Mitä olet tänään rassaillut?

Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Laittelin mig.iin euroliittimen ja uuden kaapelin,meni jopa yllättävän helposti.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

yrittäny guuglata tommoseen traktoriin pääjarrusylkyn kumeja, tosin huonolla menestyksellä.

aten sylkky mihin pitäs muutama kummi saada, mutta omat etsintä taidot tuottanu vesiperän....
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Kalle-koo sanoi
Vihdoin sain ensimmäisen ahtimen vaihdettua GTO:hon. Ei katkennut kuin 3 pulttia ja yhdestä mutterista meni kierteet.
Onneks millään noista ei ollut väliä kun uudet vaan tilalle. Huomenna hyökätään takimmaisen kimppuun.

:peukku

Kyllä se täydellinen OEM asennussatsi vain hankkii hintansa takaisin säästyneinä hermoina ja aikana. :) :)
Eikö ollutkin hieno paketointi öljylinjalla? ;D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Kalle-koo sanoi
Vihdoin sain ensimmäisen ahtimen vaihdettua GTO:hon. Ei katkennut kuin 3 pulttia ja yhdestä mutterista meni kierteet.
Onneks millään noista ei ollut väliä kun uudet vaan tilalle. Huomenna hyökätään takimmaisen kimppuun.


Jaaaa... Minkä kokoset sulle tulee?
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

DaJackal sanoi
:peukku

Kyllä se täydellinen OEM asennussatsi vain hankkii hintansa takaisin säästyneinä hermoina ja aikana. :) :)
Eikö ollutkin hieno paketointi öljylinjalla? ;D

Ei ollu pelkoa, että olis vääntynyt :peukku

mitsumikko sanoi
Jaaaa... Minkä kokoset sulle tulee?

15G. Riittänee omiin tarpeisiin mainiosti.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Kati mä oisin ollu parin kilsan päässä, oisit soittanu avuks. :peukku Ja oon muuten huomennakin.

EDIT: Ainiin, unohtu päivittää se rassailukin. Ihan normaalisti, olen hyväillyt toisten vehkeitä koko päivän.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Urran sanoi
Kati mä oisin ollu parin kilsan päässä, oisit soittanu avuks. :peukku Ja oon muuten huomennakin.

EDIT: Ainiin, unohtu päivittää se rassailukin. Ihan normaalisti, olen hyväillyt toisten vehkeitä koko päivän.

Oisitko mukamas malttanut lähteä :D Tokkopa.... :D Siellä on taas detaljoitu oikeen isolla kädellä :)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Urran sanoi
Kati mä oisin ollu parin kilsan päässä, oisit soittanu avuks. :peukku Ja oon muuten huomennakin.

EDIT: Ainiin, unohtu päivittää se rassailukin. Ihan normaalisti, olen hyväillyt toisten vehkeitä koko päivän.

kamoon, eihä mulla taida olla edes sun numeroa saati varmaan olisi varattua tuutannut jos olisin soittanut :D no basbarduun ja mystisen sain kii :) ja harri k:n kanssaki sain höpötellä puhelimessa kun olen vähän pöljä :D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Mun numerohan on foorumilaisille yleisessä jaossa enkä kyl joutanu puhelimessa puhuu viikonloppuna :D Mutta tottakai oisin malttanu lähteä ja uskon että Janne myös. Siinähän oli vieressä GT86 avaimet virtalukossa odottamassa (ja Galant toki). Mut joo tulihan tossa kahteen pekkaan taas 60 työtuntia puoleentoista päivään ;D Mut jälki sen mukasta :peukku
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

akio sanoi
"hyvä käsin hinkkaus, soita 040 123 4567, -Urran"
vai miten Se oli? :p

pitääpä soittaa ;D

muttei ihan ot ni ainakin ajatustasolla olen jo vaihtamassa evoon etupenkkien paikat :D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Mielenkiinosia symbooleja on 7710 Foordin sulakerasian kannes :nykii


Onko kellän tietoa? Nuista muutamasta epäselvästä...

Niin tuli tuota vähän rassailtua. Sai ylivaihteen (tjsp.) toimimaan ja nelivedon pelaamaan, niin et sen saa pois päältäkin ::) Sulake no. 3 ja vähän teippiä ;D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

AYE_GTI sanoi
Mielenkiinosia symbooleja on 7710 Foordin sulakerasian kannes :nykii


Onko kellän tietoa? Nuista muutamasta epäselvästä...

Niin tuli tuota vähän rassailtua. Sai ylivaihteen (tjsp.) toimimaan ja nelivedon pelaamaan, niin et sen saa pois päältäkin ::) Sulake no. 3 ja vähän teippiä ;D

Näyttää hakaristiltä pikkukuvassa ;D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Shadow sanoi
Näyttää hakaristiltä pikkukuvassa ;D
Hitleriähän siinä tervehittään ku kokkeillaan tulleeko lämmintä lasille ::)

Aito Engelsmanni tuo on...
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

AYE_GTI sanoi
Mielenkiinosia symbooleja on 7710 Foordin sulakerasian kannes :nykii


Onko kellän tietoa? Nuista muutamasta epäselvästä...

