Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
ast sanoiMullakin taitaa olla yksi setti samanlaisia vanteita, tosin mustana. 14", leveydestä ei tietoa. Onko tuollaiset nyt sitten jotenkin erikoiset tai harvinaiset?
niin myös ynnäilin.Niko Päivinen sanoiei kai Celesteä ole ikinä saanutkaan 4G63 koneella -eli varmasti on Galantista se kone.
Typerä ratkaisu siirtää konetta eteenpäin, olis vaikka lyhentäny kardaania ennemmin...
onko siis kansissa jotain tähdellistä eroa? ja mistä näkee ???Niko Päivinen sanoiKannesta sen näkee onko ollut alunperin etu- vai takavetoisen keulalla. En kyllä tiedä koska kärjettömät tulivat g63 koneisiin, ehkä jo 70-luvulla? g3 koneisiin ne tulivat vasta 80-luvun puolella...
Niko Päivinen sanoiKannesta sen näkee onko ollut alunperin etu- vai takavetoisen keulalla. En kyllä tiedä koska kärjettömät tulivat g63 koneisiin, ehkä jo 70-luvulla? g3 koneisiin ne tulivat vasta 80-luvun puolella...
jees eli suorilta menee... se on hyvä seNiko Päivinen sanoiOtat jakajan ja puolan E15 Gallusta. Thats it.
Ei sitä jakajaa kannata ruveta modaamaan.
Tasapainoakselin voipi jättää pois, mutta ne öljykanavat pitää muistaa tukkia tarpeeksi tukevasti ja tiiviisti + etulevyn kolot pitää tilkitä.
Vauhtipyörästä voi ottaa TODELLA paljon pois, se alkuperäinen on aina liian painava.
Niko Päivinen sanoiJos rakennat takavetoista Lanceria tai Celesteä, ostaChiltonin"Colt Lancer" korjausopas ko. malleille. Siinä selvitetään, miten Lancer ja Celeste ovat itseasiassa Lancer ja Coupe Lancer -markkinamiehet Suomessa ovat vaan päättäneet toisin ja katsastuskonttori päättelee niiden olevan täysin eri autoja, nimien perusteella (se siitä ammattitaidosta). Haynesin oppaassa on käsitelty mm. 4g54 koneinen malli, vaikkei kannessa ole siitä mainintaa...
EDIT: HAYNESIN manuaali