nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?
Eiköhän opi ei kai ne liimatkaan ikuisia ole, vaikka tehtaalla olisikin laitettu.
Itse sain (ihme kyllä) aikaiseksi ruveta purkamaan tuota maamoottoria, eikä se sitten ollutkaan oikein homma eikä mikään. Yksikään pultti ei katkennut, itse asiassa vain pari pulttia oli vähän tiukemmassa että sai jopa vääntää auki, mutta muut pyörivätkin melkein sormivoimin auki. Ja tuo härveli on 30-luvulta, säilytetty aina ulkona kuusen alla :nykii ja ilokseni huomasin, että kampiakseli pyörii täysin vapaasti ja ilman välyksiä! Ainoastaan mäntä on jumissa sylinterissä, mutta eiköhän tuo lamppuöljyllä saada lioteltua auki...
Melko julman kokoinen tuo laite kyllä on, ehkä pari seuraavaa kuvaa antaa osviittaa miten paljon siellä on pyöriviä massoja...?
korbimotors sanoiv-loppuna tuli käytettyä tuosta 2.8 pajerosta öljypohja pois ja puhdistettua kunnolla pinnat ja uudet tiivisteliimat väliin. Nyt on näyttänyt pitävän, sitä ei tiedä että kauanko pitää
Eiköhän opi ei kai ne liimatkaan ikuisia ole, vaikka tehtaalla olisikin laitettu.
Itse sain (ihme kyllä) aikaiseksi ruveta purkamaan tuota maamoottoria, eikä se sitten ollutkaan oikein homma eikä mikään. Yksikään pultti ei katkennut, itse asiassa vain pari pulttia oli vähän tiukemmassa että sai jopa vääntää auki, mutta muut pyörivätkin melkein sormivoimin auki. Ja tuo härveli on 30-luvulta, säilytetty aina ulkona kuusen alla :nykii ja ilokseni huomasin, että kampiakseli pyörii täysin vapaasti ja ilman välyksiä! Ainoastaan mäntä on jumissa sylinterissä, mutta eiköhän tuo lamppuöljyllä saada lioteltua auki...
Melko julman kokoinen tuo laite kyllä on, ehkä pari seuraavaa kuvaa antaa osviittaa miten paljon siellä on pyöriviä massoja...?