76 colt-lanceri projekti sapporon 4g63+muuta...

mitse87

Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2004
Sijainti
Etelä-Pohojam'maa, seinäjoki
elikkäs tiedossa on colt-lanceri -76 . auto on erittäin laho ja siitä ja omasta saisi yhdistelemällä toimivan.(+pellit päälle...) tarkoitus on rakentaa alkuperäisen näköinen lancer johon kuitenkin pitäis sovittaa galantin tekniikkaa. laskeskelin tuos että 1600 gsr vertaamalla olis mahdollista katsastaa autoon galantin 4g52 moottori. (hepat +20%= 98,4hp, tilavuus +25% = 1996,25.) 4g52 koneessa on: 98 hp, 1995cm3.
eli näitten valossa pitäis koneeseen saada luvat?
onko kellään kokemuksia vastaavasta projektista?
eli tekniikka pitäis ilmeisesti saada laatikon kanssa? kuinkas kartaani? muutoksia ei ilmeisesti tarvitse tehdä muutakuin rummut jykevimmiksi? sopiiko kyseinen tekniikka "heittämällä"? ???
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

4g52 on ketju vetosella nokkalla ja g63 on remminokalla

ja g63 uudempaa kone tyyppiä

iskutilavuus sama...


ps. HAULLA TÄMMÖNEN
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

jaa auto-datassa iskutilavuus oli g52 1995cm3
ja g63 sella 1997cm3.
kumminki... pitäis lanceriin saada tollane leimattua?
eikös celeste ole pitkälti samalla alustalla?
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

GSR lancerin perä että saat levyt taakse ja jäähdytetyt eteen
jarrupääsylinteri ja tehostin vaihtoon luulis että saa kilpiin

edit : aini ja GRS celen koneessa (tupla solexein) on 110din hv... ja celesteä et voi käyttää vertailu kohtana... tehokkain
lancerhan on se GSR malli..
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

JKorpela sanoi
GSR lancerin perä että saat levyt taakse ja jäähdytetyt eteen
jarrupääsylinteri ja tehostin vaihtoon luulis että saa kilpiin

joo käykö celestestä? gsr lancerin osia ei taida oikeen saada mistää...
olis tosiaan -76lanceri tieros josta ainaki paperit+ osaa, josei siitä tee... nyt pitääs kattella jo suunitelmaa valmiiksi jos siitä teköö.
muuten mitä varten levyt pitää taakse laittaa ja eteen isontaa? eikös ton ikäisessä gsr:ässä ole rummut takana?
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

jarrut kannattaa aina laittaa tekniikan tasalle!

ainakin 81' gsr lancerissa on levyt takana...
celestessä isot rummut(gsr mallissa isomat kuin 1.6malleissa ja taitaa olla isomat kuin 2.0gt mallisakin)
ja se että laittaa kunnon jarrut tekee konttorilla käynnin helpomaksi voi jopa saada läpikin helposti

kaippa tuon celesenkin taka-akseli käy mutta taitaa olla GSR mallin taka-akseli harvinaisempi kuin lancun... tai mistä sitä tietää...

mulla voi olla yks juuri 81'vm GSR lancu tekniikka(kone+lootaperä) tiedossa en oo kyl nyt ollut yhteyksissä että löytyykö kyseistä autoa vielä...
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

ainakin celeste 76-80 ja lancer 1200/1400 76-79
ovat samat palat ja kengät. 1600 ja farmari lancerissa ovat eri kengät taakse. a17 sarjassa eri osat...
ja kyllä näillä omillakin tm:n testien mukaan pitäis pysähtyä riittävästi.(...ja jarrut ovat vauhdin tappaja...)
eli en vaihra jos ei ole katsastukseen aivan pakko. ;)

eli kannattaa ilmeisesti kattella 4g52 koneella varustettu läpimätä galantti josta tekniikan?
onko näissä yleensä 5-v laatikko?
ja kuinka tarkkaa ne muutoskatsastukset oikeestaan on? meinaan vkloppuna datsuni rekisteröitiin eikä eres kattonu koneen tyyppiä. samoin toi oma lancer on liikkunut ties kuinka kauan 1200sen papereilla ja 1600sella koneella... ;D
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

