Acd häikkää!

Andy´s

EX: Lancer evolution VIII MY05
Liittynyt
31 Joulukuu 2006
Teki joskus lopputalvest samaa eli sytytti kaikki valot mutta kun sammutin auton niin kaikki palautu ennalleen!Ja sit taas tänää kävin muutos katsastamassa auton niin matkal konttorille päin,sytti ekan kerran...konttorilla sammutin auton ja kävin maksaa...sit ku ajoin sisää taas kaikki ennallaan ???muutokset otteeseen ja kotia kohti,ja taas ne sytty!väli pysähdys kaupas.Ja taas palo ihan normaalisti noin 5km ajoa sit syttyvät taas....ja vettä tuli ku esterin per*eestä....loppu talvesta teki suht samallaisessa kelissä ton...voisko olla joku liitos tai anturi ottanu kosteutta itteensä ???auto seissy n.pari viikkoo pihalla...
 
Vs: Acd häikkää!

Vaihtoehtoja on monia. ACD, AYC, ABS-jarrut, kaasu-polkimen asennon tunnistin jne...Kenties helpoimmalla pääset, kun käyt luetuttamassa vikakoodit huollossa. Talvella tuo on ihan normaalia, että ne valot palaa, silloin ei ACD toimi.
 
Vs: Acd häikkää!

Tossa touhusin noit rokkikoneita niin oli akkukengät irti...niin ajattelin sit ku sain eevan nippuun että käyn vähän :driver(ne acd valot paloivat ennen akkukenkien irrotusta normaalisti tarmac asennossa)
ajelin noin 10km lenkin. Annoin ns"TENNARIA" eevalle niin ei ollu moksiskaan....eli syynä taisi olla se kosteus...täytyypi käydä joitain antureita vähän läpi ettei oo suojuksia rikki...mutta kivaa oli :driver heti unohtu pikku murheet ;D
 
Vs: Acd häikkää!

Kuin myös... Kerran killittivät muutaman kilometrin, kauhiassa vesisateessa. N. 3 viikkoa sit... Sen jälkeen toiminut ok, myös sateella, mikä lie kosketushäsmäkkä!
 
Vs: Acd häikkää!

No nyt rupes noi ACD-valot palaan sitten kolmena kappaleena :seina Alkoi n. viikko sitten. Ensin kävi sillain, kun auto oli vähän aikaa liikkeessä niin rupes takapäästä kuulumaan "surinaa", jonka jälkeen 3 valoo syttyi. No se teki tota hommaa pari päivää. Silloin oli vaan muutaman kilometrin pyrähdyksiä. Kävin sitten ajamassa parinkymmenen kilometrin lenkin, jolloin ongelma katos.
No pari päivää meni hyvin taas hyvin, mutta sitten rupes noi valot palaan uudestaan. Tällä kertaa jäävät palamaan heti kun auton käynnistää, mutta kun auto on käynnyt minuutin tyhjäkäyntiä ja starttaa uudestaan niin kaikki palautuu normaaliksi. Tätä on nyt jatkunut 4 päivää. Auton ei tarvi seistä kun pari tuntia, niin valot jää palamaan startatessa. Takakontin säiliössä on kyllä nestettä max-kohdassa, joten siitä ei johdu. Outo homma oli kyllä aikaisemmin kun toi ensimmäinen vika oli päällä, niin toi takakontin säiliön pinta oli välillä min-kohdassa, mihinköhän se neste jäi silloin?? :nykii
 
Vs: Acd häikkää!

Se säiliön pinta katsotaan lepotilassa. Eli max silloin ja käydessä se on alle. Keskilukon pumppu on vasemmalla takapuskurin sisällä (takapyörän takana suoraan) Siellä on letkut yms nähtävillä.
Se siellä surisee. Jossain on vikaa varmaankin.

There's a diagnostic trouble codes for the ACD .. if you can pull it .. I can tell you what it is ..

When the all 3 lights lights up...there's a failure mode detected which can be reset by turning off and on again .. also .. the lights will go off once the failure is no longer present ..


for now here's a list of possible failures ..(ALOT)!!