Niin tuli tuota vähän rassailtua. Sai ylivaihteen (tjsp.) toimimaan ja nelivedon pelaamaan, niin et sen saa pois päältäkin ::) Sulake no. 3 ja vähän teippiä ;D
Nelivedon vapautus ja laturi.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

tommyz sanoi
Nelivedon vapautus ja laturi.
Niin meinaat numero 3 ja 2?

No ne epäselvät / tulkinnan varaiset, mitä tarkotin olis:

4, 8, 9, 13, 16 (Vai olisko ilmastointi?)
, 19 etukuormain?
, 22 ei mittään hajua ::) Paintissa viivan vahvuus...

loput valoja...
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Tuli vaihettua imusarjan ja kaasuläpän välinen tiiviste uuteen... Ja tuli siinä huomattua, että vanha on ollu väärin päin paikallaan ;D Ihmekkään, jos dynossa korkeilla kiekoilla vähän ahdot ja moottori puutui.. Falskas oikeen kivasti tuon pienentyneen kaasuläpän lisäksi.

Tosiaan kannattaa muidenkin VR-4 omistajien tsekata, ettei ole väärin perin mennyt paikalleen, jollei kaasuläppää ole irroitettu imusarjan yhteydessä



Sitten tuli K&N:n putsari viellä putsattua samaisen merkin aineilla.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

hyi mätsi mitkä sormet ;D

no, tänään oli lunki päivä :) yhen volvon pesin evon lisäksi ja sitten tuli imuroitua par er autoa.. Vikakoodien lukua ja nollausta tuli myös harrastettua.. Ja uutena juttuna oli kannen oikominen :peukku
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

kirppu1990 sanoi
hyi mätsi mitkä sormet ;D

no, tänään oli lunki päivä :) yhen volvon pesin evon lisäksi ja sitten tuli imuroitua par er autoa.. Vikakoodien lukua ja nollausta tuli myös harrastettua.. Ja uutena juttuna oli kannen oikominen :peukku

Ei ole mun ;D

Sit latasin akun tänään täyteen autosta 8)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

AYE_GTI sanoi
Mielenkiinosia symbooleja on 7710 Foordin sulakerasian kannes :nykii


Onko kellän tietoa? Nuista muutamasta epäselvästä...

Niin tuli tuota vähän rassailtua. Sai ylivaihteen (tjsp.) toimimaan ja nelivedon pelaamaan, niin et sen saa pois päältäkin ::) Sulake no. 3 ja vähän teippiä ;D
kysy masinistit sivuilla. Saanet vastauksen parissa tunnissa :peukku
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Eilen tuli rassailtua vähän putkiston parissa. Nyt on taas vähemmän ahdistusta ja äänetkin mukavammat omaan sielunmaisemaan peilattuna.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

MäTSi sanoi
Tuli vaihettua imusarjan ja kaasuläpän välinen tiiviste uuteen... Ja tuli siinä huomattua, että vanha on ollu väärin päin paikallaan ;D Ihmekkään, jos dynossa korkeilla kiekoilla vähän ahdot ja moottori puutui.. Falskas oikeen kivasti tuon pienentyneen kaasuläpän lisäksi.

Tosiaan kannattaa muidenkin VR-4 omistajien tsekata, ettei ole väärin perin mennyt paikalleen, jollei kaasuläppää ole irroitettu imusarjan yhteydessä



Sitten tuli K&N:n putsari viellä putsattua samaisen merkin aineilla.

Jaa sinne on joku Insinööri ruutannu vielä tiivisteliimaa kaveriksi...mihin tämä maailma on menossa :'(
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Korisarjaa maalaillu, pohjatyöt, vaihtanu volkkarin paskakoneeseen hihnankiristimen ku oli ässän muotonen ja flektiin visko ja akselinlaakerin.. oli muuten pikkusen syvältä..
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Jarruja rassailtu pari päivää.Satulatkin sai uuttaväriä mutta ei se menny ihan niinkuin piti.Valumiahan sinne tuli ja muutenkin ihan persiistä mutta oli mikä oli.Teräspunokset paikoillaan ja huomenna ilmaus.Torstaina pitäisi viiä jakopään laittoon vielä.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Kävin leimalla Galantin kanssa. Ensimmäisen kerran ehkä 5 vuoteen on leimalta tullut hylsy. Mä en oo nyt pariin viikkoon ajanut Galantilla eikä vaimokaan mitään ole sanonut mutta jarrupala oli takana loppu ja oli tehnyt jopa pienen skraadun jo levyynkin. Täytyy illalla kattoa menikö levy vaihtoon vai onko vaan hipassut. Ei muuten mutta noi Black Diamondit on aika huikeissa hinnoissa (mitä siis autossa nyt on, tosi vähän ajettuna) ;D