Jos rakennat takavetoista Lanceria tai Celesteä, osta Chiltonin "Colt Lancer" korjausopas ko. malleille. Siinä selvitetään, miten Lancer ja Celeste ovat itseasiassa Lancer ja Coupe Lancer -markkinamiehet Suomessa ovat vaan päättäneet toisin ja katsastuskonttori päättelee niiden olevan täysin eri autoja, nimien perusteella (se siitä ammattitaidosta). Haynesin oppaassa on käsitelty mm. 4g54 koneinen malli, vaikkei kannessa ole siitä mainintaa...

EDIT: HAYNESIN manuaali
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

tässä linkki sivulle, jossa on kuva ko. Haynesin manuaalista.
Kannessa ei puhuta sen kummemmin Celestestä eikä 4G54 koneista, silti ne kuitenkin löytyvät opuksesta...
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

tilasin tuolta Englannista pari Haynesin manuaalia.... joista löytyy Celesteen ja Lanceriin tiedot 4G52 ja 4G54 koneisista malleista. Eli kohta Suomen maahantuojakin tietää sellaisia valmistetun ;D .
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

manuaalit ovat saapuneet. Ihmettelisin kovasti jos vielä vänkäävät 2.6 Celesten leimaamisesta, kun tuota kirjaa näyttää: siellä sanotaan ykskantaan, että ko. vehkeet on tehty Japanissa by Mitsubishi Motors, vaikkakin ne on myyty Dodgena ja Plymouthina... eli isolohko Celesteä väkertämään ;D

PS. tulivat muuten Singaporesta ne kirjat, ei Englannista. Ja samaan hintaan kuin Alfamerilta olisi saanut... jos edes olisi.
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

Paljonkos tehokkaimmassa Celestessä nyt sitten on ollut potkua? Meneekö 2.0 turbotekniikka jo heittämällä leimasta läpi?
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

mun ohjekirjan 2.0GSR mallissa on 125hv eli siihen 25% on 150hv....
ja mikä parasta... 2.6 starionin tbo kone on 150hv vakiona... :peukku
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

2.0 GSR on tehokkkain kone, jenkit ilmoittaa 4G54 koneelle vain 108hv. Mutta varmasti se G54 on potentiaalisempi, 180hv + melko hyvä vääntö irronnee melko pienillä muutoksilla (tuplat, nokka, peltisarja, putkisto ja puristukset kuntoon).
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

4g54 koneessahan noi puristukset tais olla 8.0:1 vai olisko jopa ollu 7.5:1... että potenttiaalia siin koneessa on..
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

Niko Päivinen sanoi
manuaalit ovat saapuneet. Ihmettelisin kovasti jos vielä vänkäävät 2.6 Celesten leimaamisesta, kun tuota kirjaa näyttää: siellä sanotaan ykskantaan, että ko. vehkeet on tehty Japanissa by Mitsubishi Motors, vaikkakin ne on myyty Dodgena ja Plymouthina... eli isolohko Celesteä väkertämään ;D

PS. tulivat muuten Singaporesta ne kirjat, ei Englannista. Ja samaan hintaan kuin Alfamerilta olisi saanut... jos edes olisi.


onko siinä mainintaa colt-lancerin 2.4 litraisesta?
mobilistissä joskus oli juttua lancereista ja siinä huhuttiin sellaisia löytyvän ameriikoista???
nyt on parikin lanceria kiikarissa ja... :p ???
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

2.4.. luultavasti väärinymmärrys tai typo. 4G64 moottorin juuret eivät taida ulottua 70-luvulle asti...
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

no on on, siitähän tässä on koko ajan puhuttu: 2.6 litrainen 4G54 on löytynyt joidenkin ameriikan mallien keulalta....
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

Celeste = coupe Lancer = kun niillä on Suomessa eri nimi, niin niiden täytyy olla eri autot? Tätä vartenko katsastusinsinöörit ovat kouluja käyneet?
Täytyy nyt vielä tsekata, mutta opus ei tee mitään eroa sedanin ja coupen välille, sedanissa ja farkussa sen sijaan on jo eroa... ja täytyy vielä varmistaa, onko myös sedania saanut 4G54 koneella, luulisin että on...
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