Any of the 4 wheel speed sensor failures
open circuit / short circuit
steering wheel sensor
TPS sensor
Pressure sensor to the ACD
Longitudinal G sensor fail
Lateral G sensor fail
Stop lamp switch (!!) <-- interesting :lol:
ACD mode button stuck
parking brake switch
ABS malfunction (probably triggers the ABS also)
ACD proportional valve failure
ACD pump malfunction / failure
ACD control unit failure


http://www.google.fi/search?hl=fi&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=acd+lights&spell=1

Suosittelisin huollossa käyntiä ja MUT:lla vikakoodien lukua. (mielellään siten, että kun vika on päällä niin ajat suoraan pihahuoltoon ja jätät auton käymään ja tulevat suoraan katsomaan, että vika on silloin siellä. Koska sammutushan resetoi tuon ACD "vian".)
 
Vs: Acd häikkää!

Mullaku sytty noi valot ja yritettii lukea koodit,niin siel ei ollu yhtää koodia ???Eli olisko ollu jossai sensorissa kosteutta tai jotai??? auto oli kyl seissy pihalla pariviikkoo...sillo oli viel näitä suomen ihanne kelejä.eka 8pakkasta sit pari plussaa,sit vettä ja taas pakkasta :seina On nää suomen säät sitte kivoja :seina :seina
 
Vs: Acd häikkää!

Tää on MUTUA :

Olisko hivenen kosteutta öljyissä joka sitten jäätyy tai kiteytyy ja aiheuttaa jotain hämminkiä ?

Öljyn vaihto vois auttaa.
 
Vs: Acd häikkää!

-JP- sanoi
Tää on MUTUA :

Olisko hivenen kosteutta öljyissä joka sitten jäätyy tai kiteytyy ja aiheuttaa jotain hämminkiä ?

Öljyn vaihto vois auttaa.

Mulla se teki kesäisessä vesisateessakin ton kerran,et ei voi sanoa et pelkkä pakkanen olis aiheuttaja ??? ??? pari kertaa ne sytty(sammutinauton välissä) ja sit loppu ku seinää...
 
Vs: Acd häikkää!

No käytin Evon pikahuollossa ja tuli vikakoodia.... Oil pressure sensor ja Pump failure.

Tiistaina menee korjaukseen, jospa siellä sitten selviää missä vika. Eli onko vaan johdotuksissa "paskaa" vai onko sensori menny tai jopa pumppu.

Tällä hetkellä meinaan palaa valot jatkuvasti :seina
 
Vs: Acd häikkää!

Se pumppu voi vaa takkuilla jotai..en o kuullu et noit hajois, ja meilläki ekassa kisassa ihan udella autolla se teki temput..mitää vikaa ei ikänä löytyny mut -25pakkases huollos vaihdettii varapumppu. Sittemmi vaihdettii takas alkuperäine pumppu, eikä vikaa ikänä löytyny...
 
Vs: Acd häikkää!

EVO IX manuaali ainakin varoittaa, että kovilla pakkasilla voi esiintyä näitä virheitä. Eli ei välttämättä ole mitään vakavempaa..
 
Vs: Acd häikkää!

Viaksi paljastui viallinen pumppuyksikön paineanturi ja kas kummaa ei pysty vaihtamaan pelkkää anturia.
Menee sitten koko pumppuyksikkö takuuseen. Ja ihme, ei löydy kyseistä osaa suomesta. Onneksi Hollannista löytyy.
Eikä maksa kuin 3300 € :eek:
 
Vs: Acd häikkää!

Eihän se väliä mitä maksaa jos takuusee :)
Ralliautoissa takuu katoaa senjälkee ku auto on asiakkaalla...ja tosiaan pumppu ja moottorikin myydään yhtenä samana yksikkönä.
 
Vs: Acd häikkää!

Onhan se pitkään ollut tiedossa, että jos joku kulmavaihde, ACD tmv poksahtaa takuun jälkeen niin luvassa on iso lasku :seina
 
Vs: Acd häikkää!

malinen sanoi
Onhan se pitkään ollut tiedossa, että jos joku kulmavaihde, ACD tmv poksahtaa takuun jälkeen niin luvassa on iso lasku :seina
Älkääs pelotelko!!! Mulla syttyi tänään eka kertaa noi valot yhtäaikaa,pysähdyin sammutin koneen ja taas toimii ainakin valot :peukkuMissä se kuuluisa säiliö on?
 
