Hakutulokset

  1. T

    Carisma 1.6 -99 nykii ja sammuilee (RATKAISTU)

    Vs: Carisma 1.6 -99 nykii ja sammuilee (RATKAISTU) Ittellä samoja ongelmia, Tosin testerit antoi 0 vikakoodia vaikka moottorivalo palaa. Mutta itse asiaan: Mikä osa toi siis sitten on tuossa yllä? EDIT: Jaa ilmeesesti Hall-anturi?
  2. T

    Konsolin valot

    Joo itse olen pähkäillyt samaa ja aikoinaan kävin kyselemässä neuvoja/kuvia (kerta)käyttöautolta. Sain epäselvän kuvan A4:lle, jossa näkyi että kolme valoa tulisi ilman/lämmön säätö nuppien taakse. Pahasti näytti siltä että pitää purkaa paljon, mutta pitää tutkia asiaa enemmän kun ilmat lämpenee...
  3. T

    Carismaan räjäytyskuvakirjaa?

    Minulta saattaa löytyä jotaan jos oikein muistan... pitää vaan löytää tuolta koneelta jostain... Tais vaan muistaaksen olla aika suuri tiedosto ???
  4. T

    Rengaskokoja

    hmm tätä on etsittykin eli onko tää vastaava kuin volkkareiden ETKA...?
  5. T

    Ammattiliike?!?

    Voi olla että on audi saanu "hieman" sikaa! Täytyy olla tuuria että aski pamahtais normaalis ajos....
  6. T

    "3000GT":n paluu

    joo niinpä jos sitä jo skylineen verrataan =)
  7. T

    Carisma +vaihteistoöljy??

    15 tonnin välein näyttää olevan huollot 1,6       3,4 l  SAE 75w/80 1,8       3,4 l  SAE 75w/80 1,8GDI 3,4 l  SAE 75w/80
  8. T

    Onko autollasi "kutsumanimeä"?

    mitsu carisma---> karisma, evo, Japanin ruusu, Larisma :P
  9. T

    Carisman konsoli valot

    no joo sitten pitää kattoa mistä ne löytyys...olis vaan hyvä tietää jottei tarvittisi puolta kojelautaa purkaa että sais valot vaihdettua :P
  10. T

    Carisman konsoli valot

    eli mistä löytyy nämä valot jotka tulis tuonne lämmön säädin paneelin taakse vai onko niitä ollenkaan ainakin pimeänä on ollut... :)
  11. T

    Carisman tuunaukseen jeesiä...

    carisma 1,6 löytyys tälläistä turbo kittiä jos tollasen nyt sitten onnistuu laittamaan... Linkissä oleva kitti on "tarkoitettu" lanceriin mut sama kone näyttää olevan carismassakin (4G92) korjatkaa jos olen väärässä :) http://www.prostreetonline.com/buy/turbo_specialties_superior_turbo_kits/ml2001/
  12. T

    Carismaan karismaa..

    No justiinsa no siinä meni sekin mahdollisuus saada edes jotaan osaa mun carismaan ;D
  13. T

    Pimp My Ride

    Mutta on ne kyllä jotkut autot jotka siinä on niin ne on kyllä niin rikkomalla rikottuja mut paras kyllä oli se mustangi se oli niinku oikeen huonossa käytössä ajanmittaan kulunut... =)=)
  14. T

    fakeko ?

    no vaikka se onkin ehkä fake mut voishan se oikeesti mennä tosta luukusta noin saahan sitä sähköjohtoa löysälle sisäpuolelta ;)
  15. T

    Pimp My Ride

    Joo eipä ne sielä wcc:ssä taida koneelle paljo mitään tehdä. Lähinnä vain keskittyvät tähän customointiin! yks toinen firma joka osaa kans laittaa autoja tavalla kuin wcc niin 310 motoring=)
  16. T

    95 / 98 oktaanista...?

    Kerosiini kuuluu petroleihin. Petrolit ovat bensiiniä raskaampia ja matalaoktaanisempia, mutta dieselöljyjä kevyempiä. Ja sitä on myös niissa puolen litran pulloissa joita käytetään bensa suuttimien puhdistukseen
  17. T

    Carismaan korisarjaa

    Jos jotain tehon lisäystä mielit niin älä ainakaan lastua ei ole paljoakaan hyötyä vaparissa menee rahat turhaan ;D
  18. T

    Carismaan karismaa..

    vestatec:ltä löytyy jonkunlaista osaa!! =) http://www.vestatec.de/englisch/frames.html myös muihin mitsun malleihin
  19. T

    Carismaan HiFiä

    Eli olen ajatellut asentaa ovipahviin jotku noin 6,5" ja niis on sellanen syvennys mahtaakohan siinä olla oikeen virallisesti asennuspaikka?
  20. T

    Carismaan lexusta

    Joo oon huomannu saman. Mutta sinänsä osaavissa käsissä sais varmaan hienon pirssin kun ei kerran noita ole paljoa liikentees. (En ainakaan ole huomannut) mut ne lexukset ois kivat...pitää varmaan sit vaan ettiä :o
Takaisin
Ylös Bottom