Niko Päivinen sanoi
Celeste = coupe Lancer = kun niillä on Suomessa eri nimi, niin niiden täytyy olla eri autot? Tätä vartenko katsastusinsinöörit ovat kouluja käyneet?

mua katsottiin silmät pyöreenä että (w*f) kun sanoin että: Alas ettiä mulle Dodge Fire Arrow:in tietoja että
niistä näkee että rungon numeron/sarjanumero alkaa myös dodgessa A78-xxxxxxx
lupas ettiä ja sano että jos löytää jostain mulle vertailu auton joka on samalla rungon alkunumerolla on kyseessä sama kori/malli

mutta kitisi jotain siit että niitä ei oo tyypitetty suomeen...
noh katotaan mitä tulee ;D

edit:  tässä celesten rungon numeron luku ohje
esimerkki A737600001
A7    3     76    00001
\/      |      \/        \  /
1.    2.      3.         4.

1.auton tyyppi  A7- celeste
2.koneen tyyppi (2 - 1439cc)
                          (3 - 1597cc)
                          (8 -  1995cc)
3.malli  (16 - 1600ST)
            (76 - 2000GT)
            (86 - 2000&1600GSR)
4.sarjanumero

ja tulipa rungonnumerosta tässä eteen että mulle ei oo eurooppa malli.... ??? kumminkin huoltokirjassa on maahantuojan leima....

mun rungonnumero ei voi täsmätä tohon
vaan tähän "ei eurooppa koodiin"
esim. A73-5000001 (mun oma on A78-69xxxxxxx)

A7    3    5000001
\/      |        \   /
1.     2.         3.

1. auton tyyppi A7- colt celeste / lancer celeste
2. moottorin tyyppi (kuten edellisessä)
3. sarjanumero

nämä siis workshopmanuaalista... ja sääli kun tässä ei ollut
mainintaa tuosta "isolohkosta" :-\
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

kyl se voi nyt olla, että sedania ei ole saanut G54 koneella. Mutta: amerikassa on ihan varmasti ollut tiukemmat määräykset 70-luvulla kuin euroopassa. Eli (imho) toi "ei tyypitetty Suomeen"-löpinä on taas = "en tiedä asiasta mitään, sanon varmuuden vuoksi ei". Monikohan jenkkiautojen V8 malleista on tyypitetty eurooppaan tai Suomeen, johon yleensä on tuotu vain jotain 6-koneisia malleja? Kyllä niihin vaan silti onnistuu isolohko swapit kummasti...

Ja ihan autotekniseltä kannalta ajatellen: mikä auton "tyyppi" itseasiassa onkaan? Mallinimi ei sitä kerro, niinkuin on huomattu, eikä välttämättä tyyppinumerokaan, johtuen eri markkina-alueiden erilaisista numeroinneista. Itse väittäisin, että jos auton pohjalevy/alusta/runko on sama tai hyvin lähelle samankaltainen, niin pitäisi katsastusinsinöörinkin ymmärtää, että auto on samaa mallisarjaa / tyyppiä. Ääriesimerkki: otetaan Celeste, leimataan 4G54 koneelle, leikataan koppa irti pohjalevystä ja sedanin kuoret tilalle -laillista, mutta ei järkevää. No, tähänhän sitä Suomessa usein joudutaan, valitettavasti. Toinen aihetta sivuava esimerkki, rungollinen auto: vaihdetaan pätkä Pajeron korin tilalle Coltin kori (täysin mahdollista ja tehtävissä oleva homma). No, nyt jos autoon halutaan vaihtaa V6 kone dieselin tilalle, niin eihän sitä ruveta Coltin konevalikoimaan vertailemaan, vaan Pajeron...