Vs: Acd häikkää!

epestrand sanoi
Älkääs pelotelko!!! Mulla syttyi tänään eka kertaa noi valot yhtäaikaa,pysähdyin sammutin koneen ja taas toimii ainakin valot :peukkuMissä se kuuluisa säiliö on?
Joo siis se on takaluukussa ja oli max!!! No täytyypä alkaa tutkimaan,jos rupee valot uudelleen palamaan!Kuuleeko sen pumpun äänen silloin kun vaihtaa tilaa esim.lumelta asfaltille??
 
Vs: Acd häikkää!

epestrand sanoi
Kuuleeko sen pumpun äänen silloin kun vaihtaa tilaa esim.lumelta asfaltille??

Riippuu putkimodeista ja kierroksista !!! ;D

....ja kannataa ajaa myös talvella Tarmac setillä jos vaan pystyy. Säästää pumppua ja järjestelmää melko paljon. Sladiinhan se lähtee helpommin ,mutta haittaako ?? :-*
 
Vs: Acd häikkää!

-JP- sanoi
Riippuu putkimodeista ja kierroksista !!! ;D

....ja kannataa ajaa myös talvella Tarmac setillä jos vaan pystyy. Säästää pumppua ja järjestelmää melko paljon. Sladiinhan se lähtee helpommin ,mutta haittaako ?? :-*
Eiköhä ne siviilimallis kestä ku rallissaki kestävät ja o astettta kovemmat lukon paineet ohjelmien myötä siel ;)
 
Vs: Acd häikkää!

Harri K sanoi
Eiköhä ne siviilimallis kestä ku rallissaki kestävät ja o astettta kovemmat lukon paineet ohjelmien myötä siel ;)
Näin minäkin ajattelen!Liekkö kosteus tekee kepposia,aamulla taas oli kuusessa valot,mut sammu kun käynnistin uudelleen.Kerrotko tarkemmin milälailla tarmac säästää paremmin :driver
 
Vs: Acd häikkää!

Harri K sanoi
Eiköhä ne siviilimallis kestä ku rallissaki kestävät ja o astettta kovemmat lukon paineet ohjelmien myötä siel ;)
Ja vielä vähän!Jos taulussa palaa kaikkivalot,niin se ei varmastikkaan hajota mitään?olenko käsittänyt oikein?aatelin että siinä on joku turva järjestelmä joka estää vauriot. ???
 
Vs: Acd häikkää!

epestrand sanoi
Ja vielä vähän!Jos taulussa palaa kaikkivalot,niin se ei varmastikkaan hajota mitään?olenko käsittänyt oikein?aatelin että siinä on joku turva järjestelmä joka estää vauriot. ???

Misspäi sä asut? Mietin vaa tuota pakkasen tekemää vaihtoehtoo. Jos o paljo pakkasta ni pumpun suojarele ei päästäis pumppua käynnistyy?...
 
Vs: Acd häikkää!

Harri K sanoi
Misspäi sä asut? Mietin vaa tuota pakkasen tekemää vaihtoehtoo. Jos o paljo pakkasta ni pumpun suojarele ei päästäis pumppua käynnistyy?...
Äänekoskella minä asun,ja keli vaihtelee -10 ja +4 välillä nyt aamulla taas pelaa ainakin valojen mukaan! ???Voisko johtua kosteudesta?
 
Vs: Acd häikkää!

Harri K sanoi
Misspäi sä asut? Mietin vaa tuota pakkasen tekemää vaihtoehtoo. Jos o paljo pakkasta ni pumpun suojarele ei päästäis pumppua käynnistyy?...
Nyt ois hyvät neuvot tervetulleita!Pystyykö jollain perustesterillä näkemään mikä vikakoodi saa ton acd häikän aikaiseksi,sillä nyt palaa taas kaikki eikä sammu vaikka auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen!lähin huolto jyväskylässä ajat tukossa grrrr pitäs lähteä viikolla 11 lappiin. :seina
 
Vs: Acd häikkää!

taitaa tulla kallis remontti jos ei oo takuuta enää :seina :seina eikä nää perus obd kapulalla koodeja tosta :( kokeiltu on....
 
Vs: Acd häikkää!

PrintSport on kivenheiton päässä Lievestuoreella, vie sinne. :peukku
 
Vs: Acd häikkää!

Andy´s sanoi
taitaa tulla kallis remontti jos ei oo takuuta enää :seina :seina eikä nää perus obd kapulalla koodeja tosta :( kokeiltu on....
No jos kaikki natsaa,ni pelkkä anturien puhdistus kuulema auttaa kertoivat PrintSportilta :peukku Elikkä auto ylös ja tiskiharja käteen.Onko joku putsannut ne anturat pyöriennavoista,jos on niin antakaa vinkkejä :driver
 
Vs: Acd häikkää!

