökätään takimmaisen kimppuun.
Kalle-koo sanoiVihdoin sain ensimmäisen ahtimen vaihdettua GTO:hon. Ei katkennut kuin 3 pulttia ja yhdestä mutterista meni kierteet.
Onneks millään noista ei ollut väliä kun uudet vaan tilalle. Huomenna hyökätään takimmaisen kimppuun.
DaJackal sanoieukku
Kyllä se täydellinen OEM asennussatsi vain hankkii hintansa takaisin säästyneinä hermoina ja aikana.
Eikö ollutkin hieno paketointi öljylinjalla? ;D
mitsumikko sanoiJaaaa... Minkä kokoset sulle tulee?
Urran sanoiKati mä oisin ollu parin kilsan päässä, oisit soittanu avuks. eukku Ja oon muuten huomennakin.
EDIT: Ainiin, unohtu päivittää se rassailukin. Ihan normaalisti, olen hyväillyt toisten vehkeitä koko päivän.
Urran sanoiKati mä oisin ollu parin kilsan päässä, oisit soittanu avuks. eukku Ja oon muuten huomennakin.
EDIT: Ainiin, unohtu päivittää se rassailukin. Ihan normaalisti, olen hyväillyt toisten vehkeitä koko päivän.
"hyvä käsin hinkkaus, soita 040 123 4567, -Urran"Urran sanoiMun numerohan on foorumilaisille yleisessä jaossa
akio sanoi"hyvä käsin hinkkaus, soita 040 123 4567, -Urran"
vai miten Se oli?
AYE_GTI sanoi
Hitleriähän siinä tervehittään ku kokkeillaan tulleeko lämmintä lasille :Shadow sanoiNäyttää hakaristiltä pikkukuvassa ;D
Nelivedon vapautus ja laturi.AYE_GTI sanoi
Niin meinaat numero 3 ja 2?tommyz sanoiNelivedon vapautus ja laturi.
kirppu1990 sanoihyi mätsi mitkä sormet ;D
no, tänään oli lunki päivä yhen volvon pesin evon lisäksi ja sitten tuli imuroitua par er autoa.. Vikakoodien lukua ja nollausta tuli myös harrastettua.. Ja uutena juttuna oli kannen oikominen eukku
kysy masinistit sivuilla. Saanet vastauksen parissa tunnissa eukkuAYE_GTI sanoi
MäTSi sanoiTuli vaihettua imusarjan ja kaasuläpän välinen tiiviste uuteen... Ja tuli siinä huomattua, että vanha on ollu väärin päin paikallaan ;D Ihmekkään, jos dynossa korkeilla kiekoilla vähän ahdot ja moottori puutui.. Falskas oikeen kivasti tuon pienentyneen kaasuläpän lisäksi.
Tosiaan kannattaa muidenkin VR-4 omistajien tsekata, ettei ole väärin perin mennyt paikalleen, jollei kaasuläppää ole irroitettu imusarjan yhteydessä
Sitten tuli K&N:n putsari viellä putsattua samaisen merkin aineilla.
Ja nyt on taas leima. Taino, oli se jo vähän ennen ysiä ;DUrran sanoiKävin leimalla Galantin kanssa. Ensimmäisen kerran ehkä 5 vuoteen on leimalta tullut hylsy. Mä en oo nyt pariin viikkoon ajanut Galantilla eikä vaimokaan mitään ole sanonut mutta jarrupala oli takana loppu ja oli tehnyt jopa pienen skraadun jo levyynkin. Täytyy illalla kattoa menikö levy vaihtoon vai onko vaan hipassut. Ei muuten mutta noi Black Diamondit on aika huikeissa hinnoissa (mitä siis autossa nyt on, tosi vähän ajettuna) ;D
Hinta ei voi korreloida noissa laatua koska Black Diamond 160e pari ja Brembo 60e pari :
Lesea sanoise ohjauspaineletkun nippa oli katkennut ja tilalle oli laitettu kai naulapyssyn nauloja että näytti ehjältä :nykii
Slider sanoiklassikko soomikorjaus.
Juzu sanoiEilen runsaasti hionta hommia(ja olutta) tästä syystä vino kuva ;D
Onkos td:ssä joku 15k longlife-vaihtoväli?mystinengalant sanoiVähän pienemmät rassailut, tarkastin niin TD -lanceri ei ole 3tkm aikana syönyt öljyä. Harvinaista
tommyz sanoiOnkos td:ssä joku 15k longlife-vaihtoväli?
tommyz sanoiOnkos td:ssä joku 15k longlife-vaihtoväli?
No tuo 15k on omaan mieleen aika pitkä.. On noita nokkavikaisia tiisselivolkkareita tullut vastaan aika paljon, ihan vain pitkän öljynvaihtovälin takia nokat on vaihtokunnossa alle 200tuhannessa. :/ast sanoi15k on aika short life tänä päivänä, paras itseläni ollut diesel oli max 50 tkm tai ajotietokoneen mukaan