Hinta ei voi korreloida noissa laatua koska Black Diamond 160e pari ja Brembo 60e pari ::)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Eilen evoon uudet vanteet + renkaat. Tänään etupuskurin irroitusta jonka jälkeen ritiläs pois, koska taas on tarvetta maalille. On muuten niin monella nippelillä ja nappelilla ne ritilät kiinni et joka kerta menee hermot!!
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Urran sanoi
Kävin leimalla Galantin kanssa. Ensimmäisen kerran ehkä 5 vuoteen on leimalta tullut hylsy. Mä en oo nyt pariin viikkoon ajanut Galantilla eikä vaimokaan mitään ole sanonut mutta jarrupala oli takana loppu ja oli tehnyt jopa pienen skraadun jo levyynkin. Täytyy illalla kattoa menikö levy vaihtoon vai onko vaan hipassut. Ei muuten mutta noi Black Diamondit on aika huikeissa hinnoissa (mitä siis autossa nyt on, tosi vähän ajettuna) ;D

Hinta ei voi korreloida noissa laatua koska Black Diamond 160e pari ja Brembo 60e pari ::)
Ja nyt on taas leima. Taino, oli se jo vähän ennen ysiä ;D

Jarrupalasta lähteny kulutuspintaa lohkare -> kulunu vinoon -> pelti ottanut kiinni -> ei edes isoa pykälää ja levyssä 9,6mm paksuutta (10mm uutena ja 8,4 minimiraja). Pikkasen hioin levyä että se miniatyyrinenkin pykälä olis vielä pienempi ja laitoin uusilla paloilla kasaan. Nyt siis vain yksi satula (kun ei se jarrudynoon tota kumminkaan saa). Tarkoitus kesärenkaiden vaihdon yhteydessä mittaa muut palat ja todennäköisesti investoin koko sarjan jotain paloja.

Eli saa suositella hyviä katu/sportti paloja Black Diamondin levyille. Mamasanin valikoiman tsekkasin mutta EBC oli tyhjä arpa.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Pajeroon tuli startti vaihdettua. 4kk vanha startti routi kunnolla. Takuuseen hain uuden ja tiskillä myyjän kommentti "tämähän on räjähtäny".

Onneks särky omaan talliin. Vaihtokin alkaa mennä rutiiinilla.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Lisää maalailuu.. nyt on takapuskurin levikkeet ja puskuri ja lintulauta lakattu 2 otteeseen.. eiköhän nyt rupee pysyy..
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Taas on viimeistelty läjä osia huomista maalausta varten ja tehty kaikenlaista putsailua sisustan asennusta varten. Lisäilin äänieristystä moneen paikkaan ja asensin kattoluukun, kattoverhoilun ja muita osia kattoon paikalleen. Täytyy sanoa, että Gladenin vaimennusmateriaalit olivat pirun laadukkaan tuntuisia ja todella nopeita asentaa. Kolmea eri sorttista materiaalia tuli laitettua ja lisää tulee aamuyöstä kotiovelle asti toimitettuna. 8) Iso kiitos AudioVisionille! :peukku
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Pientä iltapuuhaa: ahtopainemittari laitettu, takalasit tummennettu ja by-pass vaihdettu :) tuo by-pass nyt tuli ostettua vähän huvikseen mutta vaihtaessa tuli huomattua että olikin hyvä hankinta, se ohjauspaineletkun nippa oli katkennut ja tilalle oli laitettu kai naulapyssyn nauloja että näytti ehjältä :nykii
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Lesea sanoi
se ohjauspaineletkun nippa oli katkennut ja tilalle oli laitettu kai naulapyssyn nauloja että näytti ehjältä :nykii

:D klassikko soomikorjaus.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Eilen runsaasti hionta hommia(ja olutta) tästä syystä vino kuva ;D
 

Liitetiedostot

  • maaliin2.jpg
    maaliin2.jpg
    81.5 KB · Lukukerrat 371
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

ast sanoi
15k on aika short life tänä päivänä, paras itseläni ollut diesel oli max 50 tkm tai ajotietokoneen mukaan
No tuo 15k on omaan mieleen aika pitkä.. On noita nokkavikaisia tiisselivolkkareita tullut vastaan aika paljon, ihan vain pitkän öljynvaihtovälin takia nokat on vaihtokunnossa alle 200tuhannessa. :/
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

haettiin emännän kupla talviteloilta liikenteeseen,matkalla ku käytiin tankkaamas ni joku oli menettäny autonsa hallinnan suoralla tiellä ja osunu sillanreunaan. mukavasti oli etupyörä taittunu alle ;D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Pajerosta kone ruuvattu irti, pitäs hakea viel raktori naapurista ja nostaa kone pois pesästään.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Pyörittäny lounasravintolaa viikon verran.. Sen lisäksi tänään lajitellut mainoksia, pessyt auton ja kaksi kannettavaa vaihtanut xp:stä win7.. no, jos ensiviikon torstaina saisi hengähtää vähän.. sinne asti mennäänkin tuli perseen alla :-\
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Vähän säädin perää tasaseks ja sit vaihoin jarrupaloja :) pitäis etuiskareitten alapäät löystää ku on jumissa..
 
Takaisin
Ylös Bottom