Tuol aiemminha kerroin nuo mitkä komponentit voi aiheuttaa ongelmia.

täs muutama koodikin niille:
"if the pump isnt working you should have a fault code ,ayc light on ,more than likely it will be 82 or 83 usually cured with a new adj pressure switch."

eli jos pumppu ei toimi oikein, niin ayc valo palaa ja vikakoodi 82 tai 83 pitäisi löytyä. Silloin uusi paineensäädin tarvis hommata.
 
Vs: Acd häikkää!

Katoikko muute sen nesteen pinnan auton käydes ja myöhemmi ku auto seissy muutaman tunnin?
Pintoje korkeudes pitäs olla eroja sillo...
 
Vs: Acd häikkää!

Harri K sanoi
Katoikko muute sen nesteen pinnan auton käydes ja myöhemmi ku auto seissy muutaman tunnin?
Pintoje korkeudes pitäs olla eroja sillo...
Ei tullut katottua käynnissä mut seistessä max korkeudessa oli.
 
Vs: Acd häikkää!

epestrand sanoi
Ei tullut katottua käynnissä mut seistessä max korkeudessa oli.

Seistes ei saa yli mennäkää...käynnis se vähä laskee (siit jo pitäs tietää et pumppu ainaki käy)
 
Vs: Acd häikkää!

epestrand sanoi
Mulla oli sama vikakoodi toisella mittauksella (Oil pressure sensor ja Pump failure.)Nyt ottaa nupoliin! myös Oil pressure sensor open oli sielä.Takuu loppui marraskuussa 2007mutta nyt se taas toimii kun aamulla lähdin töihin,tuntus kyllä oudolta toi vika,luulis että se joko toimii tai sitten ei.
Kertokaas joku jolla on varmaa tietoa,kun en saa korjaamolle aikaa vasta kuin 2 viikon päästä että jos ne valot palaa kaikki kokoajan ,niin voiko sillä kuitenkin ajaa ,ettei se siitä kärsi kun pitäis huomenna lähteä lappiin.
 
Vs: Acd häikkää!

Harri K sanoi
Tuol aiemminha kerroin nuo mitkä komponentit voi aiheuttaa ongelmia.

täs muutama koodikin niille:
"if the pump isnt working you should have a fault code ,ayc light on ,more than likely it will be 82 or 83 usually cured with a new adj pressure switch."

eli jos pumppu ei toimi oikein, niin ayc valo palaa ja vikakoodi 82 tai 83 pitäisi löytyä. Silloin uusi paineensäädin tarvis hommata.

*Korjaus/ selvennös tuohon Harri K:n viestiin*

AYC viasta tässä ilmeisesti puhutaan. Vikakoodi 82 & 83 (Electric pump system) tarkoittaa AYC perän pumppujärjestelmän vikakoodia. Pumppujärjestelmäänhän kuuluu pumppu, suuntaventtiili, painetunnistin, hydrauliletkut, säiliö sekä öljyt. Koko järjestelmän vikakoodi voi tulla jos yksi näistä komponenteista on epäkunnossa. Mitsubishin korjaustoimenpide on vaihtaa koko järjestelmä uuteen.

AYC 82 & 83 vikakoodi ilmenee esim. vähäisen järjestelmäpaineen vuoksi. Tällöin vaihtoehtona on joko rikkinäinen paineentunnistin, heikkotehoinen pumppu tai järjestelmän öljyvuoto. Useasti kyseisissä autoissa tuo pumppu alkaa olla heikkotehoinen eikä näinollen anna tarpeeksi isoa painetta järjestelmään.
-> Valo syttyy (AYC on vikatilassa, ei toimi)

Helpoin tapa hoitaa valo pois ruudusta on hommata siis säädettävä painetunnistin. Ei paineensäädin. Tällöin AYC ECU:a saadaan huijattua toimaan pienemmällä paineella. Joka käytännössä tarkoittaa huonompaa AYC:n suorituskykyä. Tämä ei korjaa millään tavalla järjestelmän vikaa.

Paras tapa on vähintään hommata uusi 12v sähköpumppu. Tai uusia koko järjestelmä Mitsubishillä.
 
Vs: Acd häikkää!