Ja jos nyt joku rupeaa isolohko Celeä puuhaamaan, niin tokihan ne jarrut ja alusta kannattaa heti alkuun puuhata "yli": tbo Galantin komponentteja kehiin, niin varmasti löytyy projektille paremmin ymmärrystä..
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

justiin kävin konttorilla kysymässä...ei kuulemma oo vertailukelpoisia celeste ja lanceri...vaikka sanoin että sama alusta ja mitat...se vaan tuntuu olevan niin vaikiaa niile...
NYT on sitten rojekti auto tiedos...pitää selvittää entisiä omistajia, niin saa paperit, kun ei kuulemma löytynyt valmistenumeron perusteella. lancer -76, sininen, seisonut KAUAN mutta hinta kohdillaan(20e) ja kori melko hyvä.
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

lainaus:

"Mallisarjaan voidaan lukea samaan tekniseen sukupolveen kuuluvat samanmalliset tai sisarmallit, jotka ovat tarkoitettu yleiseen tieliikenteeseen. Toisin sanoen mallisarjalla ei tarkoiteta pelkästään samanmerkkistä, -mallista tai saman vuosimallin autoa. Esimerkiksi Chevroletiin voidaan tarvittaessa ottaa vertailumoottoriksi lähimmän teknisesti vastaavan Pontiacin suurin moottori edellyttäen, että ko. Chevaan laitetaan vastaavat jarrut ja voimansiirto kuin Pontiacissa.
Tarvittaessa mallisarjan voi selvittää autojen tyyppitietojen perusteella tai auton valmistajan edustajan kautta. Mallisarjan soveltuvuus pitääkin selvittää aina tapauskohtaisesti."

(Lähde: V8 Magazine 3/00 Missä mennään tänään, rakennemuutokset ja poikkeusluvat. Teksti Jussi Alasalmi.)

Eli joko jenkeille on omat säännöt tai säännöt ovat kiristyneet tai sitten katsastuksessa oli taas se "en tiedä, sanon siis ei käy"-päivä. Veikkaan viimeistä.
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

siis kyselin joskus 818 mazdasta samaa, koneella sedan ja coupe oli eri autoja, coupesta on tuotu yks tai kaks 1600 koneella, sedanit kaikki 1300. ei voi verrata näitäkään, farmari oli kokonaan eri
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

juu silleen ne yrittää öllittää, jos ei ole asioista selvillä ja pistä faktoja pöytään. Salettiin niitä Mazdojakin on sivistyneessä maailmassa saanut muillakin koneilla, mutta kun konttorilla on jokin jumal kompleksi .. "jos ei meidän C64:lta löydy, niin sitä ei ole olemassa"

tässä pari linkkiä keskustelun ylläpitämiseksi. Huomatkaa, että missään ei sanota, että ainoastaan coupe koria olisi saanut kahdella suuremmalla moottorilla(kin)..

Kuva1

Kuva2

Harmittavasti veikkaan vaan, että tuota "vehicle identification plate"a tuskin löytyy Suomi-autoista?
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

heh. ja tääläpäin kaikki on asenteella "moon oikias ja muut on vääräs" myös kattastus miehet... eipä niistä tolkkua ota jos sille päälle sattuu. jos ei muuten niin rälläköidä 4g52 lohkosta tyyppi pois ja kattastaa 1600sena. ::)
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

toi "vehicle identification plate" on erikseen, valmistenumero erikseen.

Eräskin 1.6 Colt olisi jäänyt muutoskatsastamatta jos olisi vaan uskonut maahantuojaa ja katsastuskonttoria.. ::)

Jonkinlainen epäilys minullakin on, että farkkua ja sedania ei välttämättä ole saanut 4G54 koneella, mutta sitähän ne ei konttorilla tiedä, jos menisi tuota opusta näyttämään. Tai voihan se olla, että niitäkin on tehty. Mutta "JKorpelan" esimerkistä voidaan nähdä, että ei ne siellä konttorilla todellakaan kaikkea tiedä... meinaan tuo 2.6 Celeste on kyllä vuorenvarmasti tehtävissä oleva juttu...
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

netissä surffaillessa saa kyllä sen käsityksen, että 4G54 konetta ei ole saanut muuhun kuin ameriikan mallin Celesteen. No, ainahan sitä voi yrittää ;D

Eli konevaihtoehdoiksi määräysten valossa jää: 4G32, 4G37, 4G62.

