Hakutulokset

  1. M

    Kysymys askista?

    Eli autoni on lyhyt pajero jossa on 3lv6 mosa, ei orkkis siis ja kysymykseni kuuluukin mistä tiedän mikä vaihdelaatikko mulla on? Tiedän et vaihdekepin paksuudesta mutta kun se on pätkästy kun koria on korotettu, eli mistä tiedän mikä aski mulla on? Se on "kuulemma" se parempi tiedä häntä...
  2. M

    Vaihdelaatikon korjaus?

    Onko minkälainen operaatio vaihtaa ainaskin synkkarenkaat 3LV6 pajen laatikkoon? Mitäs muuta kaikkea kannataa vaihtaa samalla kun on auki? Tarviiko jotain spesiaali työkaluja? Olis talven aikana pientä remppaa tehtävä et keväällä olis taas iskussa :o Ykkösen synkka on aikansa elänyt, rusahtaa...
  3. M

    Pajeron etuakselista tietoa?

    Eli nyt tarttis apua alan tietäjiltä! Eli kysessä on etuakselii joka on 2001 ja uudemmissa,mistä tiedän että on just toi akseli kyseessä? Akseli on kiinni vm89 pajerossa! Eli täs mallissa ei ole napalukkoja vaan toimii alipaineella tai niin ku mulla kytkettynä koko ajan päälle :) Olisin siis...
  4. M

    Pyränlaakerin vaihto pajeroon

    Auto on pätkä pajero vm 89.Etuakseli on 2000v ja uudemmissa eli ei ole napalukkoja vaan alipaineella toimiva. Kyse on siis vasemmasta etu laakerista.Eli onko jotain spesiaalia kyseisessä? Tiedän et ei oo mikään amerikan keikka mutta on kummiskin vaihdettavissa, ja onko jollain tietoo espoon...
  5. M

    Jakopään remmien vaihto

    Tarttis pikkasen neuvoa, auto on 3l v6 pajero ja pitäs remmit vaihtaa ja tietenkin rullat kans mutta mitäs kaikkea pitää ottaa huomioon??  Tarviiko jotain erikois työkaluja jos ni onko ne sellaisia jotka voi tehdä itse? Miten on uskaltaako ostaa osat motonetistä vai orkkis osina, hinnat on vaan...
  6. M

    Pajeron vaihdelaatikosta

    Auto on edelleen toi3l,V6 lyhyt ja renkaat on 35. Elikkä mistä teidän onko mulla se parempi laatikko vai huonompi? Onko tietoa missä sais korjautettua auton "rätin" 09 alueella ja tietenkin hyvään hintaan! ???
  7. M

    Ääntävä "laakeri"

    Olis pieni kysymys! Auto on 89 lyhyt pajero 3l,V6rätillä ja siitä alkoi kuulua jurnutusta käänyttäessä oikealle ja motarilla vipatti ratti hieman. Auto ei ole kauaa ollut mulla, mut ei vipattanu kun vasta sen jälkeen kun oltiin pikkasen offaamassa mudassa.Ajattelin kysästä fiksummilta pikkasen...
Takaisin
Ylös Bottom