Uudemmissa evoissa ei ole erillistä AYC vikavaloa, joka ilmeisesti löytyy evo 6:sta. Järjestelmä ilmoittaa viasta sytyttämällä ACD:n kaikki valinnat; TARMAC,GRAVEL ja SNOW yhtäaikaa. 4WD ECU uudemmissa evoissa (Euro GSR 8->) sisältää ACD:n ja superAYC:n -> vikatilanteessa järjestelmä ei toimi, koska toimiakseen oikein ne tarvitsevat toisiaan.

Listaan voisi lisätä (koodi 82):
-pumpun releen joka löytyy moottoritilasta, akun takaa tulipellistä.
-vikaa 4WD ECU:ssa
-Järjestelmän liittimet
 
Vs: Acd häikkää!

Gooze sanoi
Uudemmissa evoissa ei ole erillistä AYC vikavaloa, joka ilmeisesti löytyy evo 6:sta. Järjestelmä ilmoittaa viasta sytyttämällä ACD:n kaikki valinnat; TARMAC,GRAVEL ja SNOW yhtäaikaa.

Näinhän se on.
 
Vs: Acd häikkää!

Twilight sanoi
*Korjaus/ selvennös tuohon Harri K:n viestiin*

AYC viasta tässä ilmeisesti puhutaan. Vikakoodi 82 & 83 (Electric pump system) tarkoittaa AYC perän pumppujärjestelmän vikakoodia. Pumppujärjestelmäänhän kuuluu pumppu, suuntaventtiili, painetunnistin, hydrauliletkut, säiliö sekä öljyt. Koko järjestelmän vikakoodi voi tulla jos yksi näistä komponenteista on epäkunnossa. Mitsubishin korjaustoimenpide on vaihtaa koko järjestelmä uuteen.

AYC 82 & 83 vikakoodi ilmenee esim. vähäisen järjestelmäpaineen vuoksi. Tällöin vaihtoehtona on joko rikkinäinen paineentunnistin, heikkotehoinen pumppu tai järjestelmän öljyvuoto. Useasti kyseisissä autoissa tuo pumppu alkaa olla heikkotehoinen eikä näinollen anna tarpeeksi isoa painetta järjestelmään.
-> Valo syttyy (AYC on vikatilassa, ei toimi)

Helpoin tapa hoitaa valo pois ruudusta on hommata siis säädettävä painetunnistin. Ei paineensäädin. Tällöin AYC ECU:a saadaan huijattua toimaan pienemmällä paineella. Joka käytännössä tarkoittaa huonompaa AYC:n suorituskykyä. Tämä ei korjaa millään tavalla järjestelmän vikaa.

Paras tapa on vähintään hommata uusi 12v sähköpumppu. Tai uusia koko järjestelmä Mitsubishillä.
Kiitos taas selvennyksistä,pumppu toimii aina kun olen ajanut noin 30km ja käynnistänyt auton uudelleen muttta paljonkohan tollanen pumppu sit maksaa,onko kellään tietoa?tai säädettävä painetunnistin.
 
Vs: Acd häikkää!

Joku varmaan osaa kertoa hinnan mutta kannattaa istua tukevasti kun kuulet sen. Olen nähnyt eräällä brittiläisellä palstalla puhuttavan 2000 punnasta. Jotkut firmat myös kunnostavat noita pumppuja briteissä mikä saattaisi olla selvästi halvempi vaihtoehto. Käytettyjä pumppuja on näkynyt 500 punnan paikkeilla. Painekytkin maksaa 4-6 malleihin muistaakseni 99 puntaa mutta en tiedä onko sitä saatavilla uudempiin. Mitsulta sitä ei saa mihinkään erillisenä vaan se tulee aina pumpun mukana.
 
Vs: Acd häikkää!

Eikös se hinta ollut jo mainittu tuolla aikaisemmissa viesteissä, kun Hepparalle tuli se takuuseen. Painetunnistinta ei saanut erikseen, vaan koko pumppu 3300 eur Mitsulta.
Jotain hyvääkin siinä, että näissä USA-malleissa ei ole tuota ACD:ä.
 