4G63 jää harmittavasti nippa nappa kuutiorajan ulkopuolelle, jos laskee tarkoilla tilavuusarvoilla.

Mites olis 4G62+G63 DOHC kansi? Siinä olisi villi moottori Lanceriin....
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

laskettuna: jos vertaa 1600 gsr(82hp, 1597ccm3)
niin iskutilavuus saa olla: 1996,25ccm3
ja heppoja: 98,4hp
tiedot -vuoden-87, autodatasta
ja 4g52 lukemat: iskutilavuus: 1995ccm3
hepat 98.
ELI JUURI JUURI saa luvat 4g52selle, jos gsr- malliin verrataan, 4g63 kone taas menee vähän yli:
iskutilavuus: 1997ccm3...ja hepat 102.... :(
TOSIN riippuen katsastajasta? voi saada tällekkin luvat?
EDIT: mitäs eroa on? kun gsr mallissa on hieman leveämmät raidevälit? onko vanteet vain saman laiset kuin celesten/galantin 13''? ne ainakin levittää...
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

akselistot ovat jarruja lukuunottamatta samat, takana levyjarru rakenne voi levittää pikkasen ja yleensähän "sporttimalleissa" on leveämmät vanteet... mutta eikös raideväli mitata pyörän navan mukaan? Vai muistanko väärin?
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

Niko Päivinen sanoi
akselistot ovat jarruja lukuunottamatta samat, takana levyjarru rakenne voi levittää pikkasen ja yleensähän "sporttimalleissa" on leveämmät vanteet... mutta eikös raideväli mitata pyörän navan mukaan? Vai muistanko väärin?
vanhemmassa (colt-lancer) gsrrässä on rummut...niin sitä muistelin kans että mistä se mitataan, käyttöohje kirja sanoo kummiski : tavallinen etu/taka 1285/1255mm
gsr: 1300/1275mm
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

juu niinpäs onkin, mietin koko ajan mielessäni uudempaa GSR:ää. Voihan ne rummutkin tietty olla GSR:ssä leveämmät?

En usko että jarrut muodostuvat ongelmaksi jos laitat vaikkapa tbo Galantin jarrut, vapari Galantissakin on ihan surkean näköiset jarrut vakiona (ei-jäähdytetyt levyt edessä...)
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

munmielestä niissä olis samat kengät? 1200,1400 ja gsr.
ja ainakin noi colt-lancerin jarrut ovat kehutut. (sen ajan tm,tuulilasi...) nyt vielä pitää jäljittää tosiaan sen -76 lancerin viimenen rekisteriin merkitty omistaja niin saa hakea kotia auton ja aloittaa OIKEEN TOSI projektin...
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

siinä tulevasta katujen kaunottaresta ;D kuva....hieman on tekemistä...mutta sain halvalla ;D paperit kun vaan tosiaan saa niin voi hakia pois...(se on vaan hidaste)

http://www.geocities.com/mitse_87/DSCN0229.JPG
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta...?

nonniin nyt lanceri haettiin talliin 8) ja auto puretaan loputkin, laitetaan "jigiin" ja tehdän koppa valmiiksi. nyt pitää tosissaan miettiä minkä sinne pellin alle lykkää. kävin uudemman kerran A-katsastuksella kyselemässä muutos lupa asioita ja sieltä sanottiin ettei niissä prosenteissa ole toleranssia...eli 3,6hp tarkasti liikaa 4g63 koneessa... :p mutta kysyin tältä inssiltä että kuinka se vertailu celesteen sopiii, niin sanottiin että mun pitää hankkia maahantuojalta todistus jossa selvitetään että celeste on lancerin coupe-malli, ja siinä on sama alusta. onko kellään kokemuksia kuinka tässä kannattaisi menetellä? jos se 4g52 kone on harvinainen, ja harvinaiset osat niin mieluummin sen g63sen sinne sovittaisi. mutta tuli tossa mieleen että onkos 2000sissa celesteissä kierrejouset takana? sitten jos jollain on jonkun kuntoisia takapuskimia(77-79), celesten mittaristoa...ym... ::)
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta?(nyt auto on pihassa!!)

nonnii...rojekti etenee... maahantuojan kautte sain hommattua todistuksen konttorille, jossa todistetaan celesten olevan coupe-lancer, ja että kuuluu samaan mallisarjaan A7*-*****, tuloo jonkuajan päästä postissa ja sitten saa jo verrata 2000gsr:ään....paljokos tos on hevosia? muute kallista paperinpyöritystä ku maksaa 50e tuokin.
peltiä on mennyt kiitettävään tahtiin, vaikkei ole kuin etupää valmiina kohtapian... ;D
tuola on kuvaa jos jotaki kiinnostaa:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=rassuni
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta?(nyt auto on pihassa!!)

2.0 Celeste GSR on 110hv din ja sae 125hv...
tollaset siis workshop manuskasta...
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta?(nyt auto on pihassa!!)

siis jos kerran sait paprut, että coupe Lancer on Celeste, niin mikset samantien tee 4G54 koneista Lanceria?
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta?(nyt auto on pihassa!!)

noo...kyllä tuo 2litranen varmaha 850kiloseen piisaa ;D muttamutta...nyt olis kone tieros, oikeestaan koko auto. sellanen homma vaan että mieluummin kattelis jonku huonomman josta sais tekniikan(tämä on rekisteris, katsastettavis,käytettiin montulla justiin, melko uudet kesäpyörät, 2 "turbo"galant vanteet, farmari galant-80, kromipuskimilla....) hinta 300e kaikki listat, merkit, hilppeet taitaa löytyä EIKÄ KONE POLTA ÖLJYÄ??!!!
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta?(nyt auto on pihassa!!)

sitten se sellanen homma on painanu mieltä, että kuinkas sen v-laatikon tukipalkin kanssa? korissa on valmiit paikat kyllä(5cm taakseppäin) mutta palkki on erilainen 2litrasessa ja galantissa se palkki oli sellane lyhkänen malli. eli onko se ny katteltava jostain 2.0 celestestä se palkki? ja sitten se kartaani... korissa valmiit paikat sille kaksiosaisen kartaanin kannattimelle...mutta käykö sekään galantista? onko liian pitkä kenties? eli pitääkö seki kattella celestestä? ???
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta?(nyt auto on pihassa!!)

mitse87 sanoi
(tämä on rekisteris, katsastettavis,käytettiin montulla justiin, melko uudet kesäpyörät, 2 "turbo"galant vanteet, farmari galant-80, kromipuskimilla....) hinta 300e kaikki listat, merkit, hilppeet taitaa löytyä EIKÄ KONE POLTA ÖLJYÄ??!!!

80 farkku gallu??? hemmetti olishan sellasen puskurit ja etuloksut hienot tohon mun vehkeeseen... ja ne pyöreet valot (tuplat).... :-*
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta?(nyt auto on pihassa!!)

täs on jo kanttiset valot(nelivalomaski kumminki). kone on ilmesesti vaihtunu jossain vaiheessa kun siinä on se 4g63? auto on justiin tällänen: samaa väriä ja vanteita myöten... ton ostaa, leimata ja kattella samalla vielä sitä tekniikkaa, ettei noin "harvinaista" ja ehjää tarvitsisi pilkkoa osien luovuttajaksi...mutta jos ei muu auta :-[ 
kun sen halvalla saa ja noista vanteistaki saa jo rahaa

http://home.arcor.de/mmc.carisma/MMC/Div-Bilder/GalantCombi-1980.jpg
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta?(nyt auto on pihassa!!)

Mullakin taitaa olla yksi setti samanlaisia vanteita, tosin mustana. 14", leveydestä ei tietoa. Onko tuollaiset nyt sitten jotenkin erikoiset tai harvinaiset?
 
Re: colt-lanceriin 4g52+muuta?(nyt auto on pihassa!!)

ast sanoi
Mullakin taitaa olla yksi setti samanlaisia vanteita, tosin mustana. 14", leveydestä ei tietoa. Onko tuollaiset nyt sitten jotenkin erikoiset tai harvinaiset?
sopii moneen värkkiin ,kysytyt ja halutut!(levittää, nätin malliset ja 14 tuumaset...)
 
Takaisin
Ylös Bottom