Vs: Acd häikkää!

ast sanoi
Joku varmaan osaa kertoa hinnan mutta kannattaa istua tukevasti kun kuulet sen. Olen nähnyt eräällä brittiläisellä palstalla puhuttavan 2000 punnasta. Jotkut firmat myös kunnostavat noita pumppuja briteissä mikä saattaisi olla selvästi halvempi vaihtoehto. Käytettyjä pumppuja on näkynyt 500 punnan paikkeilla. Painekytkin maksaa 4-6 malleihin muistaakseni 99 puntaa mutta en tiedä onko sitä saatavilla uudempiin. Mitsulta sitä ei saa mihinkään erillisenä vaan se tulee aina pumpun mukana.
Joo kyllä se yli 3000€ on varmistin sen hullosta :peukku täytyy melkein ottaa pumppu pois ja alkaa tutkia mitä se on syönnyt!vikakoodi 82 kyllä on ja myös 45 jos joku osais sanoa mitä toi jälkimmäinen tarkoittaa selkokielellä,kun oon vähän ummikko näissä asioissa. kiitos etukäteen.
 
Vs: Acd häikkää!

Tuo 45 viittaisi juurikin siihen painesensoriin, josta olikin jo puhetta.
 
Vs: Acd häikkää!

Gooze sanoi
Tuo 45 viittaisi juurikin siihen painesensoriin, josta olikin jo puhetta.
Kiitos tiedosta :peukkuTaitaa olla että sitä ei voi vaihtaa ,vaan on ostettava koko pumppu eikö näin.?
 
Vs: Acd häikkää!

Tietysti jotkut maahantuojat/ valmistajan edustajat tulevat vastaan nk. goodwill jos joku osa hajoaa juuri takuuajan päätyttyä. Esim. 3000€ AYC pumppu. Kannattaa ainakin kysyä.

epestrand sanoi
Olen selvitellyt maahantuojalta tätä takuu asiaa,vaikka takkuu loppui marraskuussa 2007,sieltä pyydettiin lähettämään auton tietoja faxilla jonka myös tein.Tänään soittivat ja sanoivat että soita tiettyyn rallipajaan olivat olleet sinne yhteydessä kyseisestä asiasta ja sieltä saisin kyseisen painesensorin pumppuun.Mutta nyt aloin miettimään ,olisiko sittenkin maahantuojalla velvotteita korvata tää puppu koska ne selvittelivät tätä asiaa,pitäiskö vaan tyytyä tähän ratkaisuun.???? Mitä ootte mieltä?ANTAKAA PALAUTETTA: :peukku

Eikä tuota painesäädintä olisi kannattanut mainita. Mitsun korjausohje (ja paras sellainen) on vaihtaa koko järjestelmä uuteen.
 
Vs: Acd häikkää!

Varsinaista perustetta maahantuojalla maksattamiseen ei mielestäni ole olemassa. Tuollaiselle pumpulle kun tuskin on laskettu mitään "kohtuullista kesto aikaa", kuten esim moottoreille ja vaihdelaatikoille.
Paitsi jos kyseisessä tuotantoerässä on tuon pumpun osalta ollut joku takaisinkutsu kampanja ja tuolle autolle ei korjausta ole tehty.

Goodwill takuissa taas ensimmäisenä perusteena yleensä on se, onko kyseessä auton ensimmäinen omistaja. Toinen tärkeä asia on kilometrit, sen jälkeen huollot sekä missä ne on teetetty. Tietysti takuu on vasta alle puoli vuotta yliaikainen, mutta toisaalta lähtöjään jo 3 vuotta. Hankala tapaus siis. Kysyähän asiasta voi aina, mutta mitään kallista ei kannata teettää, ennen kuin asiat on sovittu ja mielellään kirjallisena.
Vain harvoissa tapauksissa goodwill on täysimääräinen, yleensä maksetaan puolet.
 
Vs: Acd häikkää!

epestrand sanoi
No paineensäädinhän siinä on sökö,niin miksei sitä sitten kannattas vaihtaa onhan siinä kohtalainen hinta ero, vaikka maahantuoja armahtas puolella niin säästöä olis noin 1500€ mulla ei ainakaan oo varaa heittää rahaa hukkaan!.Kyllä se vaan taitaa olla että halvempi ratkaisu on mun kohdalla parempi. :driver

No tietenkin JOS se paineensäädin on rikki. Mutta yleensä paine laskee viallisen pumpun johdosta.
 
Vs: Acd häikkää!

Ei se koodi sitä kerro jossei painetta ole...paineensäädin voi pelata, mut antaa sen koodin jos paineita ei ole...
 
Takaisin
Ylös Bottom